-
GAMEPOD.hu
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz vans? #101885 üzenetére
Szia!
Sajnos túl sok nincs. Ha jól tudom 30 nap elteltével vagy jogosult felmondani következmények nélkül a határozott idejű szerződést, persze amennyiben ilyenről van szó, és ha addigra sem javítják ki a hibát. Ezen kívül az első bejelentéstől számított 72. órától kötbér illet meg, amit feltétlenül kérj, miután javították a hibát. Ezeken kívül csak várni tudsz, legfeljebb néha rájuk telefonálsz újra, hogy kicsit megsürgesd.
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz vans? #101885 üzenetére
Nyitva van a hibajegy? Kaptál róla SMS-t? Mert akkor 72 órától, ahogy már említették ketyeg a kötbér neked, ami ennyi nap után elég jó. Szerintem nincs nyitott hibajegy. Nyittass egy hibajegyet a már említett 1414-es számon, ha az első ügyfélszolgálatos nem akarja felvenni hibára, akkor kérd meg, hogy kapcsoljon a feletteséhez, vagy egy tapasztaltabb kollégájához.
[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- További aktív témák...