Új hozzászólás Aktív témák

  • Anonymus23

    veterán

    válasz sith7 #16849 üzenetére

    Neki elég lett volna, ha egyszer sikerül megszívatni benneteket egy stickyvel, és többszörösét kapja vissza, mint amit elvesztett. A másik meg, hogy a folyamatos támadás miatt, mások is jönnek, és akkor már nem 1v4-ben lett volna, hanem lehet 6-8-10v4-ben, és addigra már nálatok is mindenki elnyomta az összes signet, kilőttétek az összes tüzes/robbanót, és akkora fejpénz van rajtatok, amiért megéri párszor feküdni.

    Számomra viszont ezzel az 1.2 patchel beteszik a kaput a DZ-ben.
    Tényleg arra kell nevelni, hogy csak köcsögként tudsz majd érvényesülni??? Ez a legjobb irány egy játékban?
    Eddig legalább ha kiküldtem, akkor az megvolt, innentől kezdve, az utolsó másodpercig kell várni, mert max akkor lesz biztos. Ez megint csak a felgearelt buziknak lesz jó, akik bárkire lőnek aki mozog.
    Engem eddig, ha nem voltam rugó akkor 99%-ban hátulról lőttek le. vagy csíterek, de azok falon át, a DZ másik végéből :)
    Ez nem PvP, sokkal inkább köcsögképző. Más PvP játékokban legalább tudom, hogy kitől mire számíthatok.
    Nem mondom, párszor és eleinte érdekes volt ez a rugózás, de egyre inkább frusztráló, illetve az is, hogy efelé tolják az egészet...
    Tudom, hogy nem vagyok egyedül a nézetemmel, kíváncsi lennék arra, hogy mi lenne a DZ-ből ha tényleg 2 rész lenne, egy akik mások ellen akarnak játszani, a másik, amikor csak PvE.
    Mert ha mások ellen akarok játszani, bemegyek, meglátok bármi mozgást a hóesésen kívül, és akkor már lőhetek is, mert arra kell számolnom, hogy a másik is azért jött, hogy lelőjön, ez enemynél meg eleve ez a helyzet...

    ;) - The Power of the Light Side

Új hozzászólás Aktív témák