Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Atomantiii

    őstag

    válasz Pacee87 #11700 üzenetére

    Nem semmi, szerintem küldd be a té fórumába is, kíváncsi lennék mit reagálnának rá azon felül, hogy biztos azzal kezdenék nem neked van igazad, mivel még el se olvassák a hozzászólásod, de már előre tudják, hogy csakis az ügyfél hibázhat a nagy T meg soha.

  • glspeter1

    őstag

    válasz Pacee87 #11700 üzenetére

    Hét ez nagyon nagy... van bőr a pofájukon...
    És nekem még ezekkel szemben volt elvárásom. :( :((( :W

    [ Szerkesztve ]

    Élj ma, harcolj holnap. Privát üzenetre illik válaszolni !! :)

  • ForRedGlory

    félisten

    válasz Pacee87 #11700 üzenetére

    Üdv, így lefekvés előtt elolvastam ezt a szösszenetet, pár sebből vérzik. Nem a TE hibád valószínűleg, csak a tisztán látás végett:

    A Magyar Telekomra nem jellemző ez a fajta szívatás. Elmondom mi a menete a dolognak. A Te problémád nem új keletű, nyilván sokaknak vannak sebességgel kapcsolatos problémáik. Viszont
    ad 1,: megrendelsz egy szolgáltatást, aktiválja a T-Home, nem ellenőrzöd le a sebességet (foghatjuk jóhiszeműségre....), de hiba:
    ÁSZF 12.2-es pontja:
    "A Szolgáltató a hiba bejelentése után haladéktalanul megkezdi a hibabehatárolást.
    A kármegelőzési és kárenyhítési kötelezettség teljesítéseként az Előfizető vállalja,
    hogy a Szolgáltatót haladéktalanul értesíti, ha észleli, hogy a Szolgáltató szolgáltatása
    nem vagy nem kielégítően működik
    ,"

    ad 2., megrendeléskor a szolgáltató felméri a vonalat hogy mit bír, és ha szép, ha nem szép, akkor is ráengedik a 4Mb/s sebességű netet, ha a vonal csak 3.5-öt bír, mivel ÁSZF szerinti garantált minimum megvan. Ez ellen senkinek nem lehet kifogása, sehol.
    ad 3., Baromi nehezen bizonyítható hogy a 2008-as csomagváltáskor nem ment 4-el a net. Az eleve hülyeség, hogy csak 2-t bír a hálózat, vagyis ebben a formában hülyeség. Az igazság az, hogy egy hálózat nem 2 megára van tervezve... idővel, ahogy egyre több a rákapcsolt felhasználó, úgy csökken a sávszél. Könnyen elképzelhető, hogy azért lett 2 megád, mert elfogyott a sávszél... és ezt a T-Home-nak nem kötelessége időről időre ellenőrizni. Tudod: ÁSZF 12.2-es pont... ügyfélnek is vannak ám kötelezettségei. Lefogadom ÁSZF-et nem olvastad el.

    2., ha bejelentetted hibára és elismerték, hogy valóban nem megy csak 2 megával a csomag, akkor nem követelhetnek Rajtad kötbért, ezt felejtsd el. Ha ez igaz, akkor ott valaki benézte, mivel ilyenkor szankciómentesen lemondható a szolgáltatás, és a hibabejelentésig visszamenőleg kapod a jóváírást, ami szintén szépen benne van ÁSZF-ben.

    3. Ügyvédi dologra nem térek ki, de ráteszem a nyakam, hogy nem úgy van ahogy állítod, biztos elhallgatsz pár részletecskét.

    =innentől csak általánosságban, nehogy magadra vedd :)
    4. Nem olvastam a T hivatalos fórumát, de ha lehülyéztek, az nem szép dolog... Viszont azért láttam már 1-2 dolgot, amikor az ügyfél tiszta hülyét akart csinálni a T-ből és nem jött össze. Vannak olyan ügyfelek, akik kis sunyi köcsögök, csak szívatni akarják a szolgáltatót minden ürüggyel. Ha találkoznék egy-két ügyféllel, akit már ismer majdnem a teljes T a hülyeségei miatt, akkor bizony belemondanám az arcába: anyáddal szórakozz, ember... hihetetlen, hogy mennyi barom él az országban, akik azt hiszik ők tojták a spanyol viaszt. Legnagyobb barmok a Dr. titulussal bíró egyének, mert Ők azt hiszik hogy okosak, de közben nagy százalékban nagyobb állatok, mint az átlag ember :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák