Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Vistaboy

    veterán

    Sziasztok!
    Szerintem senkit nem ér nagy meglepetésként (Aki végigjátszotta a Legend-et, azt meg pláne nem. :U ), hogy folytatódik a Tomb Raider sorozat. Lara baba immár a nyolcadik kalandjához érkezik, ami előreláthatóan Underworld alcímmel fog megjelenni valamikor jövőre. A játék a Legend folytatása lesz (Az Anniversary ugye csak az első rész újrafeldolgozása volt, hivatalosan a Legend az utolsó epizód).

    Az angol Play magazin tett közzé elsőként és kizárólagosan Tomb Raider 8 információkat, az alapján a következőket lehet tudni:

    Lara:
    - nagyon élethű
    - dinamikusan koszosodik, tehát ha a sárba térdel, csak a térde lesz sáros
    - az esővíz láthatóan végigfolyik a testén
    - a mozgása mocap-es, azaz valódi mozgásművészről digitalizálták a mozgást
    - lesznek harci készségei (talán szintlépés - :) )
    - közvetlen harcot és kitérő manővereket is alkalmaz az ellenfelek visszaverésére
    - a fejlesztők megpróbálják megizzasztani (izzadság-szimuláció)
    - amikor a lombok közt fut, életszerűen védi az arcát a kezével
    - sok öltözéke lesz az első végigjátszás és a pályák újrajátszása során is

    Környezet:
    - a hatalmas interaktív világ mindenre reagál és "emlékszik"
    - a TR1-ből visszatér az az érzés, hogy a következő lépésünk nem lesz nyilvánvaló
    - minden dinamikus lesz
    - Lara csúszik a nedves talajon és terepen
    - Lara a mozgó tárgyakat és az épületek részeit is el tudja kapni
    - a játék a felfedezésre és a feladványokra lesz jobban kiélezve
    - a játék hossza jobban függ a játékos stílusától, mint valaha
    - különféle megoldások és fakultatív felderítendő terepek is lesznek

    Tárgyak:
    - nem lesznek energiacsomagok, a fejlesztők még nem döntöttek a gyógyítás módjáról
    - visszatér a motor, és egyes feladványok megoldásánál is használhatjuk majd

    Ellenfelek:
    - valódi ragadozó állatok, amik valóban az adott területen élnek
    - az alvilágban sok kihaltnak hitt vagy új kreatúra
    - kevés lesz az emberi ellenfél
    - a hullák nem válnak köddé

    Helyszínek és Történet:
    - a kaland a világ több pontján játszódik, és különféle kultúrák alvilágait is felfedezhetjük
    - a Legend után játszódik, annak folytatása

    Hang:
    - a zene néha szimfonikus, máskor környezeti zajokat hallhatunk
    - ismét Keely Hawes adja Lara hangját

    Fejlesztés:
    - az egész játék a motorral fut (nyilván úgy értve, hogy nem lesznek előre letárolt videók)
    - a játékot PlayStation 3-ra és Xbox 360-ra párhuzamosan fejlesztik
    - minimálisra csökkentik a képernyőn megjelenő HUD információkat
    - a fényviszonyok fotorealisztikusak
    - a fotósok a valós helyszíneken készítettek referenciaképeket.

    Az angol fórumokon több helyen megerősítik hogy PC-s változat is lesz, mindazonáltal legalább ennyien mondják azt is, hogy csak egy "X360/PS3" feliratot láttak a magazin szkennelt képein. Mivel ezekből a képekből egyenlőre nem találtam egyet sem, ezért egyik állítást sem tudom sem megerősíteni sem cáfolni. Mindazonáltal pofátlanságnak tartanám, ha nem lenne PC-re, hiszen Lara PC-n kezdte a pályafutását, és igazán megalázó lenne ha a legújabb részt nem készítenék el PC-re is. Megpróbálok keresni szkennelt képeket, hátha többet tudunk meg belőlük.

    A Gamekapocs előzetese.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    Tomb Raider - Underworld Screenshots:

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    Eddig két oldalt (Pontosabban a címlapot és az első oldalt) találtam:

    Valamiért nem lettek jók a linkek, így inkább belinkelem az oldalt is.

    Egy kis érdekesség: Akinek gondjai vannak XP-Vista alatt a régebbi Tomb Raider-részekkel, az itt talál megoldást:
    Tomb Raider komplett Vista-XP patch, stb.

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz mad1 #8 üzenetére

    2008. Júliusát olvastam valamelyik oldalon. De hivatalos még nincsen, tekintve hogy még be sincsen jelentve a játék. (Azért is írtam oda, hogy munkacím).
    Máshol olvastam egy esetleges demó megjelenéséről pár hónapon belül, de ezek még erősen a pletyka kategóriájába tartoznak. Konkrét információ egyenlőre csak a képek és a magazin híre. Még weboldalt sem nyitottak meg neki.

    Mod: Sirandrish: Az Angel of Darkness a sorozat mélypontja volt, gyakorlatilag nem lehetett eredeti állapotában végigjátszani, annyi és olyan súlyos hibával volt tele. Akkor az Eidos elvette a Core-tól a project-et és átadta a Crystal Dynamics-nak.
    Eredetileg az Anniversary-t is a Core készítette volna, de tekintve hogy lekéste a hivatalos 10. születésnapot, és a Legend nagyon jól sikerült, az Eidos inkább ezt is átadta a Crystal Dynamic-nek.

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz Sirandrish #14 üzenetére

    Az a lényege, hogy az új részt már a Crystal Dynamics fejleszti egyből, gondolom már nem bízott az Eidos a Core-ban. Viszont a Tomb Raider (És főleg Lara baba), olyan aranytojást tojó tyúk az Eidos-nak hogy nem hagyja parlagon heverni. Így hát amíg nem csinálják meg szegény Larát 50 évesnek (Amikor már annyi idős lenne a játék), addig mindig és mindig újabb részekkel fognak kijönni.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz feka007 #15 üzenetére

    Bár az igaz hogy főleg a pénz áll a dolgok hátterében, de azért az is igaz hogy az Angel of Darkness-en kívül nem volt rossz rész. De az is csak azért lett rossz, mert erőltették a megjelenést, nem fejezték be a motort. (Meg mondjuk nekem a városi környezet sem nagyon jött be, de ez személyes vélemény.)

    Amúgy meg szerintem a legjobb az lenne, hogy ha készítenének egy jó motort, és utána adnák ki hozzá a Pack-okat (Új pályák, ilyesmi), és csak minden második-harmadik résznél fejlesztenének új motort. Példa a Legend és az Anniversary - ugyanaz a motor - mégis milyen jó lett mind a két rész külön-külön is. :R

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz Sirandrish #13 üzenetére

    Hát ha karók voltak a perem alján, akkor nem is csoda, hogy meghaltál, én is megcsinálom neked akármikor... :DDD :U

    Gyusz: Szerintem nem kell aggódni. A képeket elnézve a grafikával nem lesz gond, a játékmenettel kapcsolatban pedig gondolj a Legend-re. Olyan vége volt neki, hogy én még azon sem lepődnék meg, ha a 9. rész is ennek a folytatása lenne (A 8. után). :D

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz Sirandrish #21 üzenetére

    Jól van, nem kötözködök tovább... :DDD

    Mindenesetre nekem nem volt gondom a játékkal, úgyhogy a hiba nálad kellett hogy legyen.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz Sirandrish #23 üzenetére

    Mittom én? Lehet hogy a géped nem volt hozzászokva Lara nagy melleihez, nem tudta hogy azok légzsákokként funkcionálnak leeséskor. :F :DDD

    Amúgy szegény Gamekapocs-os srácok egy kicsit lekéstek a premierrel (Már megelőztem őket):

    Tomb Raider - Underworld Premier Screenshots.

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz feka007 #24 üzenetére

    Én a Gamestar-ban vettem meg, akkor már az aktuális patch-elt verzió volt a korongon, és az már nem fagyogatott le. 2000.- Ft.-ot megért, egy Budget árú programnak elmegy. Így legalább megven az összes rész.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    Egy pár infó a történetről:

    "Tomb Raider: Underworld pits Lara Croft in Southern Mexico where she must unravel the mystery surrounding the five missing days of the Mayan calendar, an apocalyptic time when the portals between the mortal realm and the Underworld dissolve, allowing ill-intending deities to causing disaster and mayhem."

    A Tomb Raider: Underworld Dél-Mexikóba viszi Lara Croft-ot, ahol fel kell derítenie a Maja Naptár eltűnt öt napnak a rejtélyét. Ez egy olyan apokaliptikus időszak, amikor a Halandó világ és az Alvilág közötti portál elolvad, és lehetővé teszi az ártó istenségek számára a világ katasztrófába csonkítását.

    Ui.: Ha valahol nem jól fordítottam, javítson ki valaki, pls. :B

    feka007: Azért az ilyesféle beszédet egy hölggyel szenben hanyagolni kellene... :DDD

    Sirandrish: Leszállnál már végre Lara melleiről? Ha nem tetszik, ne játssz vele. (Na, ez egy kicsit kétértelműre sikeredett). :DDD

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán


    Tomb Raider - Underworld Teaser movie. :)

    Persze magából a játékból egy árva kockát sem mutatnak... :O

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    Egy pár új kép és infó.

    A játék helyszíne és a Maja naptár:

    Egy pár új kép:

    Ui.: Ha esetleg valamelyik kép már korábban volt, akkor bocs. Az utolsó egy concept art, nem screenshot. :)

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz Sirandrish #40 üzenetére

    Állítólag teljesen új motort írtak alá a fejlesztők. Szerintem ebben is lesz ún. "Next-Gen" (Vagy DX9-DX10) kapcsoló, amit ha bekapcsolunk, valszeg nem fogja 30fps-el sem vinni a gépünk. (Esetleg ha nemrég újítottuk fel). Azt kikapcsolva viszont szerintem úgy fog kinézni mint a Legend, az pedig ment szaggatás nélkül 1680x1050-ben a gépemen. :D

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz Gyusz #43 üzenetére

    "A képek mellett új infókkal is szolgálhatunk. Megtudtuk, hogy az új Tomb Raider játék az előző rész után pár évvel fog játszódni, és a Crystal Dynamics egy vadi új motort fejlesztett ki Lara nyolcadik debütálása alkalmából. Szebbek lesznek a víz effektek, élethűbb lesz az időjárás, a környezet pedig lerombolható lesz."
    Forrás: Gamekapocs.

    Fentebb linkeltem a #25-ben. Ott megtalálod a teljes cikket. :)

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz Gyusz #45 üzenetére

    Lehet, de ha belegondolsz, idáig nem sok példa volt rá hogy ne így történt volna. Majdnem minden második résznél új motort írtak:
    Az egy sorban lévők ugyanarra a motorra épültek:

    Tomb Raider & Unfinished Business,
    Dagger of Xian & Golden Mask (TR2Gold),
    Adventures of Lara Croft & Lost Artefact,
    The Last Revelation & Cronicles,
    The Angel of Darkness (A motorjára nem épült másik rész, de ez nem véletlen),
    Legend & Anniversary,
    Underworld & -??-.

    Minden második rész kapott új motort. Így tehát a 8. rész újra újat fog kapni.
    (Persze ez csak elmélet.) :DDD Tévedhetek is, de én így emlékszem.

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz Gyusz #47 üzenetére

    Az Angel of Darkness-ig a Core játékai is voltak. Sőt még az Anniversary-t is eredetileg a Core készítette.

    A Legend és az Underworld a Crystal Dynamics munkái. (Meg félig az Anniversary).

    Amúgy tökéletesen igazad van, az a lényeg, hogy jó játék legyen. :K

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    Egy bővebb előzetes a PC GURU Online-ról.

    Gyusz: Neked volt igazad, itt most már úgy állítják, hogy csak továbbfejlesztik a motort.

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    Remélem az egész játék nem ilyen viharban fog játszódni. :DDD

    Mod: Az ember nem tudja hogy kinek higyjen:

    Itt már megint úgy írják hogy új motort kap a játék.

    Részemről végeztem a találgatással. Akár új, akár régi, a lényeg hogy szép és jó legyen (És ne kelljen hozzá atomerőmű). :DDD

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    Három új Tomb Raider - Underworld kép:



    Ismét Keeley Hawes adja Lara Croft hangját a Tomb Raider: Underworld-ben.

    És egy pár friss infó a TombRaider.hu-ról:

    Eric Lindstrom folytatja az információk közlését a Tomb Raider: Underworld-ről a PLAY magazinnak. A jócskán átdolgozott Larán túl az új megvilágítási modellről és olyan egyéb részletekről hullt le a lepel, melyek biztosítékai annak, hogy a Tomb Raider sorozat valaha volt legszebb epizódja készül.

    - Maga Lara karaktere több mint tizenkét rétegből épül fel, melyek a bőre tónusát és textúráját, a fény visszaverődését, az árnyékokat és egyebeket határozzák meg. Ezen rétegek segítségével hősnőnk nemcsak szebb lesz, mint valaha, de fontos szerepet játszanak Lara nedves, izzadt, koszos, iszapos vagy az aktuális környezetnek megfelelő bármely megjelenése előidézésében. Továbbra is fokozatosan fog megszáradni, illetve a sár eltűnik róla, hogyha vízbe veti magát.

    - Az Underworlddel a sorozat vérkeringésébe fecskendezett másik nagy innováció a realisztikus időjárási viszonyok, melyek megvalósításáért a hibrid fényeffektusok rendszere felel. Ez a szisztéma a dinamikus fényeket ötvözi a gondosan megszerkesztett megvilágítási térképekkel, hogy ezáltal olyan pazar látványban lehessen részünk, melyekre ezek a metódusok önmagukban nem lennének képesek.

    - További újdonság a felvehető tárgyak több célú felhasználhatósága. Lara akár egy megölt ellenfelétől is elvehet egy tárgyat, amelyet harcban vagy sziklára kapaszkodás közben is segítségül hívhat. Ennek hála hősnőnk tárgyai tartósabbak lesznek, a Crystal Dynamics pedig még ötletesebb rejtvényeken törheti a kobakját.

    - A Tomb Raider: Underworld egyik leggrandiózusabb építőkockáját továbbra is a rejtvények alkotják, és a Crystal Dynamics nem sajnálja a fáradtságot a monumentális, olykor pályaméretű puzzle-k összerakására. Viszont ezúttal a "rejtvénynehézségi szintet" magunk szabályozhatjuk: ha akarjuk, tanácsok és nyilak segítenek a fejtörőkben, de ezeket természetesen ki is lehet kapcsolni.

    A jó irányíthatóság Lara Croft és a Tomb Raider: Underworld újabb fontos jellemzője. Lara kontrolljában jelentős újításokra számíthatunk. Ide tartozik a párkányok rácsos alapú működésével való szakítás egy jóval kevésbé lineáris sziklamászás és a sarkokon való végigkapaszkodás érdekében.

    Bátor hősnőnk a korábbiakban hagyományos jobb szög rendszerrel ellentétben most már képes lesz végigcsúszni a sarkokon. Habár a Crystal Dynamics szerint a játék környezete nem lesz szabadon bejárható, a mozgások szélesebb palettája miatt több szálon futó élményben lesz részünk.

    Ám nemcsak Lara Croft esik át némi fejlesztésen. Az őt Mexikóban üldöző pókfélék is mozgékonyabbak lettek, a földön rohangásznak és az oszlopokra, valamint a falakra is felmásznak a hölgy akadályozása érdekében. Emellett komoly harapásokra képesek, így hát Larának minden ravaszságára szükség lesz, ha egy darabban szeretné lerántani a leplet az Alvilág titkairól.

    Sok szó esett már a magával ragadó és nemkülönben félelmetes környezetről, mely Croft kisasszony egyik legfőbb ellenfele lesz, és amely egyben hihetetlenül káprázatos külsővel fog bírni. Egy valós időjárási rendszer hatalmas esőkkel és erős széllel kelti életre a játék világát.

