Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    titán

    válasz RPeter77 #1182 üzenetére

    Több mint 4 éve használom, de ilyennel soha nem találkoztam. Az egyik legmegbízhatóbb cég, a magyar bankom sokkal rosszabb.
    Több utalás után azt mondanám hogy nem igaz amit írsz róluk.
    Biztos vagy benne hogy nem te hibáztál? Mi az hogy deaktiválták, minden okmányt, igazolást amit kértek eljuttattál hozzájuk?
    Miről küldted a pénzt és onnan rendben elment? Ugye nem érintett benn a Revolut? Vagy akinek küldted az milyen időközönként ellenőrzi a bankjánál a pénzmozgást?
    A képernyőre is kiírja hogy mikor várható, de mi van ha ők tényleg elküldték csak a címzett nem fogadta még be?

    De segítségül:

    Tudjuk, hogy csalódást okozhat, ha a fiókod le lett zárva. Mindig fellebbezhetsz a döntésünk ellen, és mi kivizsgáljuk ügyedet arra az esetre, ha újraaktiválhatjuk a fiókodat.

    A fellebbezést itt teheted meg. Ehhez az alábbiakat kérjük tőled:
    Tölts fel egy jó minőségű fotót vagy egy színes, szkennelt másolatot fényképes személyazonosító okmányodról. Itt találsz segítséget arról, hogy mit kell látnunk ezen a fotón vagy szkennelt másolaton, illetve hogy milyen dokumentumokat fogadunk el Tölts fel egy fényképet magadról (szelfi), melyen a személyazonosító okmányoddal szerepelsz. Itt van néhány utasítás, hogyan készíts magadról szelfit, illetve hogy mit kell látnunk a fotón Oszd meg velünk utalásaid okát. Tudnunk kell, hogy korábbi vagy jövőbeli utalások kapcsán miért küldesz pénzt
    Miután ezeket elküldted nekünk, felülvizsgáljuk a válaszaidat és értesítünk a fiókoddal kapcsolatban.

    De gyorsabb ha felhívod őket és tisztázod hogy mi a probléma.

    [ Szerkesztve ]

  • Laox

    aktív tag

    válasz RPeter77 #1182 üzenetére

    Egyik közeli barátom évente több, mint 100 millió forint forgalmat bonyolít le TW-n keresztül és eddig nem volt hiba benne, nagyon dicséri, magyar bankszámlája csak azért van, mert egyelőre ez utóbbi elhagyhatatlan.

Új hozzászólás Aktív témák