Új hozzászólás Aktív témák
-
Ragnar_
addikt
UDK-t nagyjából ismerem, ott még bőven lehetett használni BSP geometriát a pályákhoz. UE4-nél akkor inkább csak a tervezési fázisnál használják, ahol a pálya nagyolt felépítését, és a layoutot készítik, aztán a BSP brushokat lecserélik static meshekre. Amihez nem találtam túl sok infót eddig sem UDK sem UE4-hez, hogy golyóbecsapódás effekteket hogyan lehet megadni egy materialhoz. Gondolom előbb particle editorban meg kell csinálni a particlet hozzá aztán azt kellene valahogy a materialhoz rendelni. (Source engineben meg Cryengine3-ban tök egyszerű, ott mikor material típust válsztasz a modelhez, vagy a BSP brush -hoz ott hozzárendeli a bulletimpact effekteket.)
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyorsul az iPhone 16 Prók töltése
- Kerékpárosok, bringások ide!
- MicroATX-es Cougar ház, akár csatlakozókat rejtő alaplapokhoz is
- Sorozatok
- Renault, Dacia topik
- The First Descendant (PC, PS4, PS5, XO, XSX)
- Számunkra egyelőre egy középső ujjra húzott gyűrű a Galaxy Ring
- Okos Otthon / Smart Home
- Futás, futópályák
- Az energiatárolásra gyúrnak a kínai akkuóriások
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen