-
GAMEPOD.hu
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
XXX-TTT
csendes tag
Ha a 1412-n vezetékes vonallal kapcsolatos az ügyintézés, és még nincs beállítva ügyféljelszó ami 5db számjegyű, akkor az otthoni vonalról kell hívni, kell az MT ID a havi számláról, és akkor fognak tudni segíteni bármilyen ügyintézésben, ami azonosítást igényel....és ezekkel a feltételekkel tudják beállítani az ügyféljelszót, hogy tudjanak segíteni pl díjcsomagváltásnál, szolgáltatás be-ki kapcsolásánál,stb.
Érdemes minél előbb beállítattni ezt az ügyféljelszót, mert erre tért már át az azonosítás! -
XXX-TTT
csendes tag
Átválthatsz más csomagra, akár hűségidő nélkül is kérheted, csak úgy értelemszerűen drágább a havidíj, de nem 20e ft....te most 20ezret fizetsz?? Milyen díjcsomagban vagy?
DSL HAPPY (2MBIT/s) hűség nélkül, vezetékes vonal mellett: 5390ft
DSL MÉDIUM (8MBIT/s) hűség nélkül, vezetékes vonal mellett: 7690ft -
XXX-TTT
csendes tag
válasz mindfreak #7014 üzenetére
Valóban van gyorsabb és új csomag, DSL Médium, akkor van kedvezmény, ha egy számlán fizeted például a vezetékes vonalad havi díját és az internetét, mert így a Médium (8mbit/s) 6450ft lehet. Ha van t-home-os tv előfizud is, és azt is összevonod egy számlára, akkor több a kedvezmény.
És sajnos igen, 5%-al emelkedik július 1től a havidíjad, az áfa változás miatt -
XXX-TTT
csendes tag
Hűségnyilatkozat esetén felmondhatod a szerződést írásban, viszont kiterhelődik a kötbér, ami több 10ezer ft is lehet, általában 15.000-36.000ft-ig terjedhet. A telefonos ügyfélszolg. MT azonosító és ügyféljelszóval meg tudják mondani a pontos összeget....úgyhogy mindenképp fizetned kell, ha lemondod....a telefonon való megrendelés, ugyanolyan szerződéskötésnek minősül, mintha személyesen rendelted volna meg.
-
XXX-TTT
csendes tag
válasz Thulcandra #7055 üzenetére
A telefonos ügyfélszolgálati ügyintézőkre zúdul rá minden, sajnos...ők ülnek a frontban, ők hallgatják az üvöltöző ügyfeleket, a reklamálókat, és azokat az embereket, akik méltóságukban megsértik....tűrik, mivel tűrni kell....vannak olyan folyamatok,szabályozások a cégnél amit nem tudnak befolyásolni. Nagyon nehéz az ügyfél pártjára állni úgy, hogy közben a céghez is lojális legyen...ezt egy olyan személy, aki nem ebben a munkakörben dolgozik, nem értheti...akkor jönne rá igazán, ha egy ilyen cégnél dolgozna...iszonyat nehéz nap mint nap teljesíteni, kiszolgálni az ügyfeleket, tűrni és hozni a célértékeket....én egy másik cég telefonosán dolgozom, tapasztalat....
Az ügyfél is lehetne kicsit talpraesettebb, amikor betelefonál, kérik az ügyfélazonosítót és az ügyféljelszót, válasz: "Nem tudom a jelszót, minek az...." KELL, azonosítás miatt....nem viccből kell megjegyezni, vagy felírni egy olyan helyre hogy meglegyen....és a jelszós hercehurcával megy el minimum 10perc....az ilyenek miatt kell várni sokat amíg ügyintézőhöz kerül valaki....van olyan 80éves idős bácsi, aki betelefonál, egyből mondja az ügyfélazonosítóját és jelszavát, pikk-pakk érti miről van szó, és együttműködő az ügyintézésben is, akár reklamál, akár nem....azzal nem ér el semmit az ember, ha kiabál. Bezzeg szemtől szembe nem engedné meg magának ezt a stílust, mert gyáva...sokan így élik ki magukat, mert magányosak, így gondolja felfigyelnek rá, vagy már megkeseredtek az élettől, vagy otthon nem kapnak figyelmet és így próbálják ezt kicsikarni....
Na mindegy! Remélem történik egyszer egy csoda, és mindenki elégedett lesz mindennel...habár kétlem.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.