Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ragnar_

    addikt

    válasz exedoc #309 üzenetére

    UDK-t nagyjából ismerem, ott még bőven lehetett használni BSP geometriát a pályákhoz. UE4-nél akkor inkább csak a tervezési fázisnál használják, ahol a pálya nagyolt felépítését, és a layoutot készítik, aztán a BSP brushokat lecserélik static meshekre. Amihez nem találtam túl sok infót eddig sem UDK sem UE4-hez, hogy golyóbecsapódás effekteket hogyan lehet megadni egy materialhoz. Gondolom előbb particle editorban meg kell csinálni a particlet hozzá aztán azt kellene valahogy a materialhoz rendelni. (Source engineben meg Cryengine3-ban tök egyszerű, ott mikor material típust válsztasz a modelhez, vagy a BSP brush -hoz ott hozzárendeli a bulletimpact effekteket.)

    [ Szerkesztve ]

    Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming

Új hozzászólás Aktív témák