Hirdetés
- Silent Hill 2 Remake - Középpontban a PS5-ös kiadás
- SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Elindult a nyílt teszt
- Hosszabb előzetesen a Tomb Raider animációs sorozat
- Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
- Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alpi.
addikt
[Ez optimalizált RT-vel] , de fake Hairworks modok nélkül, azaz alap Hairworks-el.
Novigrad-ba még nincs is olyan óriási különbség (ott máson is kínlódik a cpu. ), de Velen-be nagyon durva ![ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/channel/UCbJjHfBdTsUw3UJAFr-5Gsg
-
Biga123
addikt
"AllowClothSimulationOnGpu=true" - nekem crashelt még egy parti gwent alatt is .
Most csak a nexusos RToptimalizáló van benn , a v5 performance.
De így kb 40 fps fölött maradok velenben, DLSS kiegyensúlyozott, ultra+, hairworks on.1440p---- Elméletileg, az elmélet és a gyakorlat egy és ugyanaz. Gyakorlatilag nem.----
-
akerbis
aktív tag
Egy időre akkor még örömömet lelem benne. Nem is pazarolom különben így se, tegnap az az Elf barlangos küldi akkora élmény volt, hogy fel kell dolgozni. Csak akkor töltöm be, ha olyan hangulatban vagyok. Figyeltek a részletekre is a CD PROJEKT-es srácok.
12-ben futtatom, most be van lőve egész faszára. 11-ben nem is tudom hogy lehet indítani.
IT Phone :) Gábor
-
Alpi.
addikt
Sajna Hairworks lévén ez is sötétszürkévé / feketévé változik bizonyos fényviszonyoknál, ami háttööö.. borzalmasan néz ki, de legalább ritkán történik meg. Mindenhol máshol viszont jobban tetszik, mint a normál (HW off) hajmodell.
https://www.youtube.com/channel/UCbJjHfBdTsUw3UJAFr-5Gsg
-
Biga123
addikt
Ez az ? Fake Hairworks
A fölső séro odab@sz[ Szerkesztve ]
---- Elméletileg, az elmélet és a gyakorlat egy és ugyanaz. Gyakorlatilag nem.----
-
Lenry
Topikgazda
nekem pont az tesztett, hogy világ leghíresebb, legsikeresebb, mindenhol elismert witcherjeként, végre nem egyszál fa... fakarddal kell a monsták ellen mennem
sokkal reálisabbnak érzem, hogy igenis Geralt a keménycsávó, aki azért mostanra összespórolt némi rendes hardverre - ha már profi szörnyvadász
[ Szerkesztve ]
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
LLKobe
veterán
-
anubis6
aktív tag
-
#57018880
törölt tag
Ez majdnem minden játékban gond ahol több nehézségi szint van. Általában pont azért ilyen mert a legtöbben a gazdasági, util és supportra ritkán feljesztik a karit, viszont támadás, védekezést igyekeznek minél magasabbra húzni. Így aztán persze "túl könnyű", akkor a fejlesztők nyomnak egyet a nehézségen, akkor meg már "legyen már jobb a loot is, ha megcsinálja a +nehézségen" - végtelen spirál - . Singleben annyira nem irritáló, de engem Onlineban nagyon zavarnak ezek a ciklusok.
CDPR szerintem úgy van vele, hogy aki akar nehézséget az megoldja magának, aki meg 1shotolni akarja a fél mapot, az megoldja magának, aki balancolt játékot akar, az meg nem figyeli annyire, én pont ezért bírom őket. Az első végigjátszásom feléig kb azt sem tudtam, hogy lehet pakolni még a mutagénekkel % bónuszt, pont jó volt a nehézség úgy, miután raktam rá attack bonuszt, általában már érezhető előnybe kerültem..
-
Biga123
addikt
Visszatérve a stutter re , próbáltad játékon belül levenni az egér érzékenységét a minimumra?
Nekem az sokat simított az egér mozgásokon. Neked is olyan mintha fordulásoknál dadogna be.
Persze érdemes a dpi t felvenni az egérben, h ne kelljen kihúzni a világból ha meg akarsz fordulni.[ Szerkesztve ]
---- Elméletileg, az elmélet és a gyakorlat egy és ugyanaz. Gyakorlatilag nem.----
-
Szabi®
addikt
Nálam az 1.30-nál számtalanszor "sötétben" játszom, mert nappal is esik, és sötét. Ha felszabadítasz egy övezetet és az "emberek visszatérnek" akkor sötétre vált, aztán jönne a meditáció, ami szintén sötétbe "visz" . . . Már a tizenakárhanyadik végigjátszás után, elég depresszív így az egész. Ezt egy kicsit elcseszték sztem a készítők.
De láttam régebbről más is panaszkodott itt erre. -
Nagynozi
aktív tag
Próbálgattam egy kicsit a játékot, mind DX11 és DX12 módban. Tapasztalatom Ryzen 7 5800X3D-vel, 32GB 3600 mhz RAM-mal, Giga RTX 3080 12GB OC-val, hogy DX12-ben nem kell bekapcsolni az nVidia Reflex-et és a frame time grafikon nagyon szép, mondhatni normális. RTGI Performance + minden RT bekapcsolva, Ultra+ minden, DLSS Quality 1440p-ben kaptam talán egy pár fps-t, de ami van az konzisztens, nincsenek nagy ugrálások benne és sokkal folyamatosabbnak hat a játék, mert nincs stutter.
DX11-ről egy keveset. 1440p szintén TAUU, Ultra+ minden és ami miatt én kiválónak tartom ezt a módot, mert ez előtt a patch előtt hátrányt szenvedett a DX12 módhoz képest SSAO téren. Most megkapta a HBAO+, csakúgy, mint a DX12, így a játék kapott egy "mélységet", szerintem bizonyos esetekben az SSAO vs. HBAO+ ég és föld. Érdemes lehet így játszani, főleg, hogy a gépem autómatikusan rányom HDR-t minden játékra, így a DX11 mód, főleg, hogy kapok 100 fps-t nagyon élhető és szép játékélményt ad. Le a kalappal CDPR előtt, mert csak odafigyelnek a nyavajgásokra. -
janos666
nagyúr
Az én benyomásom az, hogy az utóbbi 1-2 hotfix és ez a patch csak rontott a dolgokon. Azonos beállításokkal (ami nyilván úgy jön ki, hogy az RT mindig off, az összes post-processz hülyeség mind kikapcsolva, és az utolsó két Detail opción kívül a többi nem Ultra+ hanem sima Ultra):
DX11 2160p (natív) ----- 76 fps - [kép] (Ph átméretezős kép)
DX12 1440p (DLSS Q) - 57 fps - [kép] (Ph átméretezős kép)
Nehogy már ne lehessen ezzel a játékkal stabilan >=60fps-t összehozni 1440-es render felbontással egy RTX3080-on. Annak idején egy GTX1070-el játszottam vele natív 1080p--ben (a régebbi kártya fele ennyit fogyaszt úgy, hogy kevésbé energiahatékony), és többnyire megvolt a 60 fps, csak itt-ott dobálta le 45-re a tripple-buffer V-Sync (akkor még nem volt G-Sync kijelzőm).[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
#57018880
törölt tag
Még párszor meg kell néznem az összehasonlításokat, eddig kb ennyit szűrtem le:
Régebbi AA eljárások, fókusz elemek/tárgyakon jobb élek, de cserébe rosszabb kontraszt, környezet szaggatottabb élek.
NV DLAA - fókusz elemek kevésbé sima élek, viszont jobb kontraszt, környezet sokkal jobb élek és jobb kontraszt: élénkebb fények.
Igen, valami szuper screen cap kellene mert a Youtube tömörítés eléggé bele rongyol .
(^ha nem) Majd kijavít valaki
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Megkérnénk minden topiklakót hogy a játék történetéhez kapcsolódó hozzászólásoknál használja a Spoiler kódot!
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Ford topik
- Formula-1
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futás, futópályák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Router gondok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen