Új hozzászólás Aktív témák
-
gabee jr
tag
Nagyon hasznos a kétlépcsős azonosítás, de nem való mindenkinek! Sajnos, ez az igazság.
Nehéz jelszó (kis és nagybetű, speciális karakter, szám 10-14 karakter hosszban) egy a fiókhoz használt modern emailszolgáltató (tehát nem Citromail) valamint annak megfelelő jelszavas védelme és a mobilszám hitelesítése (jelszó cseréhez/visszaállításhoz) én azt gondolom az estek 95%-ban elég a biztonsághoz.
Persze aki akar kínlódjon a kétlépcsőssel nyugodtan, de az esetek nagyobb százalékban azért fog szentségelni, mert kizárja magát a fiókból...
[ Szerkesztve ]
"Csukaharapást szőrivel"
-
gabee jr
tag
Nem!
A rendszer jól működik!
Az összes kétlépcsős azonosításnak az a lényege, hogy felírd és megőrizd a kétlépcsős azonosítás bekapcsolásakor kapott helyreállító kódokat. (arra az esetre ha az autentikátor már nem működne)A legfontosabb dolog viszont, hogy ne semmisítsd meg az autentikációs kódot előállító appot, pl. rom felülírással vagy egy véletlen uninstall-al.
"Csukaharapást szőrivel"
-
gabee jr
tag
De rá lehet! Csak az Uplay kliensnek meg kellene mutatni, hogy hol találja az állományokat!
1,
Kezd el leszedni a játékot az Upleyen keresztül, szedj le pár százalékot, szakítsd meg a letöltést. Zárd be a klienst.
2,
Fájlkezelővel keresd ki az Uplay mappából milyen néven és almappába kezdte el letölteni, jegyezd meg hol van!
3,
Fájlkezelővel keresd ki a Steam almappából az oda letöltött R6 állományokat, és másold be a kikeresett Uplay mappába az összeset és írasd felül.
4,
Indítsd el az Uplayt, keresd ki a játékot, és a bökj a letöltés gombra, mintha elkezdenéd letölteni. Ekkor a kliens egy kicsit vakarózik majd, mivel látni fogja, hogy le van már töltve a játék. Ha minden jól ment, most csinál magától egy file ellenőrzést és ha azóta kapott update-et a játék azt is pluszban letölti.
5,
szólj vissza ha sikerölt!"Csukaharapást szőrivel"
-
gabee jr
tag
Aktivációs kód gondja egyszer lenne, és többet nem. Mivel nem lenne tovább a könyvtárában... Itt sincs pardon, vagy van, vagy nincs. (de ha nincs, megindokolják miért)
Nem vagy egyedül a problémával, küzdenek vele mások is:
SD kártyaolvasónak kiosztott meghajtó-betűjel probléma lesz.
Véletlenül nem G a meghajtója az SD kártyaolvasónak?
Frissítéseket szeded rendszeresen?[ Szerkesztve ]
"Csukaharapást szőrivel"
-
gabee jr
tag
Kivágtad magad alatt a fát! Az gondolom nem meglepetés, hogy minden instrukció, link és egyebek emailen érkezne, ez a kommunikáció alapja.
A legfontosabb kapocs a fiók és közted tehát az emaill volt, de mivel nincs tovább kommunikációs csatorna, kizárólag a support fog segíteni. A dobozos játékok kódjait kell elküldeni majd fotóként csatolva, de valószínűleg szükség lesz arra is, hogy megközelítőleg mikor készült az account, mikor léptél be utoljára és honnan stb. Ha tiéd volt ac acc. nem kell aggódni, be fognak tudni azonosítani, bár az Ubi support nem a gyorsaságáról híres, főleg most nem hétvégén és 3 nappal a For Honor megjelenése előtt.
Szóval türelem, sok!"Csukaharapást szőrivel"
-
gabee jr
tag
Akkor kivágták alattad.
A lényegen nem változtat, jól csináltad, hogy nyitottál ticket-et.
Nem mindenkitől azt kérdezik mikor nyitottad a fiókot, és nem is kell rá pontosan hónapra válaszolni, az is lehet ha elküldöd a kódokat nem is kérnek egyéb dolgot, agenttől függ, aki majd az ügyed intézi. Az biztos, hogy be kell tudnia azonosítani, hogy te vagy a fiók előző/jogos tulaja.Javaslom, ha visszakapod az accot, nyiss neki egy Outlook v. Gmail fiókot. Jó hosszú és nehéz jelszóval mobilszám hitelesítéssel. Uplay acc-on két játék miatt ne kapcsold be a kétlépcsős azonosítást, mert több gondod okoz, mint biztonságot.
[ Szerkesztve ]
"Csukaharapást szőrivel"
-
gabee jr
tag
válasz 30z.Samu #331 üzenetére
Nyugodtan törölheted az appot, el is hagyhatod a telefont, tönkre is mehet, nem kötelező a kétlépcsős azonosításhoz. De utolsó lehetőségként kellene lennie helyreállító kódnak, amire sokan csak legyintenek. Pedig rengeteg utánajárástól kíméli meg az account tulajdonost, sőt extrém esetben teljes fiókvesztéshez is vezethet, ha nem sikerül pontosan tisztázni a tulajdonviszonyokat.
Blizzard méretű és gazdagságú vállalatok meg tudják tenni, hogy saját -egyébként szerintem filléres- tokent adjanak ki a fiókok védelméhez. De ez is ritka, sőt már a Blizzard is a mobilos autentikációs appokat erőlteti mindenhol.
[ Szerkesztve ]
"Csukaharapást szőrivel"
-
gabee jr
tag
válasz HunAtis81 #342 üzenetére
Ha a kétlépcsős azonosítás bekapcsolásakor kapott helyreállító kódokkal sem tudsz belépni a fiókba, akkor csak support. Mielőtt belefogsz a supportba, legyél biztos ezekben:
1, biztos jók a kódok, tuti azokkal próbálod, nem keverted össze semmi más helyreállító kóddal.
2. két óra eltelt a sikertelen próbálkozások között (sok kliens 2-4 órája lezárja az accountot több sikertelen belépést követően)
3. tudod az Uplay fiókadatokat, mikor melyik országból nyitottad, mik vannak a fiókon, van bizonyítékod, hogy tiéd volt az acc."Csukaharapást szőrivel"
-
gabee jr
tag
Valami hülye, hozzá nem értő agentet fogtál ki, 4 évvel ezelőtti vásárlásnak ki őrzi manapság a blokkját? A játékok tokja csak megvan, nem? Abban a játék szériaszáma, amit lefotózva be szoktak kérni az agentek, ebből ők látják milyen accountra és hol regisztrálták a játékot. Csak ezen a vonalon tudsz elindulni. Ne add fel!
"Csukaharapást szőrivel"
-
gabee jr
tag
válasz sellerbuyer #381 üzenetére
Okoska! Neked fogalmad sincs hogyan működik a kétlépcsős azonosítás, nyilvánvalóan. Miért osztod a másikat?
A szerverrel a belépő kódokat a kétlépcsős első aktiváláskor szinkronizálja le a kliens! Ezért van az, hogy egy offline eszközzel is készíthető belépő kód (számológép méretű banki tokenek működnek így, ez egy számsort gyárt az SMS helyett, hogy be bírj lépni a nettbankodba).Tehát egy repülőmódba rakott telefonon a Google Hitelesítővel készült kódot nyilván nem lehet (és nem is kell) "elküldeni" Uplay-be lépéskor, azt csak összeveti az aktiváláskor generált kódokkal, ha fasza beenged, ha nem fasza kinn maradsz.
Még valami! A hitelesítővel készült kódok nem keverendők össze a vészhelyzeteben használt helyreállító kóddal, amit ugye akkor kellene tudni használni, ha a Hitelesítővel már valami ok miatt már nem tudnál generálni magadnak. És ugye ebből is kapsz egy csomó kulcspárt, nem csak egyet.
[ Szerkesztve ]
"Csukaharapást szőrivel"
-
gabee jr
tag
válasz sellerbuyer #387 üzenetére
Nem tudsz olvasni, nem tudsz szöveget érteni, értelmezni.
Ki beszélt itt a TE(!) telefonodról? Senki! Egy példa volt, hogy offline telefonnal is lehet használni a hitelesítőt.
A kód meg addig érvényes, amíg a folyamatjelző végigmegy, így van. Aztán viszont másik kódot adna a hitelesítő, hogy próbáld meg újra, barátocskám. De neked már az első kódot se fogadja el, tehát hiába generálja le az újat, akkor sem fog beengedni. De mindegy, hiába mondom én ezt neked, mint a tyúknak az ABC."Csukaharapást szőrivel"
-
gabee jr
tag
válasz AxBattler #396 üzenetére
Üdv Ax,
email cím csere, csakis a website-on. Uplayen keresztül nem lehet ilyesmit csinálni, pontosabban el lehet indítani, de úgyis dob tovább a website-ra.
