-
GAMEPOD.hu
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
Amugy meglepodtem multkor mennyire nem "draga" egy uj Toyota. Egy 1.6 Aurist raktam ossze a neten konfiguratorban. 6 millio Ft mar egy eleg komoly kis gepet ki lehet hozni. Es ez tuti nem a vegleges ara.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
tibor72
tag
Mobil 5-w30 15ekm-ként 410e+ (olajfogyasztás 1l/15ekm-en) Mivel ismerőstől vettem, Ő 200e hajtott bele és azt mondta az imént hogy volt lánc, feszítő patron, olajszivattyú csere, ez utóbbi pár száz km-rel ezelőtt, és ki is lett takarítva a blokk az olajsártól. A szerelő is végig ugyan az a személy aki csak toyotákat vállal/szerel most Ő is tanácstalan sajnos. Röviden ennyi. Köszi.
[ Szerkesztve ]
-
tibor72
tag
Okoskodós rész: Ha az olaj feszíti elő, sem értem, mert az 5-w30-as olaj hidegen is nagyon jól szivattyúzható a 10 C fok pedig nem annyira hideg, és ez alatt nem jelentkezett, viszont most hogy 15 C fok felett járunk állandó a jelenség. Nem ismerem a szerkezeti felépítését az eszköznek, de valahol ott lehet a probléma (feltételezés ! ) hogy kifolyik belőle az a mennyiség amitől nem csörögne, míg feláll az alapjárati olajnyomás. Viszont ez új patron.... és újonnan egyáltalán nem csinálta a motor, ez is biztos. Tovább kutatok, ez maradt.
[ Szerkesztve ]
-
vbbb
őstag
Kocsi megvéve, 2007es (UK) szeptemberi lett mert ebbe volt kevesebb mérföld (140ezer km) és elég jó állapotban is van, na és alkudni is sikerült az árából mert tévesen tempomatot és ülésfűtést is megadtak holott nincs ilyen benne. Amiket másokat néztem az vagy dízel vagy már lassan a 250ezer km-et karcolják. Valamiért nem nagyon találni 1.8-ast a piacon, ritka nagyon. Nem tudom otthon mennyi az áruk Magyarországon, ez kb 1millió volt szervízkönyvesen, friss műszakival. A hátsó 16"os gumikat kell cserélni, párás egy kicsit a jobb hátsó lámpa bal alsó kerek részénél. Szerintem ezt meg tudom majd oldani tömítőanyaggal, már volt ilyennel dolgom. Amit nem tudok, hogy a bal hátsó idomnál a kárpit kicsit szakadozott néhol. Ilyet lehet venni hozzá pl bontóból? Ja a másik, a helyzetjelző izzót az első lámpában mennyire nehéz cserélni? Lánc sem volt benne cserélve szerintem, ez milyen időközönként esedékes? Sose volt láncos kocsim. Köszönöm a válaszokat!
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
-
Johnny_vT
senior tag
Engem főleg az zavar, hogy ki fog ennek utánajárni? Ki fogja ezt úgy megkutatni, hogy végső következtetéseket vonhat le belőle az egyszeri autóvásárló/tulajdonos?
Nyilvánvalóan a Toyota kell, hogy élére álljon a dolognak, úgyis már elég járatosak a visszahívásokban ( ). Kétlem, hogy így alakulna, ezzel pedig megnyílik az út a maszek kísérletezgetés felé.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
vbbb
őstag
Valaki linkelt itt egy dokumentumot amiben nevesitve van az evjarat es a motor ahol elofordulhat az olajfogyi. Valoban van benne egy 1.8as 2007es motor ami 132 loeros (Avensisbe 129) es japanban hasznaltak egy ISIS tipisu csodaban, nem Avensisbe. Ettol fuggetlenul en szeretem beparaztatni magam ilyen dolgokkal, de jelenleg teljesen nyugod vagyok.Majd egy ev mulva legkesobb a MOT-on(muszakin) ugyis kiderul gondolom.
Ja es 7dl az olajmennyiseg a ket vonalka kozott, felsotetitett a Toyota-s szerelo baratom.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
Eneos ezt is hozza rá
0W-20 ENEOS Premium Ultra
Én pedig ezt találtam hozzá a legmegfelelőbbnek.Renault power
-
nagyúr
Mármint melyiket?
Facebook helyett javaslom a megfelelő szakoldalak olvasgatását.
Például [Toyota-Club] vagy a már linkelt MyEngineWiki.
Lehet, hogy te is tudsz írni ilyen oldalakat, de ha végigolvasod és értelmezed őket, illetve rákeresel az adott hibalehetőségekre (amikre fog találatokat kidobni) akkor esetleg feltűnhet, hogy nem marhaság, amit leírnak bennük...[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Olyasmit írtam volna, hogy kötelezően megdöglik a VVTi vezérlés vagy a jeladó?
Az adott hibajelenségre a kolléga érdeklődött, hogy mi lehet a probléma, írtam, hogy az adott motornál nem jellemző, hogy a vezérlés átugrott volna. Ha ilyen jellegű lenne esetleg a probléma, akkor inkább a vezérlőelektronika vagy a jeladó lehet a ludas. Mongyő, kérlek cáfolj meg, hogy ebben is hibáztam..
Az, hogy a Te 2003-as 1ZZ-FE motorodnál 250e km-nél sincs gond, az szép és dícséretes, nyilván Te a gondos gazdik közé tartozol. De ettől még a rákeresel a neten, nagyon sok esetről találni elég jól dokumentált példákat, a legkülönfélébb helyekről. Valahogy nem értem, hogy számodra a Facebook mérvadó, de mondjuk ha beírom a keresőbe, hogy "1ZZ-FE oil consumption", és a legkülönfélébb példák kerülnek elő az olyan fórumokról, mint a ToyotaNation, Corroland és a többi, az nem számít mérvadónak...
Azt is megjegyeztem mellékesen, hogy a jól karbantartott, gondozott példányoknál nyilván kevésbé jellemző ez a probléma - ahogy az ember az ilyenekről is bőven találhat példát a neten. De ugyanakkor arra is volt nem egy példa a jelek szerint, amikor garanciaidőn belül, gyári szervízbe hordott némelyik 1ZZ motoros Toyota 100e km alatt elkezdte enni az olajat. Ezt nem lehet félrelökni annyival, hogy a gonosz gazdi ellógta az olajcserét.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen