Új hozzászólás Aktív témák
-
gerii
addikt
Képeken ennek is az újfajta lőrés szélvédője van, azaz qrva alacsony a teteje. Ne legyen igazam, mert ha olyan mint a Baleno, akkor az szopó lesz.
-
gerii
addikt
válasz Motion_Blur #28771 üzenetére
Mondjuk én már csak automatát vennék, abban van, de 4,8M-ért Swiftet?
-
gerii
addikt
válasz Kicsirics77 #28922 üzenetére
Műanyag lököst le kell szedni, alatta a vészhárító cső biztos kapott, cserés. Na és erre figyelj, ugyanis a tetvedék biztosítós majd avult értéken akarja cserélni, ami azt jelenti hogy utángyártott csövet is fog ajánlani.
Szépen mondd meg neki, hogy élet és vagyonbiztonsági elemmel ne szórakozzon, csak gyári új elemre cseréled.
-
gerii
addikt
válasz Kicsirics77 #28925 üzenetére
Egyébként nekem még a vonóhorog kupakot is felírta 500Ft-ért. Végül számla nélküli lett a megállapodás, úgy fizették ki a valós költséget.
Ja és ezek után vonóhorgot fel, pont az ilyenek miatt hasznos, 20km/h-t így fogott fel sx4-en. -
gerii
addikt
válasz CoolBoy323 #29528 üzenetére
Pedig az a valós.
-
gerii
addikt
Akkor lehet a végszámla volt annyi, mert azt tudom, hogy normál szervizre mentem, erre kiderült hogy esedékes a gyertyacsere is.
-
gerii
addikt
Szerintem elég jó lett, még a szélvédő is alig pókhálósodott be 50-nel, bár a rövid orr nem túl jó a nagy gyorsulás miatt.
-
gerii
addikt
Komolyan mondod, hogy D-ben ha megállsz, leállítja a motort? Hülyék ezek, pont erre van az N kitalálva, hogy oda húzza be az ember ha sokáig áll (a pirosnál mondjuk).
Emelkedőn mit művel, ha állsz a sorban D-ben, benyomott fékkel és indulni kell? Leemeled a lábad a fékről a kocsit húzza hátra a gravitáció, a hajtáslánc hozzá van kapcsolva a motorhoz> azt is forgatná visszafelé, erre az önindító ráteker egy egészségeset"Régen" hogy is tanították a mérnököknek a motor kopását, indításnál a legnagyobb? Az hogy turbó is van rajta, meg már komikus. Lehet, hogy sokat agyaltak a minél kevesebb extra terhelésért, de egy biztos: a stop-start jót nem tesz neki.
[ Szerkesztve ]
-
gerii
addikt
válasz Motion_Blur #30736 üzenetére
A P0420 hibakódot nekem minden tankolás után belöki, szóval szerintem nekem koszos lehet a tank, vagy a fene tudja. Már baromira idegesít, hogy a telefonnal bohóckodjak hibatörlést hetente...
-
gerii
addikt
Hogy fokozzuk a gumikérdést, a centrírozást is bele kellene számolni. Apropó évente megnézitek, vagy kevés futás esetén csak 2 évente (~ 10-20.000 km)?
Én is sokat agyalok a 4évszakoson, mert DOT alapján qrva öreg mindkét szett gumim, a téli idén már 10 éves lesz Persze ezt is csak tavasszal vettem észre, de legalább sok mindent megmagyarázott...
Ami még érdekes lehet, hogy például az említett CC+ lehet hogy a legjobb SCross méretben a tesztek szerint, de ugye a többi mérettel nem szabad összehasonlítani.
-
gerii
addikt
válasz Kornel #32212 üzenetére
Nyilván kuka, csak még kezdeti stádiumban vagyok a 2 szett vs 4 évszakos témában, SX4-re.
Ezelőtt gombóc Swifttel téligumival jártam nyáron is, az sem volt rossz, előtte meg A/T 4 évszakosom volt a Samu-n.
Szóval még képlékeny. Tárolni, cserélni nincs kedvem, helyem, pénzügyileg is jobb, de ott van az az egyszer fog kelleni az a -1m féktáv is. -
gerii
addikt
Szerintetek SX4-re a gyári 205/60 R16 helyett /55-ös gumit tenni mennyire gyalázatos tett?
Máshol fog váltani a gép, óra elmászik, stbMichelin CC+ -t nézegetem és az jó árban van ebben a méretben.
-
gerii
addikt
válasz Motion_Blur #33276 üzenetére
Milyen lapot, vagy mi ez az egész?
-
gerii
addikt
válasz Motion_Blur #33285 üzenetére
Anyjuk picsáját. Ezzel gyakorlatilag elismerik hogy a műszaki vizsga csak egy adó, a kocsi műszaki megfelelőségét nem igazolja. Május elején megyek vizsgáztatni, 2020-ig bekaphatják...
-
gerii
addikt
4,2-ért fullos automata Swiftet lehet most venni, ha valakit érdekel. Jól szalad a literes motorral a bódéja. A Sport változat kegyetlen lesz.
-
gerii
addikt
válasz tboldi #33331 üzenetére
190 centimmel nekem sem túl nagy, de a régivel is elvoltam.
A váltója elég komolyan kapcsolgat alacsony fordulaton is. Illetve a gázt nem nyomva D-ben minimális a kúszás, és viszonylag nagy gázra indul meg, onnan viszont rakéta, a váltó semmit nem fog rajta vissza. Ezt tudva kéne a francnak kuplungpedálos autó megint. -
gerii
addikt
válasz dReFiX #33794 üzenetére
Én is így vettem anno, és hirdetés nélkül adtam el 1.4-ért a GLX-et, drágábban mint vettem!
Hogy miért: mert a mai M.o-on ezt lehet egy átlagembernek ésszerű pénzből fenntartani. (Ebben a megbízhatóságtól kezdve az olcsó szervizelésig minden benne van)Persze lehet 1M alatti csöves, lelakott verziót is venni, de az soha nem lesz egy gyöngyszem.
Kereslet-kínálat. -
gerii
addikt
válasz AMD Power #33801 üzenetére
Ez a felmérés egy baromság.
Szervizre nem tudnak elkölteni ennyit évente. Most voltam minden folyadék és szűrő cserén SX4-gyel, 75k lett automata olaj+szűrőjével együtt (36k).
Egy normál szerviz 40k max.
11 év 120e km, semmi mást nem kellett cserélni. Nagyrészt alföldi szupersztrádákon vezetve. -
gerii
addikt
Féknél nem a Textar az isten?
-
-
gerii
addikt
-
gerii
addikt
A Totalcar 4 évszakos tesztjére leszek még kíváncsi.
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- PlayStation 5
- Ukrajnai háború
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- MIUI / HyperOS topik
- Battlefield 3
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vicces képek
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...