Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • McLaca

    őstag

    válasz jackbacsi87 #3549 üzenetére

    Ma nekem is katasztrofális volt...
    Vagy nem csörgött ki, vagy csak nem hallottam, hogy kicsörgött, de a másik oldalon hiába is vették fel, néma volt, vagy nem ment át a számom, ekkor volt egy olyan is, hogy le is bontott magától (ezt saját telóimmal teszteltem), aztán a szám úgy ment át, hogy +4603620... volt az eleje (20-as a hívó szám, Nokiáknál kiírja a hívó nevét, mert jobbról hasonlítja össze a számot a telefonkönyvben lévővel, de más telóknál lehet gond).
    Mindezt SIP-en, és mobile voippal is próbálgattam.
    Szóval ez így gané. SIP-en freevoipdeallel próbáltam, mobilevoippal meg callingcredittel, ami jelenleg 3× drágább, mint az fvd, és mégis ugyanaz. Azért közel 10Ft-os percdíjért már lehetne kicsit megbízhatóbb.
    Amúgy ezek általában átmeneti gondok szoktak lenni, de eltarthatnak akár egy hétig is, utána meg hosszú hetekig jó.
    Lehet, mégis belépek inkább a céges flottába, a percdíjak hasonlók, vagy jobbak (hálón belül 2Ft), és 1300 az előfizu, amiből 500-500 hálón belül és hálón kívüli bontásban lebeszélhető... Csak ezzel meg az a gond, hogy a munkáltatóm időnként határozott szerződésekkel szórakozik, és most pl. április 17 után nem tudni, mi lesz. A másik baj vele, hogy van, hogy voipon nem telefonálok havonta 1300 ft-nyit se, tehát mindenképp nőne a költségem havonta.

    Üdv!

    A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh

Új hozzászólás Aktív témák