Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ellia

    addikt

    válasz Matej #276 üzenetére

    Részemről egyik leginkább nem szeretet része a játéknak, hogy túl "kockás" értve itt a pályákra. Ezzel persze el tudták érni a randomizációt, de valahogy nem áll össze szerintem. Másik az animációk.

    Egy ARPG-től azt várnám, hogy a harc "fluid" legyen itt nekem nagyon töredezett. Természetesen ezt talán a legnehezebb kivitelezni és mint írtad valószínűleg nagy falat volt nekik, de talán, ha végre kijön a konzolos verzió beindulnak a dolgok.

  • reelc

    veterán

    válasz Matej #276 üzenetére

    Ki tudja? Lehet felvehettek volna külsős tanácsadónak 1-2 komoly rajongót, hogy meglegyen a "dzsúz".

    Valószínűleg mindenki megbocsátóbb lenne (persze így a 40K rajongók nagyrésze kiesne, maradnának az ARPG fanok), ha nem a 40K világában lenne a játék, hanem egy saját sci-fi világban. Ahogy írtam fentebb már a műfaj miatt kuriózum a sok fantasy ARPG mellett.
    De többet akartak, amit megértek, talán ez lett volna a csapat következő nagy dobása. Egy játék szezonokkal, hosszabb távú támogatással, nem úgy, mint az elvérzett Van Helsingek. Úgy tudom egy ideig ott is voltak eventek. A Martyrnál nincs veszve minden, meglátjuk mi lesz?

    Ami a szeretet illeti, gondolom az első Van Helsinget szerethették a legjobban. Ez már saját kiadású játékuk volt, megmutathatták mit tudnak külső kiadói támogatás/nyomás nélkül, saját kiadásban. Nem idegen franchise, az van amit kitaláltak.

    "Érezni, szeretni kellés ezt át is kell tudni adni a játékosoknak, hogy beszippantsa őket a játék a világ."
    Más játéknál, indie csapatnál már éreztem ilyet. :)

    Egyszer biztosan fogok játszani vele. Mert szeretem az ARPG-ket, és érdekel a 40K világa is. De ez még sokára lesz :) figyelem tovább a fejleményeket, és drukkolok.

    De az is lehet, hogy egyszerűen "átok ül" a 40K-n, ezért van egyre ritkábban jó játék ebben a világban, ami többet érdemelne? :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák