Új hozzászólás Aktív témák
-
Hydra SR
addikt
Világszám: szerverinstall, 4 új rack szekrény üzembehelyezése a régiek (3) megtartása mellett. Közben a szerverszoba teljes rekonstrukciója. Festés, új UPS szekrények, új tápelosztók, álpadlózás (és itt a lényeg!), mindezt úgy, hogy a régi szervereket egy másodpercre se kapcsoljuk ki és persze a belső hálóról és a netről sem szabad lecsatlakozniuk, nehogymá' egy-két sima UPS-sel mozgathatóak legyenek. Adott tehát a feladat:
-régi rack szekrények megemelése
-alattuk 24 óra alatt megkötő önterülő esztrich lerakása
-furatok kiképzése
-álpadló lábak lecsavarozása és leragasztása szintén 24 óra alatt kötő ragasztóval
-padlórácsok és -lapok lehelyezése
-rack szekrények vissza az álpadló tetejéreAz élesebb szeműeknek feltűnhetett, hogy az ügyfél kérése alapján 3db teli rack szekrényt kellene közel 3 teljes napig a levegőben lebegtetni. Szóval: DCSE (Dell Certified System Expert), Dell Enterprise- és Jedi mestervizsgával rendelkező szakembert keresünk! Jó vagy sötét oldal egyaránt elfogadható, csak magas szinten űzze a levitációt!
Lényeg ami a lényeg, megoldottuk a feladatot bár nem egészen úgy ahogy az ügyfél tervezte de a szerverek nem lettek kikapcsolva Még a kábeleiket is sikerült átvezetni a padló alá anélkül, hogy bármiben is kimaradás lett volna (redundancia rulez).
[ Szerkesztve ]
A privát arra való, hogy olyasmit írj, ami nem tartozik másra. A szakmai kérdéseknek általában van topicja. Ha nincs, nyiss egyet.
-
Hydra SR
addikt
Szokványos, mindennapi kérdés ügyfél részéről alaplap- vagy tápcserére váró gép esetében (helyszíni csere):
szervizes: Megkérném, hogy kapcsolja ki a gépet!
ügyfél: Teljesen??
szervizes, gondolatban: nem baze' csak a winampot zárd be, akkor már lehet benne alaplapot/tápot cserélni.
szervizes valójában: Ó igen, az nem ártana...A privát arra való, hogy olyasmit írj, ami nem tartozik másra. A szakmai kérdéseknek általában van topicja. Ha nincs, nyiss egyet.
-
Hydra SR
addikt
Az a baj, hogy nehéz azzal az ügyféllel vitázni, aki:
1, erőszakosan hülye
2, másfél millát csenget ki csak munkadíjnak, és még mellé vásárol úgy 60-70 milkáért vasat (Dell nem lenni kínai kicióccó, lenni buzidrága nagyfekete). Kollégám előtt le a kalappal, ahogy megoldotta az ügyet úgy, hogy az ügyfél is elégedett és közülünk sem halt meg senki, végtagot sem veszítettünk el egyet sem.as_rock: két részre lett bontva a padlóépítés. Először körberakattuk álpadlóval a szekrényeket. Mikor megkötött, stabil lett, a költöztetőemberek gurtnival felpakolták őket a luk és a fal közötti (összesen 1 egység azaz 60cm széles) megépített részre. A kábelek a plafonra voltak akasztgatva, szerencsére mindegyik elért addig ameddig kellett. Utána ki lett építve a maradék rész a padlóban, rajta kivágva a lukak a kábeleknek. Aztán a redundanciát kihasználva egyesével befűzögetés a padló alá. Elmondva egyszerűbbnek hangzik, mint megvalósítani
[ Szerkesztve ]
A privát arra való, hogy olyasmit írj, ami nem tartozik másra. A szakmai kérdéseknek általában van topicja. Ha nincs, nyiss egyet.
-
Hydra SR
addikt
Azért a munkáért amit el kellett végezni/végeztetni alvállalkozókkal, még csak nem is sok a másfél milla de ahhoz elég sok, hogy diktáljon érte. Össszvissz úgy 40 ember dolgozott a rekonstrukción, a költöztetőtől a rendszerintegrációs mérnökön keresztül a projektvezetőig
A privát arra való, hogy olyasmit írj, ami nem tartozik másra. A szakmai kérdéseknek általában van topicja. Ha nincs, nyiss egyet.
-
Hydra SR
addikt
Remixer: a második zizi nem kapcsolódott az elsőhöz, a CD+/-RW önmagában is hülyeség
Erről jut eszembe valami amit oly sokszor kérdeztek már tőlem, mikor meglátták anno, hogy van tisztító CD-m (tudjátok, ami az optika olvasófejét porolja le): "Ezt át tudod írni nekem is?"
Eleinte magyarázkodtam, hogy na jó-jó, a rajta levő audio trackeket simán átírom de attól még nem lesz tisztítókefe a másolt lemezen...később már szó nélkül átírtam, rájöttem, hogy aki ilyet kér annak mindegy, képes és érzékeli is a különbséget "tisztítás" után. Ő is örül és én is megúsztam a műszaki magyarázatot egy műszaki analfabétánakA privát arra való, hogy olyasmit írj, ami nem tartozik másra. A szakmai kérdéseknek általában van topicja. Ha nincs, nyiss egyet.
-
Hydra SR
addikt
Íme egy kevésbé vicces de azért a topicba illő eset:
Dell szervizben dolgozom és az egyik régebbi típusnak volt egy ilyen szériahibája, hogy az első generációs alaplapon a kondik egy idő után felpúposodnak. Namármost az egyik tisztelt ügyfél cégünk akik elég sokat vettek ebből a szériából, következetesen minden hibát úgy jelentenek be, hogy púpos kondi. Szervizes persze pofáraesik, mikor kimegy és táphiba van, aztán még ő a hülye, hogy miért nem azt visz magával ami kell. Nem értem, hogy miért kell a vevőnek diagnosztizálni a hibát. Bőven elég lenne, ha csak szépen elmondaná az ügyfélszolgálatnak, hogy mit tapasztal, ők továbbítják a szerviz felé és majd a szakemberek a tünetekből eldöntik, mire van szükség. A sokéves tapasztalat azt mutatja, hogy ez működik, méghozzá hibátlanul. De a nagyokos azt hiszi, hogy ha már 3 hibát látott a saját cégénél akkor már ért a Dellhez. Mondanám, hogy az ő baja mert később lesz megjavítva a gépe, de sajnos a szerviz munkaidejét és kapacitását is terheli, adminisztráció van az alkatrészkiadással és visszavétellel, kétszer fogy a benzin az autóból, ideges a szervizes, hogy fölöslegesen ment ki, más ügyfelek kényszerülhetnek várakozásra stb., miért kell okoskodni egy hibabejelentésnél? Ha dokihoz megyek akkor is azt mondom el neki, hogy mi fáj, nem azt, hogy rákos vagyok. Azt majd ő fogja megmondani, már ha tényleg az vagyok. Ha nem vagyok rákos, azt is ő fogja megmondani. A számítástechnikában sincs ez másképp.A privát arra való, hogy olyasmit írj, ami nem tartozik másra. A szakmai kérdéseknek általában van topicja. Ha nincs, nyiss egyet.
-
Hydra SR
addikt
Attól függ, mennyire okoz gondot a szerviznek, hogy a gyártó felé elintézze a garit. Ha viszonylag könnyen elintézhető akkor én kicserélném és nem foglalkoznék azzal, hogy az ügyfél hülye. Ha tudok segíteni, megteszem. Valószínűleg az ügyfél is más stílusban fog utána kommunikálni, esetleg még el is szégyelli magát, ha paraszt volt.
A privát arra való, hogy olyasmit írj, ami nem tartozik másra. A szakmai kérdéseknek általában van topicja. Ha nincs, nyiss egyet.
-
Hydra SR
addikt
Ebben az egész vidkaris történetben páran megfeledkeztek a lényegről, úgy látom. A vevőnek kell egy videokártya ami legalább olyan, mint amit eddig használt és amiért fizetett, és nem csak a kártyáért fizetett, hanem a GARANCIÁÉRT IS! Benne van az árban, higgyétek el. Rosszabbat milyen alapon kapna, mikor ő ilyen kártyáért fizetett anno? Másik kártáért milyen alapon fizettetnek vele garanciális cserénél? Most akkor vállalják a garanciát vagy nem? Vagy csak félig vállalják? Akkor majd félig jelentem fel őket a fogyasztóvédelemnél, ha nem tudunk megegyezni, mondjuk nem nyomom rá annyira a tollat a levél írásakor, vagy 9-es betűmérettel írom az e-mailt
Az amortizációról annyit, hogy az a kártya másfél éve ki van fizetve. Másfél éve a Ramiris forgatja azt a pénzt, vagy neki kamatozik a bankban.
Ha nem tudnak/akarnak legalább olyan jó - és kompatibilis! - kártyát adni, akkor vissza kell fizetni az akkori vételárat. Nem újra beárazni. Ez nem egy kereskedelmi vásárlás, hanem a garancia érvényesítése. Nincs alku, az árat ők szabták meg másfél éve. És nem béreltem 2 évre amiből másfél évet használtam és csak az időarányos összeget kérem vissza. Azért fizettem, hogy legalább 2 évig jó legyen, és ezt nem kaptam meg. (természetesen nem magamról beszélek, nem én vettem a kártyát)
Ha szétfoszlós WC papírt vettem, visszaviszem a boltba és nem fogadom el azt a választ, hogy "mosmá' szaros, így az értéke 0, tehát annyiért vesszük vissza". Én 100 Forintért vettem, annyit kérek vissza, nem annyit amennyit most ér. Nem eladni akarom, hanem visszavetetni.Egyébként mi is kapcsolatban állunk évek óta a Ramirisszel és soha nem volt ilyen gondunk. Nem a legnagyobb vevőik vagyunk de minden héten elhozunk pártízezezért pár dolgot. Szerintem a kisebb vevőkkel bepróbálkoznak de ha ütöd az asztalt, megegyeztek. A törvény is lehetőséget ad rá és szerintem erkölcsileg is jogos a követelés.
Szerk: mielőtt elnézné valaki az avatarom alapján: NEM ROVER623 VAGYOK
[ Szerkesztve ]
A privát arra való, hogy olyasmit írj, ami nem tartozik másra. A szakmai kérdéseknek általában van topicja. Ha nincs, nyiss egyet.
-
Hydra SR
addikt
válasz Hydra SR #5423 üzenetére
És akkor még el is tekintettünk attól a kellemetlenségtől, hogy amíg a garancia intéződik, addig az ügyfélnek nincs működő videokártyája. Vagy vehet másikat, ha sürgős. Mielőtt valaki a boltot sajnálná túlságosan
Az egészben azt utálom az ilyen ügyeknél, hogy én egy olyan kereskedelmi cégnél dolgozom, ahol az összes főnök egyenként jönne oda páros lábbal seggberúgni minket, ha csak a felét is megengednénk akár gondolatban annak amit néhány bolt garanciának hív. És megmondom őszintén, baromira elegem van, hogy mindig az asztal rossz oldalán vagyok. Ha én vagyok az eladó akkor mindent a vevőért, ha máshol én vagyok a vevő akkor meg szarnak bele. Ez így nem kóser
Szerk: Lortechnek is igaza van, bár ez a része már szerintem inkább csak törvény szempontjából jogos. Ha valaki nem fogadja el a jobbat, hogy inkább 109000 Ft-ot kapjon, az már inkább csak élelmességre vall, mint hogy emberi normák szerint is jogos legyen. Noha még mindig ott van a történetben, hogy ezt lehet akár kárpótlásnak is tekinteni azért, hogy egy ideig semmilyen kártyája sincs.
[ Szerkesztve ]
A privát arra való, hogy olyasmit írj, ami nem tartozik másra. A szakmai kérdéseknek általában van topicja. Ha nincs, nyiss egyet.
-
Hydra SR
addikt
válasz Lortech #5427 üzenetére
Szerintem ugyanarról beszélünk. A törvény megengedi, csak józan ésszel vizsgálva nem ildomos az ilyesmi. Feltéve, hogy a bolt is úgy áll hozzá a dologhoz, ahogy eladóként illik. Például felajánl a másik, másmilyen típusú de legalább olyan teljsítményű kártya megérkezéséig egy - akár szerényebb teljesítményű, használt - cserealkatrészt kölcsönbe. Aki ezeket nem fogadja el, az törvényesen jár el ugyan, de ez akkor is csak kekeckedés a bolt lehúzásának reményében. Nem csak a boltra vonatkoznak íratlan illemszabályok.
