Új hozzászólás Aktív témák

  • ArchElf

    addikt

    válasz ..Trinity #928 üzenetére

    Anagramma:
    string, mint char[] kezelése (két for ciklust egymásba kell tenni, és eltárolni (mondjuk egy bool[] tömbbe, hogy a megalkotáshoz melyik karaktert használtuk már fel). A legyártott változatokat legegyszerűbb belerakni egy List<string> listába.

    Akasztófa játék:
    Karakter ellenőrzés string-ben (IndexOf függvényel, plusz for cilkus, hogy az összes egyező karaktert megtaláljuk). Ezen kívül kell egy számláló, hogy mennyi rontott próbálkozás volt (nincs egyezés a szöveg és a beadott karakter között).

    Lottószám generálás:
    int[5] tömb a számoknak, System.Random a véletlenszámnak, ellenőrzés, hogy a számot kihúztuk-e már egyszer.
    Ha megvannak a számok, legenerálni egy Bitmap-ot (amibe majd rajzolunk). A Graphics.FromImage statikus metódussal kinyerjük a rajzoló felületet, DrawString metódussal kiírjuk a számot rá, majd az Bitmap Save metódusával el lehet menteni (akár JPEG-be is): bitmap1.Save("kep1.jpg", System.Drawing.Imaging.ImageFormat.Jpeg);

    Táblázatkezelő:
    Az fogalmam sincs ez a feledat mit jelent, de a táblázatot lehet "rajzolni" a ListView (Detail mód) illetve a DataGridView-val.

    AE

    Csinálok egy adag popcornt, és leülök fórumozni --- Ízlések és pofonok - kinek miből jutott --- Az igazi beköpőlégy [http://is.gd/cJvlC2]

Új hozzászólás Aktív témák