Uplayben megpróbálhatod "Unlinkelni" a STEAM accounttal való kapcsolatot, de én sosem próbáltam ilyet, bár kétség kívül van ilyen opció benne. Viszont míg össze vannak kapcsolva, mindig el fog indulni a STEAM is mivel eredetileg ott vetted a játékot.
"Csukaharapást szőrivel"
-
gabee jr
tag
válasz AxBattler #398 üzenetére
Nekem angol a kliens, de tök mindegy, magyarul is ott van, a beállítások menu utolsó előtti opciója. Megismered, mert ott lesz a Steam neved és a profilfotód. Nálam Unlink neked valami magyar megfelelője lesz, azzal kapcsolod szét a két fiókot, elvileg...
"Csukaharapást szőrivel"
-
gabee jr
tag
válasz AxBattler #400 üzenetére
Az a lényeg, hogy megvan.
Ha ezek után is követeli az Uplay a Steam klienst, akkor biztos kell, de a Steam fórumos okosok szerint is kell. Nem megy az egyik a másik nélkül.
Amit még megpróbálhatsz, hogy megnézed milyen a kulcsod amit már beaktiváltál. Sok játék a Steam mellett közvetlenül Uplayre is beaktiválható, ilyen esetben nem lesz szükség a Steam kliensre.
"Csukaharapást szőrivel"
-
gabee jr
tag
válasz enginev3.0 #405 üzenetére
Első alkalommal, mikor a kétlépcsős be lett állítva, kapott 6-8 db visszaállító kódsort, arra az esetre, ha nem lenne tovább Google Auth. Ha nincs meg, akkor Ubi support csak és kizárólag. Beazonosítás után kikapcsolják a fiókról.
Kontakt tekintetében nem egységes az álláspont, hivatalos út a fent említett support lenne, (chat, vagy ticket nyitás, első gyorsabb és hatékonyabb, utóbbi nem nagyon ajánlott) de jó páran Facebookon hamarabb elintézték."Csukaharapást szőrivel"
-
gabee jr
tag
válasz venom8888 #415 üzenetére
Egy Upaly fiókon egy játék csak egyszer lehet meg, ez alap. Tehát még egyszer lemezen megvenni teljesen felesleges, pénzkidobás, értelmetlen.
Már csak azért is, mert a lemezen általában az első kiadás van, (v.1.0) és azóta töménytelen mennyiségű patch, frissítés-javítás érkezett. (csak egy példa Assassin's C. Unity c. játék a lemezről telepítés után még 20 Gb-nyi frissítést tölt le!) Ezzel számolj, és azzal, hogy ezeket a frissítéseket kizárólag csak a klienssel fogod tudni letölteni, DVD-n lemezen nem elérhetőek. Mindenképp szükség lesz a klienssel való letöltésre is.Amit tudsz tenni, az annyi, hogy megkéred valamelyik haverod akinek megvan a játék letöltve, hogy másolja neked fel egy pendrive-ra, így néz ki, és itt vannak: (Nekem S a meghajtó, másnak C, vagy D bármi)
Az elérési út: C:\Program Files (x86)\Ubisoft Game Launcher\games, onnan kell kimásolni és neked ugyan oda kell majd bemásolni. Elindítani a klienst, kérni egy fájl-épség ellenőrzést, (vagy valami ilyesmi nevűt) és játszani.
Ennyi, ha nem tudsz valamit kérdezz.
"Csukaharapást szőrivel"
-
gabee jr
tag
válasz minek?:S #419 üzenetére
AZ ilyen kifagyós, be nem töltős problémák java része a sérült játékfile-ok miatt következik be! Én a Black Flaggel voltam hasonlóan, odamentem egy küldit felvenni erre kihajított a játék az asztalra.
Megnézted a klienssel, hogy megvan az összes ? Jobb Klikk a játék lofgóján az Uplayben és <Verify Files> angolul, magyarul talán fájl-épség ellenőrzés. Valami ilyesmi, felülről a harmadik opció."Csukaharapást szőrivel"
-
gabee jr
tag
válasz minek?:S #421 üzenetére
Inditsd el újra, meg újra. Amíg nem talál semmit.
