Új hozzászólás Aktív témák
-
doooo
veterán
Isteni dolog történt velem ma... A PC-s Uplay app-ban kosárba raktam két PoP részt... végigmentem a 3 lépéses vásárláson, és amikor rákattintottam, hogy befejezés, error 404-et dobott ki, ugyanabban a pillanatban jött az SMS, hogy a cég megkapta a pénzét. Ugyanakkor a library-ben nincs benne egyik se, e-mail nuku... Na már most azonnal rákerestem a dologra, mások is jártak/járnak így... de sehol megoldás. Kitöltöttem egy case-t a support menüben, majd írtam nekik facebook-on is.
Azonban az előbb, gondoltam egye fene azt az 1000 forintot, végigcsináltam a vásárlást egy játékkal, ám ezúttal a weboldalukon... és meglepi, működött, benne van a könyvtáramban, jött e-mail. Ezt is utánaírtam még a facebook-on. És most várok. Esetleg itt valami tapasztalat? A "probléma" az (az előző tranzakciós lopáson kívül) hogy ez a Spring sale nagyon csábító ajánlatokkal rukkolt elő... de annál ami nem 1k-be kerül, nem szívesen járnék így... Kész orosz rulett... -
doooo
veterán
válasz thomasfinal #603 üzenetére
Nos, eltelt egy hét azóta, és ami a legjobb, én inkább a bank hibájának tudnám be, vagy legalábbis mindkét oldal hibás. "Előjegyzett tranzakció" megjegyzéssel szerepelt az adott Ubisoftos tranzakcióm, a bankszámlám "Zárolások" névvel illetett részén, ami mellé 7 napos időintervallum volt megadva, rákérdeztem az OTP chat-szolgáltatásán a dologra, ott egy alkalmazott azt mondta az az egy hét a könyvelésre adott maximum idő, azaz annak a végén elvileg lezárul a dolog, és megtörténik a vásárlás. Csakhogy most járt le az az egy hét, és megnéztem az előbb a számlámat, és visszament rá a pénzösszeg, amibe a játék került volna. Ergó mintha semmi se történt volna... Ami végülis jobb a semminél, mert nem loptak semennyit sem, csak így nem tudok vásárolni, bármennyire is szeretnék. Mellesleg én is megijedtem a nagy válaszidőkről szóló pletykáktól, de nekem gyorsan, sőt, egyre gyorsabban válaszoltak az elmúlt héten. Akár néhány óra múlva is válaszolnak (facebook-on biztosan, a support esetében pedig ha szerencsés vagy, de ott is max. 1 nap). Írtam egy üzenetet a dologról a banknak, majd a napfolyamán írok még ide, hogy mit mondtak. Megkérdeztem, hogy szerintük kinél lehet a hiba, illetve mi lehet a hiba, remélem lesz elképzelésük. Péntek estig tart a Spring Sale... jó lenne megoldani addig.
-
doooo
veterán
válasz thomasfinal #606 üzenetére
Apropó Steam... láttam, hogy pár Ubisoft játékra ott is él az akció... talán ott kellene most próbálkoznom.
Szerk.: Vagy mégse él már az akció... akkor mindegy.
steele80: Installáld újra a programot.
[ Szerkesztve ]
-
doooo
veterán
válasz steele80 #609 üzenetére
Jó, hát ne haragudj, általában ez beválik... De írhatsz a Ubisoftnak is (először facebookon, vagy twitteren, ahol regisztrálva vagy). Btw rákerestem a dologra, másoknál vagy megoldotta a reinst., vagy nincs megoldás, mint nálad. De ha lehet játszani enélkül is (mármint a hiba kihagyása után), akkor kibírod szerintem, hátha egy új update majd megoldja.
Új hozzászólás Aktív témák
- HP ProBook 430 G6, 13,3" FULL HD IPS, I5-8265U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, SZÁMLA, GARANCIA
- Dell Latitude 3420, 14" FULL HD IPS, I5-1145G7 CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W11, Számla, Garancia
- Dell Latitude 7280, 12,5" FHD IPS Kijelző, I5-6300U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Lenovo ThinkPad X280, 12,5" HD Kijelző, I5-8250U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, Számla, Garanc
- Lenovo ThinkPad L490, 14" FHD IPS Kijelző, I5-8265U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, Számla, Gar