Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Colos1

    őstag

    válasz Scrake^;DD #7043 üzenetére

    A Messerek nagyon pontosan meg vannak csinálva... De amíg vannak UFO -k, addig hiába jó, nagyon nehéz velük. Az Amcsik is elég pontosnak tűnnek, bár nem repülök velük, lövöm őket :D Ott olyan problémák vannak, hogy pl. a P-47 -est nem volt ennyire egyszerű lelőni.
    Az Oroszok egész jók lettek a legutóbbi Patch óta - őket is csak lövöm - , csak ezeknek meg túl nagy a sérülésállóságuk. Egy fából készült karosszék nem bírhat ki 7-8 db 20 mm -es HEI -t. Az FM -be csak annyit lehetne belekötni, hogy oké, hogy az adatok alapján így repül, de a valóságban nem sikerült őket ilyenre legyártani. De ez igaz a Messerekre is, G-10 fölött.
    Jelenleg az angolok a legnagyobb UFO -k. A Sz@rfire csak akkor tudott ilyen jól fordulni, miután már belassult, ítt minden sebességnél jól fordul. A Typhoon meg valami vicc, tegnap kipróbáltam. A Typhoon fordulóköre 2000 m alatt egyezett az Fw-190 -ével, fölötte az FW jobban fordult. Itt a Typhoon úgy fordul, mint egy Zero. :W A Japánoknál megint csak abba köthetünk bele, hogy a valóságban nem voltak ilyen jók, de csak azért, mert nem tudtak tiszta benzint gyártani. Már leírtam párszor, de ismétlés a tudás atyja - a Ki-84 háborús körülmények között kb. azonos volt a P-51D -vel. A háború utáni amerikai összehasonlításnál, amikor jó minőségű, magas oktánszámú repülőbenzint kapott, akkor minden tekintetben legyőzte a P-51D -t.

    Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...

Új hozzászólás Aktív témák