Új hozzászólás Aktív témák
-
HKorn
addikt
válasz myckie2 #40991 üzenetére
Volt ahol engedték, de ilyenkor beleírták a könyvbe, hogy ügyfél által hozott olajjal cserélve, ami arra jó, hogy saját magadat megszívathatod, ha valami gáz van a motorral, mert egyből arra fogják, hogy te hoztad a ki tudja milyen olajat. Szóval én akkor se vinnék olajat, ha engednék.
[ Szerkesztve ]
Run&Ride
-
HKorn
addikt
-
HKorn
addikt
válasz -NOKIA- #41102 üzenetére
Átmérőben az is akkora, mint a te 17"-esed (elvileg), szóval nincs gond. Amúgy például nekem két 17"-os garnitúrám van (téli-nyári), mindkét a gyári ötküllős alufelnin, nincs külön pótkerekem.
Ezekből egyik kerék játsza mindig a pótkerék szerepet.
[ Szerkesztve ]
Run&Ride
-
HKorn
addikt
válasz albiosz #41135 üzenetére
Esetleg Vitara 1.6 GL+ használtan 3 évesben 50K körüli km-el 4M-ért.
Újból csak az 1.0 GL állna meg 4M körül, de az ugye fapad, GL+ meg már inkább 4.5M, ahogy előttem is írták.
Hozzáteszem, hogy tolatóradar a GL+-ban sincs, csak kamera, ha az nem jó, akkor használtan kell GLX-et nézni.
[ Szerkesztve ]
Run&Ride
-
HKorn
addikt
Mivel most nálam van egy új Focus Trend (fapad) 1.0 Ecoboost (125LE) gondoltam leírom tapasztalataimat 1.6 GL+ Vitarából frissen átülve.
Térkínálat, Focusban jobb, elöl nem nagyon érzésre, de hátul igen, csomagtartó ránézésre kb hasonló.
Anyagok, Focus alapfelszereltség, de ennek ellenére szebb dizájn és jobbak az anyagok, habár azért itt is van műanyag dögivel.
Extrák, van pár ami a Focusból hiányzik (alufelni, ablaksötétítés, 7" érintő, tolatókamera, viszont van pár ami meg a Vitarában nincs benne, pl sávtartó elektronika, táblafelismerő rendszer, kormányfűtés, szélvédőfűtés, automata lámpakapcsolás, tolatóradar.
Motor, ez az ezres turbó fura jószág, alul rettentő nyomatékszegény, utána meg hirtelen rúg rajta a turbó és elindul elég lendületesen. Habár összességében jobb a dinamikája, mint az 1.6-nak, mégsem kellene. Viszont az 1.5T 150 LE annál inkább
Futómű, kormány, nekem túlságosan túlszervózottnak tűnik, futómű meg valahogy lágyabb, mint a Vitaráé, annyira nem mondanám jobbnak egyiket sem.
Váltó, kicsit túl hosszú uton jár, szerintem Vitaráé jobb, leszámítva a rükvercet, ami néha kínlódás a Vitarával.Összességében, egy 1.5T közepes felszereltséggel jobb autó tud lenni, mint a Vitara, de kb pont annyival drágább is, szóval jó autó a kis Vitya.
[ Szerkesztve ]
Run&Ride
-
HKorn
addikt
válasz csaba1203 #41337 üzenetére
Biztos, hogy az 1.0T sokkal dinamikusabb, csak hát ugye kis köbcenti+részecskeszűrő+turbó, de igazából ezzel sincs baj, ha figyel rá az ember.
Suzuki turbómotorjai amúgy elég jó konstrukciónak tűnnek, habár nekem 1.6-os Vitarám van, bármikor elcserélném egy 1.4T-re (1.0T-re nem). 1100Kg-os kasztnit viszi mint a szél.
[ Szerkesztve ]
Run&Ride
-
HKorn
addikt
Sajnos szegényen van pár sérülésnyom, meg klíma sincs benne, így annyira nyomott áron lehetne csak eladni, hogy annyiért meg nem adom, mert motorikusan meg hibátlan és tényleg mindig szervizelve volt, meg újkora óta nálunk van. Inkább megcsináltatom ha esetleg előjön rajta valami.
Run&Ride
-
HKorn
addikt
-
HKorn
addikt
válasz Tigerclaw #41563 üzenetére
Közben a háttérben meg kiveszik az elektromos autózás egyetlen gazdasági előnyét a képletből, vagyis az olcsó tankolás hamarosan megszünik
Te úgy érted hogy az ingyen tankolás szűnik meg, ami eddig közterületeken volt elérhető és eddig sem a rendes "tankolást" kellett volna, hogy jelentse. Elektromos autót otthon kell tölteni és az továbbra is olcsó.Run&Ride
-
HKorn
addikt
válasz Dark Archon #41642 üzenetére
Android Auto-val Waze és Google Maps kell hogy menjen. Feltelpítetted AA apk-t? Kábellel dugtad rá?
Mirrorlink tudtommal nem megy.
Run&Ride
-
HKorn
addikt
válasz gyenesmartin #42014 üzenetére
Az mondjuk érdekes és van egy olyan érzésem hogy fizikailag is lehetetlen, hogy a Swiftben legyen 10cm a lábadnál, mikor az S-Crossban hozzáér a háttámlához a lábad.
Swift tengelytávja 2450mm míg S-Crossé 2600mm, tehát 15cm-el nagyobb. Ennyire nem lehet vastag az ülése :D
Run&Ride
-
-
HKorn
addikt
-
HKorn
addikt
válasz SirKero #42223 üzenetére
Elölről egy Subaru, hátulról Volvo SUV 13"-os kerekeken. Néha nem értem a Suzukit hogy tud belenyúlni jól eltalált formatervekbe, mint pl a Vitara, miközben ilyen gnómokat is képes utcára engedni.
Ami inkább érdekes az a motor, 1.5-ös hibrid, szerintem ez lesz itt is. És drágább mint a dízel.
Run&Ride
-
HKorn
addikt
-
HKorn
addikt
válasz BigBlackDog #42555 üzenetére
Én is így tudom, kötelező, mint a nappali menetfény meg a menetstabilizátor, meg most már a vészhívó rendszer is.
Run&Ride
-
HKorn
addikt
Lehet még Stiftet készletről venni, vagy már csak ISG-st lehet rendelni hosszú szállítással?
Run&Ride