Csak zárójelben jegyzem meg, hogy nekem sem segített ez. (bár volt, akinek igen)
A játék törlése majd újratelíptése hozta meg az eredményt, bár ez évekkel ezelőtt volt, de nem hiszem, hogy az Uplay sokat "okosodott" volna azóta."Csukaharapást szőrivel"
-
gabee jr
tag
Le lehet tölteni, sőt, le is kell, mert csak az Uplay-el működnek az Ubis játékok. A lemezek mehetnek a kukába, vagy add el őket. Ezzel megkaptad a második választ is, ha van legalább egy 8-10 Mbit-es neted a lemezek se kellenek, csak a játékok miatt ne vegyél optikai meghajtót, mindent tudsz intézni az Uplayen keresztül.
Lemezes kiadás inkább azoknak hasznos, akiknek nem nagyon van sávszélessége és/vagy adatforgalma korlátozott.Nézd meg az AC játékok gépigényégét is, hogy ne legyen csalódás a dologból. Csak az AC3-nak kelleni fog 4Gb RAM, egy erősebb Core2, meg valami videókártya 512Mb memóriával, alsó hangon.
"Csukaharapást szőrivel"
-
gabee jr
tag
válasz spanglee001 #435 üzenetére
Röviden: nem.
Hosszabban: soha nem is lehetett összefésülni accountot, arról játékot átrakni másik fiókra, a fiókról játékot törölni. De megnyugtatásul, ezt sem a Steamen, se az Originen, Battleneten stb stb. nem lehet megtenni."Csukaharapást szőrivel"
-
gabee jr
tag
válasz spanglee001 #437 üzenetére
Ügyfélszolgálati számuk, magyarul, ugye viccelsz?
Angol nyelvű support chat van, csak munkaidőben és eléggé várós, van, hogy 20-30 perc mire sorra kerülsz. De akár nyithatsz egy un. ticketet, ami után a webes felületen bejelentkeztél a supoortba. Itt leírod a bánatod nekik, angolul, aztán majd válaszolnak 2-5-7 nap alatt... Esetleg megpróbálhatod őket Facebook üzenetben nyaggatni, de szerintem annyi panasz érkezik hozzájuk ott, hogy nem csodálnám ha már nem élne az az opció. Nézd vissza itt pár oldalra visszamenőleg kinek mi jött be, aztán válogass a lehetőségek közül.
Sok sikert![ Szerkesztve ]
"Csukaharapást szőrivel"
-
gabee jr
tag
válasz guftabi96 #443 üzenetére
Kelleni fog majd némi "bizonyíték" hogy tiéd volt az account.
Készülj ilyenekkel: mik voltak a fiókon, kb. mikor nyitottad és hol (ország) ha digitálisan vásároltál emailben kapott számla, ha dobozos játkok(ok) akkor az aktiváló kulcsról fotó. Egy a lényeg, tudd igazolni, hogy te voltál az előző tulaj."Csukaharapást szőrivel"
-
gabee jr
tag
válasz Preacher1980 #450 üzenetére
Sztem a legegyszerűbb módja, ha kipróbálod.
Mivel a Steamen is a fizetés előtt kell megadni. hogy kinek az accjára vásárolsz itt is eljátszhatod ugyan ezt. Majd szólj mire jutottál."Csukaharapást szőrivel"
-
gabee jr
tag
válasz Imilenni #452 üzenetére
Ide mindenki azért jön, mert ki akarja kapcsoltatni, mert értelme gyakorlatilag semmi.. Ha nem vagy elég óvatos saját magad zárod ki az accountból, aztán bizonyítgathatod, hogy a tiéd volt.
Mielőtt bekapcsolod: nézz itt szét, csak csak az utolsó két-három oldalon, mennyien szívtak vele, minden második ember, kb.
Válassz egy erős jelszót, 12 vagy több karakter, számok, betűk, szimbólumok. Tedd valami megbízható, lehetőleg orosz, ukrán levelezési szerverre (Yandex, mail.ru) az accountot, sose add kölcsön az accot, ne lépj be nem biztonságos helyről és soha senki nem fog feltörni. Ha nem sikerült meggyőznöm, kapcsold be, support segít, de találkozunk pár hónap múlva, mikor ki akarod kapcsolni és nem fog menni.[ Szerkesztve ]
"Csukaharapást szőrivel"
-
gabee jr
tag
válasz Preacher1980 #455 üzenetére
Próbáld meg, vidd végig a folyamatot, de nyilván kártyaadatot már ne írjál be, úgy is az lesz az utolsó lépés. Egyébként ha megvan már a fiókodon a játék úgysem fogja engedélyezni a vásárlást, kétszer nem lehet meg ugyan az a cím.
Lényeg a lényeg, szerintem nincs ilyen opció az Uplayben, 95% bizonyossággal mondom és több, mint 40 játékkal a fiókon."Csukaharapást szőrivel"
-
gabee jr
tag
Zsolt,
a Division az Ubisoft terméke, ők adják ki lemezes verzióban, ehhez a Steamnek semmi köze! Hogy tudnád beaktiválni, csak azért, mert a Steam is árulja?
Nézd meg a játék dobozát, látsz rajta Steam logót? Persze, hogy nem látsz, hiszen ez Ubi játék, aminek a platformja a Uplay. Ha Steames Divisiont akarsz, akkor ott kell megvenni.[ Szerkesztve ]
"Csukaharapást szőrivel"
-
gabee jr
tag
válasz Imilenni #460 üzenetére
A legfontosabb, hogy miért kérsz új jelszót, ha idegen címére váltottad véletlenül a fiókot?
Hiba volt, hiszen az nem a te emailcímed, ergo nem tudod végigvinni a jelszó módosítást, hiszen az érkező link az idegen email címére ment ki. Jelszót ezért nem tudsz váltani.Megerősíteni meg nyilván azt tudja, akinek a fenti példára mutatva ismét, kiment az email benne a linkkel ami az email megerősítését kéri. Tehát megerősítve meg azért nincs.
Amit tudsz tenni, hogy a supporton igazolod, hogy előtte te voltál az account tulajdonosa. Kell majd, számla (paypal v bankos) a játékokról, a fiókon lévő játékok neve, az account regisztrált lokalitása és a többi agymenés amit majd a supportos kér. Nem egyszerű menet, ha nem tudod hitelt érdemlően igazolni, hogy te voltál az előző tulaj, akkor búcsúzz el a fiókodtól...
"Csukaharapást szőrivel"
-
gabee jr
tag
Azzal már nem is akartalak összekavarni, hogy az Uplay és Steam kódjai különböznek, azaz már ott is kiderül a turpisság.
Hamarosan indul a Steam Summer Sale, ha nagy akció nem is lesz Divisionra, sztem 15-20 eró környékén meg lehet majd csípni, főleg, hogy a Ghost Recon Wildlands-ot akar már inkább mindenki[ Szerkesztve ]
"Csukaharapást szőrivel"
-
gabee jr
tag
válasz gtasystem #469 üzenetére
Nem! A használt játék piac él és virul köszöni szépen. Magyarországon pl. az 576 Kbyte foglalkozik használt játék adás-vételével, de temérdek más üzlet is van, (főleg megyeszékhelyeken) ahol beadhatod a használt játékaid. A konzol játékaid, lemezen!
Viszont, Steam-el, Uplay-el stb., kapcsolatban a használt játék ismeretlen, nem létező fogalom! A digitális játékpiacon (értsd,: letölthető) NINCS olyan, hogy használt játék. Van egy account (fiók) ami egy email címre épül, oda vannak a játékaid "beolvasztva", onnan ki már nem vehető, nem adható el külön/egyesével a megunt cím. Előtte sem lehetett sosem, a jövőben sem lehet.
Egyébként pár régebbi Far Cry játékot már ingyen adott (Far Cry 3 Blood Dragon) tavaly a Ubisoft, de a többi is egy nyári leárazás alkalmával 3-5 euróért már megvehető.
"Csukaharapást szőrivel"
-
gabee jr
tag
válasz gtasystem #471 üzenetére
A Steam, az Upay és társai másolásvédelmi megoldások mellett kiadók is. Tehát a játékfejlesztők nekik (is) dolgoznak, hogy az elkészült termékeiket kiadják, terjesszék, reklámozzák stb. Ezen kívül a kiadók/fejlesztők rettenetes méretű szerverparkokat bérlenek, ezeken keresztül folyik a megannyi játék multiplayer része, de ezekről lehet a megvásárolt játékokat letölteni illetve a javításokat és a DLC-ket is ezeken keresztül terjesztik.
Manapság már minden fejlesztőnek szüksége van erre a hátérre amit pl.a Steam nyújt. Ezért nagyon ritka már az olyan, hogy egy játék "nem tartozik senkihez". Főleg Media Markt-ban és számtech üzletek polcain DVD lemezen találni ilyen "senkihez nem tartozó" játékot, de ezek kizárólag kis fejlesztők olcsó, régi és gagyi programjai.
[ Szerkesztve ]
"Csukaharapást szőrivel"
-
gabee jr
tag
válasz gtasystem #475 üzenetére
Skacok,
aki figyelemmel követi a játékpiacot, a tanúja lehetett, hogy mielőtt az új generációs konzolok bejöttek, (PS4, XONE) globális méretű vita pattant ki, hogy a már egyszer megvásárolt (használt) konzolos játékok ne legyenek többé újra eladhatók (Steam, Upaly, Origin mintájára).Olyan méretű volt a tiltakozás, hogy minden kiadó, fejlesztő és ebből élő milliárdos pénzember visszavonulót fújt. Nem tudták keresztülvinni a tervet, pedig az lett volna a cél, amit az előttem szóló leírt, hogy az nem biznisz a kiadónak, hogy pl. egy új Battlefield, Call of Duty (vagy bármi) 5-6-8 emberen megy keresztül, és használja mindenki (végigjátsza) potom pénzért, majd adja tovább.
Csak egyetlen kópiát értékesített a játék kiadója, mégis 6-8-12 (ki tudja) hány ember szórakozott vele. Ellenben gazdagodott rajta a használt játékot 8-szor eladó konzol üzlet, és nem a játék kiadója! Tehát miről szól az egész? Így van, a pénzről!!OFF vége.
"Csukaharapást szőrivel"
-
gabee jr
tag
Elvileg menti a felhőbe, ezekkel nem volt eddig gond, amiket felsoroltál.
De ha biztosra karsz menni, mentsd ki magadnak is.
Itt lesz.
A Savegame alatt ne ijedj meg, de csak számokat fogsz találni, elvileg mindegyik szám, valamelyik játékot jelöli, hát pontosabban a mentéseit, ugye. De szerintem nem lesz szükség rá, a felhőből tudod folytatni, ahol abbahagytad."Csukaharapást szőrivel"
-
gabee jr
tag
válasz Delávégá #489 üzenetére
Sajnos az Uplay elég instabil, bugos, megbízhatatlan és sorolhatnánk rá napesitg a negatív jelzőket. A Stem nyomában sem ér, ami azért is dühítő, mert ha a keretprogram maga szar (Uplay), akkor a játék is élvezhetetlenen lesz, vagy rosszabb esetben el sem indul.
Sajnos az Ubisoftnak már van annyi pénze és a hatalma, hogy egy ilyen fos programot, mint az Uplay lenyomjon az emberek torkán, akik ezt kénytelen-kelletlen elviselik. (vagy játszanak a virágbolti verzióval, de abba most nem menjünk bele)
Egyébként érdekes, mert szerintem helyszín függő is a dolog. Én az Egyesült Királyságból játszom, igaz nem sokszor, de nagyon-nagyon ritkán botlok bármilyen problémába. Viszont sok kelet-európai (lengyel, szlovák, magyar) felhasználó panaszkodik. Sokszor van szerver probléma, tehát már nem férnek fel a saját régiójukban a nekik szánt szerverre, e helyett dobja őket a keretprogram tovább a legközelebbi nyugati régiós szerverre, ami meg már szintén csúcsra van járatva. Ekkor törethet olyan, hogy ugyan beenged a játék és játszani is lehet, de nem szinkronizál a program nincs multiplayer, nem tudsz visszalépni stb stb.
[ Szerkesztve ]
"Csukaharapást szőrivel"
-
gabee jr
tag
válasz HELLAFLUSH #494 üzenetére
Az kellemetlen.
Vannak biztonsági kódjaid? Amiket a kétlépcsős azonosítás aktiválásakor kaptál?
Ha van, azokkal próbálj valamit mókulni, ha nincs, csakis support."Csukaharapást szőrivel"
-
gabee jr
tag
válasz HELLAFLUSH #496 üzenetére
Elvileg az a leggyorsabb, de nem hivatalos út.
Ha napokig nincs válasz, kérdezz ra újból, ha úgy sem megy, nyitnod kell egy ticketet, vagy munkaidőben megpróbálni a support chat-et.
Majd szólj, hogy állsz."Csukaharapást szőrivel"
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- További aktív témák...
- 1151 V2 CPU-k / I5-8500 / I5-8400 / BESZÁMÍTOK!
- Intel i5-10400 hatmagos processzor + doboz + gyári új hűtő
- Nintendo Switch játékok (ง '-' )ง Budapest Nyugatinál
- Fekete Sony PlayStation 5 Cover (Lemezes változat)
- Samsung Galaxy S23 Ultra 5G 256GB Dual SIM Phantom Black Gyárilag független Csere/beszámítás is!