    Ahogy az igen ijesztő dörgések és villámlások megvilágítják a felhős eget, a lenti vegetáció is ennek megfelelő külsőt ölt, olyan képet adva, melyet mintha egy röngtensugár készített volna; ezekben a pillanatokban természetesen az elektromos légköri hatások éles hangjai is a fülünkben dübörögnek.

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz Gyusz #57 üzenetére

    Igaz, csak hogy ha ezt rosszul oldják meg, akkor pont a játék legnagyobb varázsa veszik el.

    A fejtörőkkel sohasem volt gond, jobban az Anniversary-ban lévő "Mátrix-ugrás" idegesített fel, amíg rá nem jöttem hogy hogyan működik is ez a gyakorlatban. :DDD

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    Tomb Raider - Underworld Megjelenés: 2008.Karácsony.

    Az EIDOS hivatalosan bejelentette a Tomb Raider: Underworld játékát a társaság évközi kereskedelmi közleményében. A játék egyszerre fog megjelenni karácsony környékén hat platformon (PC, PS2, PS3, XBOX 360, Nintendo DS és Wii) a tervezett júniusi három (PC, PS3 és XBOX 360) helyett.

    "Mérlegelve a 2008-as platform és termék kiadásainkat, úgy döntöttünk, hogy négy játékunk kiadási határidejét áttesszük az év utolsó negyedére. A legkiemelkedőbb közülük a következő Tomb Raider játék, a Tomb Raider: Underworld, amit immáron hat platformon tervezünk kiadni egyszerre (PC, PS2, PS3, XBOX 360, Nintendo DS és Wii) a karácsonyi időszakban, ellentétben a korábban júniusra tervezett három platformmal (PC, PS3, X360).

    Ezen változtatások eredményeképpen a vezető testület a 2008-as üzleti évre veszteséggel számol - de hiszik, hogy a játékok több platformos egyidejű megjelenése a kulcsfontosságú vásárlási időszakban hosszútávon megtérül a vállalatnak.

    A 2008-as üzleti év fennmaradó termékpalettája 10 játékot tartalmaz 17 platformon, beleértve a Conflict: Denied Ops című játékot, és a növekvő, de előre nem látható piaci eredményeket produkáló régiót megcélzó Nintendo DS és Wii platformokon megjelenő termékeket, mint például a Warner Bros felhozatala (például a Looney Tunes (Bolondos Dallamok) és a Wacky Races (Flúgos Futam) című játékokat) és a kiemelkedő sikereket elkönyvelt Pony Friends játék folytatását."

    Forrás: TombRaider.hu

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    Hivatalosan 2008 Karácsonyán érkezik a Tomb Raider - Underworld.

    Addigra elég idő van elvégezni a szükséges hardver-cserét. :DDD ;]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    Bajban az Eidos-SCI.

    "A Times Online és a GamesIndustry értesülései szerint az Eidos-SCi befektetői tarthatatlannak értékelték a játékkiadó helyzetét, és a menedzsment azonnali elbocsátását követelik. A legnagyobb nyomás Jane Cavanagh-on, az SCi alapítóján, férjén, Bill Ennis kereskedelmi igazgatón, illetve az elnök Tim Ryanen van.

    A befektetők elégedetlenségét több probléma okozza, egy részről a kulcsfontosságú játékok (például a Tomb Raider: Underworld) megjelenésének halasztása, másrészről pedig a cég részvényeinek meredek zuhanása, az árfolyam az elmúlt öt hónapban közel 65%-ot esett. Elemzők szerint kora nyárra az Eidos-SCi egyszerűen kifogy a készpénzből, és közel 30 millió angol fontnyi kölcsönt kell felvenniük ahhoz, hogy működőképesek maradjanak 2008 során.

    A cég (és a vezetőség) helyzetén az sem javít túlzottan, hogy az állítólagos felvásárlásukról (szeptember óta) zajló tárgyalások zsákutcába futottak. Pletykák szerint a kérők közül az Ubisoft, illetve a Time Warner voltak a legkomolyabbak, ennek azonban ellentmond, hogy a The Sunday Times információi szerint konkrét ajánlatot egy cégtől sem kapott az Eidos-SCi."

    Forrás: Hardwired.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán


    Tomb Raider - Underworld Nagyfelbontású kép (1586x1132)

    Újabb hivatalos infók a Tomb Raider - Underworld-ről:

    Trading Statement update: Az SCi Entertainment, Anglia vezetõ játékkiadója, az Eidos-szal karöltve, ma évközi jelentésében szót ejtett a Tomb Raider sorozat következõ, nyolcadik részérõl, az Underworld-rõl is. Úgy döntöttek, a játék megjelenését három másik játékkal együtt a negyedik üzleti negyedévre teszik - tehát ha minden jól megy 2008 karácsonyára már a fák alatt lapulhat a játék. Bejelentésükben továbbá megtudhatjuk azt is, igazak e a pletykák, melyek szerint a cég egy esetleges összeolvadás elõtt áll...

    A találgatások egyébként körülbelül pontosak voltak, a cég 2008 Júniusára tervezte az eredeti megjelenést. Némi újdonsággal szolgál továbbá, hogy a késõbbi megjelenésért "cserébe" játékosok sokkal nagyobb köre élvezheti majd a készülõ rész által nyújtott kalandokat. A játék a tervezett 3 platformmal szemben (PC, PS3 és Xbox 360) egy idõben 6 platformon (PC, PS3, Xbox 360, NDS, Wii és PS2) fog megjelenni. A kiadó abban reménykedik, hogy ha a játékokat több platformra, és ebben az intenzív vásárlási idõszakban adják ki, az jó hatással lesz a cég bevételeire hosszú távon, még ha 2008-ban veszteségekkel is kell számolniuk. A SCi vezetõsége továbbá úgy döntött hogy nem fogadják el a cégcsoport megvásárlására tett ajánlatokat, és nem olvadnak össze egyelõre egyik céggel sem a korábbi híresztelésekkel ellentétben.

    Ez még mindig nem a klasszikus értelemben vett hivatalos bejelentés - noha néhány TR fansite már ezt is annak veszi. A lényeg az, hogy formalitások ide vagy oda, biztosak lehetünk benne, hogy a játék jön, reméljük legalább akkor a beígért idõponban. Továbbá reménykedünk abban is, hogy a több platformra való megjelenés nem fogja megnehezíteni a fejlesztõk munkáját.
    Forrás: TombRaiders.hu

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    Egy pár hatalmas (De rossz minőségű) scennelt kép a BRAVO ScreenFun-ból:

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    A Level 21 skandináv videojáték-magazin interjút készített a Crystal Dynamics-szal a Tomb Raider: Underworld-ről, illetve a srácoknak egy demót is volt szerencséjük kipróbálni – lássuk a lényeget!

    AZ ÚJ LARA CROFT

    Lara Croft vérszomjasnak tűnik. Résnyire szűkült szemmel ráncolja homlokát, és felindultságában még az álla is reszket. Rohamra indul, két nagy lépés után két szaltó következik, melyek közben hősnőnk előhúzza pisztolyait és két másodperc alatt ötször süti el őket. Haldokló állat fekszik a lábai előtt; láthatóan nem sikerült időben elkapnia áldozatát.

    Az új Lara megőrizte a Legendből örökölt, naturalisztikus gyönyörű fizikumát, de megjelenése sötétebbé vált. A szeme feketével van kihúzva, tekintet tüzes és az Angel of Darkness Larájára emlékeztet. Eme sötétebb megjelenés okát meg fogjuk érteni, amint meglátjuk a történetben bekövetkezett nagy fordulatot. Larával valami tragikus fog történni, és a fejlesztők ezt a megjelenésében is érzékeltetni szeretnék.

    Az Underworldben hősnőnkön csorognak a vízcseppek a vízből való kimászás után, amikor pedig egy sziklán mászik, a por megtelepszik a bőrén, a ruháin és a bakancsán. Habár ezek a dolgok csupán a következő generációs fejlesztés velejárói, nagyban hozzájárulnak az atmoszférához és jóval realisztikusabb érzetet teremtenek.

    A FEJLESZTÉS A RÉSZLETEKRE FÓKUSZÁL

    A csapat célja minden egyes részlet alapos kidolgozása. A fejlesztés során mindig szem előtt tartják ezt a kérdést: „Lara most mit csinálna?” A Tomb Raider rajongóinak már van elképzelésük arról, hogyan egyensúlyoz Lara egy rúdon haladva. Ám ennek során semmi nincs a kezében. Nos, miért ne kapja elő a pisztolyait és harcoljon? A Crystal igyekszik eltávolítani a régebbi játékok által felállított korlátokat. Lara most már szinte bármit meg tud csinálni, amit elvárunk tőle!

    Két perc múlva Larát két hatalmas párduc támadja meg. Hősnőnk ugrál, pördül és mindent elkövet, ami erejéből telik, hogy megölje a két nagymacskát. Halálosan veszélyes balerinaként szökdelve lő a két állatra a kettős célzás használatával. A levegőben lebegő, hatalmas, automata célkeresztek ugyan rontják az összképet és a csata életszerűségét, de Lara mozgása továbbra is nagyon tetszetős. Sok más fejlesztőhöz hasonlóan a Crystal Dynamics is a „motion capturing” technológiát használja, melynek hála Lara mozgása szemet gyönyörködtetően folyamatos és realisztikus.

    Nem az az elsődleges cél, hogy a dolgok életszerűbbnek és atmoszférikusabbnak nézzenek ki, hanem az érzelmeken és az átélésen van a hangsúly.

    TE INDULSZ A VILÁG ELLEN!

    A Tomb Raider játékok mindig is a felfedezésről szóltak, és ez a TRU esetében sincs másképp. A Crystal azt szeretné, hogy úgy érezzük, először járunk ezeken az érintetlen helyeken. A szitáló eső nemcsak a hangulathoz tesz hozzá, de a játékmenetre is kihat, például Lara megcsúszik egy peremre való felmászás közben.

    Lara lassan óvakodik ki a dzsungelből, amikor meglátja a HATALMAS maja templomot. Esik az eső, villámok világítják meg az eget, illetve a feliratokat a templom falain. Egy hatalmas terület látszik a templom mögött, ahol a maják valamilyen erőszakos és kegyetlen labdajátékot játszottak. A közepén az esővíz egy gödörben gyűlik össze.

    Lara a lyuk törékenynek tűnő felszínére lép, de rájön, hogy valami nehézre van szüksége az áttöréséhez. Egy hatalmas kő látható a magasban, ám gyakorlatilag lehetetlen lehozni. A TRU újabb hozománya a fejlettebb mágneshorog, ami bármilyen anyaghoz képes csatlakozni. A csapat keményen dolgozott, hogy minden területet a lehető leginteraktívabbá tegyen. Lara a mágneshorog segítségével lerántja a hatalmas követ, mire az áttöri a lyukat. Hősnőnk elkezd lemászni az Alvilágba, mely művelet során bármely kiálló dekorációt használhat (csak néhány látható közülük.) A mászás során prezentált mozgása a Level 21 srácai szerint az Assassin’s Creed főhőse, Altair mozgására emlékeztet. A végén Lara leugrik a falról.

    Az Underworld

    A mászás után Lara hirtelen rábukkan az általa keresett arany koponyára. Újból kimászik és a templomromokon keresztül a dzsungelbe veszi sebes lépteit – érzékelhetően a demo vége felé közeledünk. És ez az a pont, ahol a Crystal Dynamics igazán megmutathatja, miért van itt Lara. Főhősnőnk megfordul, szembe találja magát egy elképesztően nagy nyílt tereppel, melyet kőoszlopok és oltárok szegélyeznek. Az egyikre felmászik, majd körkörösen lebírja mindegyiket, a legmagasabb pontról pedig egy ősi naptárra pillant. A maják, beleértve a naptárat is, rengeteg mindent feltaláltak, de egy maja-év 360 napból állt. Ezen napokon felül 5 nap szenteltetik a halottaknak, mely időtartam alatt a halál királyságának kapui kitárulnak, s az emberek ki és bejárkálhatnak. A naptárt vizsgálgatva Lara lábai alatt egyszer csak megmozdul a föld, a középen található hatalmas kőszobor forogni kezd, a növényzet pedig megsemmisül. Lara alatt, aki egy magas oltáron szemlélődik, megnyílik az alvilágba vezető lépcsősor, ahol lepillantva felméri, hogy egy ekkora ugrás valószínűleg halálos kimenetelű lenne. Egyszer csak ketyegést hall, megindult a visszaszámlálás – nincs idő sokat vakaródzni. Hátra arc, irány a dzsungelben hagyott futurisztikus küllemű motorbicaj. A kőszobor forog tovább, a nyílás hamarosan bezárul. Lara felpattan a járműre és célba veszi a nyílást, melyen az utolsó pillanatban, a nyílás szélében kapaszkodva átcsúszik, majd lezuhan az alvilágba, s a kapu bezárul.

    A Tomb Raider Legen a franchise újjáélesztésén túl egy hatalmas siker is volt egyben, Toby Gard pedig Lara új külleméért rengeteg elismerést kapott. Még mindig a csapat tagja?

    - Igen, még mindig a team tagja, de már nem folyik bele úgy a játék készítésébe, mint a Legend-be, majd az Anniversary-ba. Ő a TRU cutscene-ek rendezője, s egyben a történet egyes részeinek kidolgozója is.

    2007. év a kalandzsáner tekintetében egy elképesztő év lett. Az Assassins Creed és az Uncharted remek játékok voltak, melyek mély nyomot hagytak a rajongókban. Mit gondoltok e két új versenyzőről?

    - A plagizálás a bók egyik legkézzelfoghatóbb formája, nem igaz? He-he, oké, csak vicceltünk, örülünk, hogy a hasonló stílusú játékok egyre népszerűbbek. Mindamellett megjegyezzük, hogy az Uncharted nagyon különbözik a Tomb Raidertől. Ez a típus inkább afféle akciójáték képregényes beütéssel, míg a mi játékunk sokkalta részletesebb és realisztikusabb (kitáruló pokol kapuja például … Iron). Az Uncharted annyira különbözik a TR-től, hogy számunkra még az összehasonlítás is nehézségekbe ütközik. Az egyetlen, TR-rel közös vonása talán a dzsungel és templom környezetek alkalmazása, mely önmagában csak felszínes hasonlóság a TR-rel. Az Uncharted gyakorlatilag egy dzsungelben játszódó Gears of War, melytől a Tomb Raider igen messze van. Hallottam, hogy emberek összevetik az Assassins Creed-et is a TR-rel, és bár személy szerint nem volt még alkalmam játszani vele, de úgy tudom, a környezet nem annyira interaktív, amennyire beharangozták.

    A legtöbb modern játék egyre csak növekszik és már korántsem annyira lineáris, mint elődei. A játékos maga döntheti el, merre veszi az irányt, így befolyásolva a játékélményt. Ennek ellenére a TR játékok továbbra is meglehetősen lineárisak. Gondolkodtatok már azon, hogy ezen változtassatok, vagy terveitek szerint ez így marad?

    - Ezen sokat gondolkodtunk, és valószínűleg az elkövetkezendő TR játékok során ki is használjuk ezt a lehetőséget. Azonban léteznek a TR játékokban olyan elemi összetevők, melyek e feltételek mellett egyszerűen nem lennének érzékelhetőek, nem működnének. Egy remekbe szabott TR epizód létrehozása sokkalta inkább célunk, mint egy olyan alkotás, ami a játék alatt tapasztaltak során nem nő fel az emberek elvárásához. A TRU esetében azonban a linearitás és szabad kószálás közti finom egyensúlyt sikerült belőjük, melynek során a játékos hatalmas terepen kap a kezébe lehetőséget, míg egyúttal kényszerítve vannak minden egyes sarok feltérképezésére.

    A Tomb Raider franchise még mindig igen népszerű. A Legend kb. 2 millió példányban fogyott csak az első hónapban. Azonban a megjelenéskor az emberek kérdésbe vonták Lara létjogosultságát és azt, hogy rejlik-e még benne lehetőség. Erről mi a véleményetek?

    - Lara Croft egy elképesztően erős karakter, melyet a gaming világ jelenleg nélkülöz, nem is említve a női karaktereket. Lara sok olyan jellemvonással bír, mellyel mások nem, egyúttal egyedi és számos lehetőséget rejt, noha az évek során rengeteget változott. (Nem feledve, hogy idén tölti negyvenedik életévét – részemről rajongom az érett nőkért. :) – Iron) El kívánunk büszkélkedni a TR franchise újjászületésével és ígérhetem, hogy a TR Underworld-öt látván a többi játékfejlesztőt a sárga irigység mardossa majd.

    Fordította: Petúnia / Ironman.

    Forrás: www.tombraider.hu

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    Szerény méretű, 5120x2180 pixel felbontású screenshot-ok érkeztek a Tomb Raider - Underworld X360-as verziójából. Néhol elég mosott a téma, elég kicsi felbontású textúrákkal vannak beborítva az amúgy részletesen kimunkált helyszínek. Mondjuk az elképzelhető hogy ilyen felbontáson csak Lara modelljét vették maximumra, a többit Low-on járatták hogy az XBOX meg tudja moccantani. :P Remélem PC-n jobbra lehet majd számítanunk. Inkább legyen csak 1680x1050, de maximum textúrákkal. :U A főhős kidolgozására azonban egy rossz szavunk sem lehet.

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    Hivatalosan is bemutatták a Tomb Raider: Underworld-ot.

    Az rendben hogy hivatalosan most jelentek meg ezek a képek, de olyan ismerősnek tűnnek. :U :P

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    Lara Croft evolúciója az első résztől az Underworld-ig.

    És egy pár új kép:

    01. 02. 03. 04. 05. 06. 07. 08. 09. 10.

    Mi az, ennyire nem érdekel senkit ez a játék? Vagy csak mindenki wow-ozik? :P

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz skyboi #70 üzenetére

    Hát a Tomb Raider-ekben eddig is bevált "Next-Gen" kapcsolót szerintem rakhatnának bele. Így akinek nincs 8800-asa, annak is menjen elfogadható sebességgel.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz keIdor #72 üzenetére

    Nekem bejön a wow, már Klánvezér-helyettes vagyok. :U

    Amúgy jöhetne már egy videó a játékból, mozgásban lenne már igazi látni Lara kisasszonyt.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz skyboi #74 üzenetére

    Hát azért az nem lenne jó, ha ugyanolyan lenne a grafika, mint konzolon. Akármilyen jó konzol az X360-as, attól még csak konzol, korlátai vannak. PC-n nem kell korlátozni a grafikát. Bár ott meg általában pont ebből szokott következni a magas hardverigény, mivel elfelejtenek optimalizálni a kedves fejlesztő urak.

    Amúgy meg a Next-Gen mód helyett betehetnék a többi PC-s játékban jól bevált Standard Graphics menüpontokat. Nem egy kapcsolóval kapcsolni minden brutális effektet, hanem mindegyiknek külön kapcsolója lenne. Pl. HDR, FSAA, ANIZO, DX9-10, stb. Mert például mi van akkor, ha éppenhogy elviszi a kártyám a Next-Gen módot 1680x1050-ben, de amint két-három ellenfél kerül a képbe, vagy nagyobb terepre érek, szaggat az egész. Ilyenkor kapcsoljam ki a Next-Gen módot, ezáltal szélsebes lesz a játék, viszont a grafika olyan lesz mint az Annyversary-ban. Vagy vegyem lejjebb a felbontást, 22"-os 16:10-es monitoron 1280x800 a következő 16:10-es mód, ott viszont már pixeles erősen a téma.

    Ezek helyett elég lenne pl. kikapcsolni az FSAA-t, esetleg a HDR-t, addig, amíg tűrhetően fut a játék, de még azért néz is ki valahogy.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz feka007 #77 üzenetére

    Jöhetne már a játék. Bár azért várja meg, amíg le tudom cserélni a VGA-mat. :P

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz mad1 #79 üzenetére

    Legyen igazad. :R

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    Tomb Raider - Underworld interjú.

    Igazán kiadhatnának már egy kis mozgó ízelítőt a játékból. :K

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    Tomb Raider paródia: TUM RAIDER!

    "Nemrég bukkant felszínre a Strange Company animációs stúdió még 2001-ben, a BBC "Fiction Lab" sorozatába készített munkája, a Larry Croft Tum Raider, mely soha nem került bemutatásra. A paródiában Lara képzeletbeli bátyja, Larry küldetésének célja, hogy megtalálja a tökéletes partnert egy hamburger ereklye elfogasztásához."

    Forrás: www.tombraider.hu

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    Lara modelljének összehasonlítása a Legend és az Underworld között.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz mad1 #87 üzenetére

    Nekem élőben kellene... :DDD

    Amúgy a Hardwired - kicsit megkésve ugyan - de közzétette a legújabb Lara modell nagyfelbontású képeit. Erre találhatók.

    MOD: Egyébként szerintem nem véletlenül ilyen pixeles a nagyobb felbontású modell. Azt a részletességet már nem bírta a 9800GX2 SLI ekkora felbontásnál AA-val együtt. ;]

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    Tomb Raider - Underworld: Amit idáig tudni lehet...

    A TombRaider.hu egy érdekes összesítő cikket készített az idén Karácsonykor megjelenő Tomb Raider - Underworld-ről.

    Itt találjátok a cikket.

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    2006-ban, a Tomb Raider: Legend érkezését celebrálandó az Eidos a globális marketingkampány részeként egy egész sorozat kisfilmet készített. A "vignette" egy rövid és hatásos filmjelenet, amely csupán egyetlen pillanatra fókuszál, vagy erőteljes benyomást nyújt egy karakterről, egy ötletről vagy egy beállításról. A Crystal Dynamics és az Eidos összesen 16 ilyen kisfilmet készített, és ezek elterjesztése nagy sikert aratott.
    A Tomb Raider: Anniversary esetében az Eidos és a Crystal Dynamics ugyanezen elv szerint promotálta a játékot, ám ezúttal kihasználta a gyorsan fejlődő Internet adta lehetőségeket is. A bitek és a byte-ok megabyte-okká és gigabyte-okká nőttek, a modemeket kábeles kapcsolatok váltották fel. A versengés arányai elfogadható határok közé szorultak, és az adatforgalom sebessége új valutaként tűnt fel az internetes szolgáltatók körében.
    Ennek megfelelően a Tomb Raider: Anniversary-t bemutató vignette videók simább képváltási frekvenciával és magasabb felbontással készültek, az internetes felhasználók nem kis örömére.
    A Tomb Raider: Underworld témájában készülő videók hasonlóképpen az egyre gyorsabb Internet adta lehetőségek kiaknázásával fognak megszületni, magasabb képváltási frekvenciával, még jobb minőségben. Ha meg szeretnétek tekinteni a Tomb Raider: Legend és a Tomb Raider: Anniversary kisfilmjeit, azt ide kattintva tehetitek meg. Jó szórakozást!

    Forrás: TombRaider.hu

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz mad1 #91 üzenetére

    Mérget vehetsz rá, hogy ütős darab lesz. :K
    Az alapján, amilyen részletesen van kidolgozva Lara modellje, szerintem még a 8800GT-men sem merek 1680x1050-ben full grafikát várni. Persze azt nem bánom, ha egy-két effektet ki kell kapcsolnom, de ha ebben is egy "Next-Gen" kapcsoló lesz, ami mindent ki-be kapcsol, akkor szt hiszem, elfelejthetjük a maximális felbontást. :(

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    Megmenekült az SCi/Eidos!

    Az SCiA Warner Bros. Home Entertainment Group 60 millió angol fontért felvásárolta a SCi részvényeit, így végre helyreállt a rend a SCi és ezzel az Eidos háza táján!
    A jövõben a Warner veszi át a SCi produktumainak amerikai, kanadai és mexikói forgalmazását. Ezzel egyidõben ismét megerõsítették, hogy a fõ ütõkártyának tekinthetõ Tomb Raider Underworld fejlesztése remekül halad, s továbbra is, karácsony elõtt várható a megjelenése. Mindkét cég vezetõsége derülátó a szorosabbra fûzött partneri kapcsolatok tekintetében.

    Forrás: Tombraiders.hu

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    "Az Eidos tulajdonosa, a SCi Entertainment Group néhány napja jelentette be, hogy a Warner Bros. 60 millió fontot (120 millió dollárt) fektetett be a SCi üzleti folyamataiba. A kiadó azt is megerősítette, hogy a Tomb Raider: Underworld fejlesztése jól halad, a játék 2008 karácsonya előtt már a boltok polcain lesz - feltéve az i-re a pontot a GTAIV-hisztériával kezdődő, az MGS4-őrülettel folytatódó és Silent Hill 5-lázon átívelő sikerszéria végén."
    Forrás: TombRaider.hu

    Tomb Raider Loading Screenshots.
    A Tomb Raider Chronicles egy exkluzív gyűjteménnyel kedveskedik a Tomb Raider rajongóknak a várakozás ideje alatt. Összeszedték az eddig megjelent Tomb Raider részekben található összes töltőképernyőt.

    Tomb Raider Cinematics.

    A töltőképernyőkön kívül valamennyi Tomb Raider részből összegyűjtötték az összes átvezető videót is, amit szintén HD-minőségben találhattok meg az oldalon.

    Jó böngészést!

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    Tomb Raider Flash videók.

    Ma jelentette be a Tomb Raider Chronicles hírportál, hogy hallgatva a visszajelzésekre, ezentúl a Tomb Raider - Underworld-tól kezdődően a bemutató videókat Flash formátumban is felteszik majd az oldalukra. (Páran panaszkodtak ugyanis hogy a HD-videókat hosszadalmas letölteni vagy megnézni lassú kapcsolat esetén).

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz joey7 #99 üzenetére

    A Legend nekem már félig-meddig akciójátéknak tűnt, annyit kellett benne lövöldözni. :P
    Az Anniversary viszont nagyon tetszett, főleg hogy én még játszottam az eredeti, 1996-os Tomb Raider-el. Szerintem az Underworld jobb lenne, ha inkább a fejtörőkre és az ügyességi részekre menne, mint az akcióra. (Mondjuk azért azt a Mátrix-ugrást talán nem kellene erőltetni az új részben :DDD ).

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

Új hozzászólás Aktív témák