Más kérdés, ha valami speciális ok miatt neked tényleg nem jó semmi más, csak amit anno megvettél.
[ Szerkesztve ]
A privát arra való, hogy olyasmit írj, ami nem tartozik másra. A szakmai kérdéseknek általában van topicja. Ha nincs, nyiss egyet.
-
Hydra SR
addikt
válasz Shadows #5445 üzenetére
Bocs de kicsit próbáld már a magyar nyelv szabályaihoz közelítő módon rendezni a betűket a szavakban, a szavakat a mondatokban és az írásjeleket a mondatok között ill. közben. Ugyanis nem értem, mit szeretnél mondani.
A privát arra való, hogy olyasmit írj, ami nem tartozik másra. A szakmai kérdéseknek általában van topicja. Ha nincs, nyiss egyet.
-
Hydra SR
addikt
válasz Thulcandra #5999 üzenetére
Itten jól értelmezem a képet, hogy a hűtőpasztát a proci és a foglalat közé nyomta a "szakember"?
A privát arra való, hogy olyasmit írj, ami nem tartozik másra. A szakmai kérdéseknek általában van topicja. Ha nincs, nyiss egyet.
-
Hydra SR
addikt
válasz Shadows #6091 üzenetére
Nem nagy szám, jól néz ki, low-cost kategóriában halknak számít, viszonylag erősen kell nyomkodni, nem vészes de azért gyors gépelésre nem éppen ideális. Az jó, hogy vékony a kerete, emiatt kevesebb helyet foglal el az asztalon, mégsincs idióta billentyűkiosztása, lespórolt vagy besürített gombok. De ez egy tömegcikk amit a mostani Dell PC-khez adnak, és olyan is. Nem rossz, de semmi extra.
Dell disztribútorok: Humansoft, HRP, Duna Elektronika, Getronics, és asszem a CHS is most már.[ Szerkesztve ]
A privát arra való, hogy olyasmit írj, ami nem tartozik másra. A szakmai kérdéseknek általában van topicja. Ha nincs, nyiss egyet.
-
Hydra SR
addikt
válasz Hydra SR #6136 üzenetére
Ja, azt nem tudom megerősíteni, hogy döglékenyek lennének. Az egyik disztribútor garanciális szervizében dolgozom és látom az alkatrészmozgásokat: mostanában alig cserélünk ilyet, pedig az elmúlt 3 évben eladtunk vagy 20-25000 ilyet konfiggal.
A privát arra való, hogy olyasmit írj, ami nem tartozik másra. A szakmai kérdéseknek általában van topicja. Ha nincs, nyiss egyet.
-
Hydra SR
addikt
válasz Shadows #6186 üzenetére
A betört kijelzőről jut eszembe:
Elvileg mi csak Dell disztribúcióval foglalkozunk, de néha valamelyik ügyfél rajtunk keresztül kér valamit, pl. nyáron vettek 30db 30"-os LCD TV-t. Erre most január vége felé (!) bejelentik, hogy az egyiknek törött a kijelzője és ez már ilyen volt kibontáskor. Kérdeztük, hogy nahát ez hogy történt, akkor fél évig betörve használták? Nemnem, ők most bontották csak ki. És ez még garis bőven, és már kibontáskor ilyen volt....hehe. Na végül megmondtuk nekik, hogy mi tehetünk egy próbát, hogy a nagyker akitől vettük, benyeli-e, de ha nem akkor ennyi, ilyen nincs, hogy valaki fél év után bontja ki a cuccot és akkor veszi észre, hogy szar. Eleve átvételkor kellett volna megnézni.
A privát arra való, hogy olyasmit írj, ami nem tartozik másra. A szakmai kérdéseknek általában van topicja. Ha nincs, nyiss egyet.
-
Hydra SR
addikt
válasz TheReMiXeR #7737 üzenetére
Szerintem meg mindig is lesz olyan eszköz, amihez sok biszbaszt lehet venni sok pénzért, szénné lehet tuningolni teljesítményileg és optikailag is, és nem számít, hogy ehhez folyékony nitrogént kell keringetni benne, zúg mint egy repülőgép turbina, elfoglalja a szoba felét és bekapcsoláskor a lakótelepen minden lakásban pislan egyet a villany. Mert üzletileg a legkifizetődőbb az eszement tuningos függőket kiszolgálni. Nem a mezei usert aki szöveget szerkeszt, internetezget, msnezik meg zenét hallgat a gépen és tudja, hogy ehhez nem kell erőmű. Őket csak akkor szolgálják ki, ha végképp meggyőződtek róla a gyártók, hogy különben inkább olvasnának vagy sétálnának a parkban.
A privát arra való, hogy olyasmit írj, ami nem tartozik másra. A szakmai kérdéseknek általában van topicja. Ha nincs, nyiss egyet.
-
Hydra SR
addikt
Hétvégi sztori:
rack szekrényt raktunk rendbe, eredetileg is a saját munkánk csak közben elqrták és kezdeti tapasztalathiányból adódóan a dokumentáció nem volt elég részletes, hogy ezt bizonyítani tudjuk, ők meg nagy k*csögök és letagadják. Sebaj, megcsináljuk ingyé'. Node a k*csögösködés folytatódik: EON storage kiszed, földre lerak, scsi kábel kilóg a végéből. Kollégám arra megy, lába hozzáér (!) a kábelhez. Helyi IT szagember beszól:
-Na most nagyon gyorsan szedjétek le róla azt a kábelt, mert ettől fog tönkremenni!OK, leszedjük, nem vitázunk.
Másnap jön az EON szakembere (aki nem hozzánk tartozik, őt az ottani IT hívta ki, és a házcsere is az ő ötletük volt!), mert át kell rakni az egész storage-ot egy másik házba. Megcsinálja. Utána pakolunk vissza a szekrénybe. Láss csodát, storage nem indul. Na, az IT-s csóka már mondja is, hogy hááá persze, mert rúgdostuk a kábelt, azért nem indul, pedig előtte működött és azóta nem csináltak vele semmit!
-De bakker, hát most raktátok át egy másik házba, ízekre szedtétek!
-Akkor is!Ilyen esetben, ha kábelénél fogva megsuhintok egy 730W-os redundáns tápot fejmagasságban és az eltalál valakit, az büntetendő törvényileg?
A privát arra való, hogy olyasmit írj, ami nem tartozik másra. A szakmai kérdéseknek általában van topicja. Ha nincs, nyiss egyet.
-
Hydra SR
addikt
válasz bullseye #8065 üzenetére
Lehet még überelni:
Fender Hello Kitty
A privát arra való, hogy olyasmit írj, ami nem tartozik másra. A szakmai kérdéseknek általában van topicja. Ha nincs, nyiss egyet.
-
Hydra SR
addikt
Ma ilyet írt nekem a nyomtató:
"Rendeljen cián patront!"
Kedves, nem?
A privát arra való, hogy olyasmit írj, ami nem tartozik másra. A szakmai kérdéseknek általában van topicja. Ha nincs, nyiss egyet.
-
-
Hydra SR
addikt
user: - Szia, szeretném összekötni otthon a laptopomat
én: - Oké, de mivel?
user: - Hát valami kábellel ami jó hozzá. (LOL, erre a válaszra nem számítottam de kivágtam magam)
én: - Csomóra vagy masnira?A privát arra való, hogy olyasmit írj, ami nem tartozik másra. A szakmai kérdéseknek általában van topicja. Ha nincs, nyiss egyet.
-
Hydra SR
addikt
válasz Zofren #12569 üzenetére
Tőlünk autóalkatrészt akartak vásárolni. Nagy nehezen kiderítettük, hogy a UNIX kulcsszóra keresve a honlapunk is megjelent a találati listában.
A privát arra való, hogy olyasmit írj, ami nem tartozik másra. A szakmai kérdéseknek általában van topicja. Ha nincs, nyiss egyet.
Új hozzászólás Aktív témák
- Sony KD-55X80KAEP 55" 4K Ultra HD Smart LED TV - Bontott Csomagolás
- Thrustmaster TS-XW szett Ferrari F1 wheel
- HP Pro 400 G9 SFF Új, 2 év helyszíni garancia! 12. gen I5-12500 + Számla
- Apple IPhone 14 128GB Mobiltelefon Sárga, Bontott Csomagolás, 2 év garancia a webshopunkból
- Audio-Technica AT2020 Stúdió mikrofon
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest