Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lacos001

    senior tag

    Kis olvasnivaló !

    Megtörtént,tanusithatom! :D
    Lesz nemulass nekik,azt az igéretet adta a hivatalos szerv.

    "Szeretnék panasszal élni a T-Home szolgáltatásával kapcsolatban. Az eset a következő:
    2010. május hónapban felhívott telefonon egy t-home szerelő, miszerint leszereli az internet- illetve kábeltv szolgáltatásomat, mert számlaelmaradásom van. Kértem, hogy várjon 10 percet, és a hívása után rögtön bementem egy T-Pont üzletbe, ahol azonnal kiegyenlítettem a hátralékomat. A szerelő engem akkor ismét felhívott, jeleztem neki, hogy a tartozásom rendezésre került, így a lekötés az ő részéről tárgytalanná vált, ezáltal meg sem történt, és ebben a t-pont ügyintézője is megerősített. Augusztusban kaptam egy csekket, amin a szokásos havidíj mellett egy visszakapcsolási díj is szerepelt, bár lekötés nem történt. De mivel én hibáztam azzal, hogy később fizettem be a számlámat a határidőnél, ezért azt gondoltam, hogy kifizetem.
    Mertem hinni, hogy ennyivel vége is lesz a dolognak.
    Azonban 2010. november 13-án, szombaton fél 12-kor ismét felhívott egy t-home szerelő, aki már csak annyit közölt, hogy leszerelte a szolgáltatást, és mivel nem tartózkodtam Budapesten, nem tudott bejutni a lakásba, hogy elvigye a modemet. Értetlenül álltam a helyzet előtt, így azonnal hívtam a t-home ügyfélszolgálatát, akik elmondták, hogy tartozásom nincs, nem is értik, miért jött ki szerelő. Mivel én a szerelőtől kérdeztem a lekötés okát, majd mivel szám nélkül hívott, pár perccel későbbi visszahívást kérve, elmondtam neki, hogy az ügyfélszolgálat szerint nincs tartozásom, és téves a leszerelés. Ez a szerelő akkor azonnal vissza is kapcsolta a szolgáltatást, a Párom közben hazaért, és még egy papírt is aláírt azzal kapcsolatban, hogy a leszerelés téves volt.
    Ezek után, 2010. november 18-án, csütörtökön ismételten kijött két szerelő, akik ismételten leszerelték az internet és kábeltv szolgáltatásomat.
    Persze, azonnal hívtam a t-home ügyfélszolgálatát, ahol az ügyintéző elmondta, hogy nem érti a leszerelést, mivel minden rendben van. Javasolta, hogy küldjek panasz emailt, de internet nélkül ez nehéz lett volna. Így aznap este kocsiba kellett ülnöm, hogy el tudjak menni egy t-pont üzletbe, hogy a helyzetet valamilyen módon meg tudjam oldani. A hölgy, aki a segítségemre volt, küldött egy e-mailt a szerelőknek, hogy kössék vissza a szolgáltatást. Elköszöntünk egymástól, majd nagyjából 20 perc múlva felhívott, hogy válaszoltak a szerelők és november 19-én kijön valaki, aki visszaköti a szolgáltatást. Gondolom, említenem sem kell, hogy ez nem történt meg.
    Nagyon sok ügyintézővel beszéltem a t-home telefonos ügyfélszolgálatánál. Egyező információt senkitől sem kaptam. November 20-án, szombaton, már azt mondta a hölgy, hogy a szolgáltatásom végleges leszerelésre került, ő csak annyit tud javasolni, hogy hétfőn telefonáljak, amikor tudnak egyeztetni, mert ő email íráson kívül mást már nem tud tenni. Hozzátette, hogy ha majd beszélek az ügyintézővel, csak kérjem meg, hogy hívják fel a szerelőket, és küldjenek valakit, aki visszaszerel.
    Hétfőn, november 22-én ismét telefonáltam, azonban az ügyintéző azt mondta, hogy a jogviszonyom fel lett mondva, mert bár én májusban rendeztem a tartozásomat, de, idézem: „Nem frissült a rendszerünk, ezért történhetett az, hogy még mindig hátralékosnak érzékeli a rendszer.” Mondjuk ez számomra kicsit ellentmondásos, mert az összes ügyintéző, akikkel beszéltem, azt mondta, hogy nincs tartozásom. Az ügyintéző azt is mondta, hogy ezt már nem lehet megoldani, mert véglegesen le lett szerelve a szolgáltatás, és visszakötni soha nem fognak, függetlenül attól, hogy ez nem az én hibámból történt, és csak akkor tudok majd ismét netezni itthonról, ha új szerződést kötök. Persze nem lenne túl kedvező, mert nem számítanék új előfizetőnek, mivel az elmúlt fél évben volt a nevemen szolgáltatás.
    40 perc beszélgetés és ide-oda kapcsolgatás után meguntam ezt az egész hercehurcát és letettem a telefont.
    A Párom telefonált ezután, mivel én már képtelen voltam arra, hogy ismét elmondjam az egész helyzetet, majd ismét kivárjam, míg kapcsolnak, és továbbkapcsolnak, és továbbkapcsolnak, és sokadjára is továbbkapcsolnak. A Páromnak az ügyintéző azt mondta, hogy bár ez a két leszerelés tényleg nem az én hibámból történt, akkor is legalább 48 óra míg valaki rábólint a visszaszerelésre, és csak utána fognak jönni visszakötni a szolgáltatást. (ismét ellentmondásba ütköztünk, mert a korábbi ügyintéző szerint soha az életben nem kötik nekem vissza ezt a szolgáltatást). Még aznap, 22-én kaptam egy sms-t, miszerint az internet hibabejelentésemet el kezdték vizsgálni, még számot is kapott az eset. A mai nap folyamán, november 24-én, felhívott egy férfi a t-home-tól, aki érdeklődött, hogy hogyan áll most a szolgáltatásom, mert a hibabejelentésemnél azt látja, hogy indokolatlanul lett lezárva. Elmondtam neki, hogy továbbra sincs semmilyen szolgáltatásom, ezért ő azt ígérte, hogy még a mai nap folyamán küld egy szerelőt. És így lett az, hogy nagyjából 144 óra leforgása alatt visszakapcsolódott a szolgáltatásom.
    A szerelő, aki kijött, még azt sem mondta, hogy elnézést kér a kellemetlenségekért, még egy papírt sem írtam alá, de még munkalapja sem volt, ami igazolná, hogy megjelent, bár a szolgáltatás megléte elegendő bizonyíték arra, hogy itt járt.
    Szeretném elmondani, hogy legalább tv-t tudjak nézni, cirka 35.000 Ft-ot költöttem el. Ennyibe kerül ugyanis egy „MindigTV-s” matricával és kártyával ellátott dekóder, plusz egy szobaantenna, ami veszi az adást.
    Továbbá elmondanám azt is, hogy a t-home ügyintézője szerint a rendszer automatikusan működik, így bár nem az én hibámból, de a két lekötés utáni két visszakötést a rendszer automatikusan ki fogja nekem számlázni, és mivel jogviszony felmondás lett kezdeményezve a hűségidő lejárta előtt, még nagy valószínűséggel egy borsos büntetésre is számíthatok, de reklamáljak nyugodtan.
    Szeretném kérni, hogy ha egy mód van rá, vizsgálják meg, miként történhet ilyen a 21. században, és hogy lehet az, hogy egy cég alkalmazottai nem tudnak egységes információt nyújtani."

    :)

    [ Szerkesztve ]

  • lacos001

    senior tag

    Hi

    Tapasztalatom nincsen,ezért kérdeznék....
    Adott Panasonic G30 plazma tv.......nem is ez a lényeg,ez csak alkatrész ;]
    Jelenleg IPTV van nálunk ( HDMI-s boxxal ),amire a hűség lejár január 8.-án.Értelme van nekem digitális kábeltévére váltanom ( conax-al használva,box menne a sötét szekrénybe....) vagy tartsuk meg az IPtv-t.
    Képminőség az,ami érdekelne,árban ugyanannyi,csak mégis mire irjunk alá.........
    kösz

  • lacos001

    senior tag

    Hi

    ISB 6000 box-ot lehet resetelni? Ez az , csak éppen kijelző nélküli verzió....
    2 napja érdekes módon össze vissza van iptv,éjfélkor kicsit kiabálva elhajtottam a csodálatos tudással megáldott ügyfélszolgálatost.Egyszerűen nem akar megindulni.......A kötelező dolgok sem segitenek.Gondoltam 1 reset majd újra rászippantja az infókat,ami szükséges a működéséhez.Az előző boxxal is ez működött......ez a példány volt az....ezerszer jobb volt.

    [ Szerkesztve ]

  • lacos001

    senior tag

    válasz #78121280 #18885 üzenetére

    Fogaskerék és a csik megvan,kivéve az,hogy töltené le a cuccot magának,ezért pár perc múlva,kapok 1 nagy piros x-et a képernyőre........T-home......remek.....

  • lacos001

    senior tag

    válasz #78121280 #18895 üzenetére

    :DDD
    Ennél a csodacégnél mindig van valami hiba,hihetetlen.
    423-ik próbálkozásra elindult........most már megy,de ehhez miért kell majdnem 2 teljes nap,nem fogom sosem megérteni.....

  • lacos001

    senior tag

    válasz hackeeeee #18897 üzenetére

    Lassan kezdem magam rosszul érezni ( ez most nem a te irományodra,hanem tapasztalataimra alapozva ) hogy sosem a szolgáltató hibája.........Kb 2 éve szivunk.......volt amikor heteken! keresztül naponta volt hibabejelentésünk,attól függetlenül,hogy 2-3 naponta kijött,az amúgy normális csákó.2 év alatt,ami,mint jól tudjuk 24 hónap,azaz huszonnégy db csekk,hogy tudtak kiküldeni 29db-ot?Biztos ez sem a cég hibája...Jah.és természetesen ők ezt normálisnak érezték.......Mi volt a szöveg,hogy ezt bizony be kell fizetni.OMG,hol élnek ezek?Sok mindent a cég visszafelé nem térit,csak követelnek,és nem teljesitenek.Visszatériteni eszükben sincsen semmit,a szolgáltatásukból(?) kimaradt időt meg nyeljem le és fizessem ki....Elég szomorú,hogy felvásárolnak mindent,nagy kaszálás érdekében,viszont a balek előfizető mit sem sejt majd a jövőbeli bosszankodásából,ezen az elavult hálozati rendszeren nem lehet ennyi előfizetést karban tartani,müködtetni,vagy csak egyszerűen lárvák dolgoznak a nagy tré betűs cégnél,márpedig ez a nagy helyzet......és a csekk csak jön,csak jön.....

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák