Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz dethroner #41555 üzenetére

    Érdekes. Rákeresve azt olvastam, hogy az ezres Boosterjet már tavaly év végén megkapta a részecskeszűrőt a WLTP miatt, a nagyobbik viszon anélkül is hozta a számokat. Szóval a Vitara, az S-cross rendben van, de ahogy nézem a katalógust, az 1.2-es motor viszont azokhoz képest sokkal jobb számokat hoz. Egy rejtély megoldódik, de jön egy másik. Szóval ha nem a környezetvédelmi besorolás a gond, akkor mi. Ha jók a számok, az 1.2-es motor tisztább...talán még az Euro 6D-t is hozná változtatás nélkül. Az RDE számok mondjuk ismeretlenek, nem szerepelnek a katalógusban.

    Érdekes rövid idézet egy vezess.hu cikkből:

    “Azért is nehéz követni az európai emissziós előírások szigorodását, mert a WLTP-szabvány és az RDE is több lépcsőben lép érvénybe. Az újonnan bevezetett és az átdolgozott motorú autótípusoknak 2017. szeptember elsejétől kell megadni a WLTP szerinti fogyasztását és elvégezni velük közúton az RDE károsanyag-kibocsátási mérést. A már piacon lévő autókra érvényes a 2018. szeptember elsejei határnap, ez érinti tehát a legtöbb új személyautót. (De az autógyártók kilobbizták, hogy a kifutó modellekből 2019. augusztus 31-ig forgalomba helyezhessenek olyan, már legyártott autókat, amelyek igazából nem felelnek az új autókra vonatkozó előírásoknak. Ez az engedmény limitált darabszámú eladatlan készletautóra érvényes.)”

    Szóval ugrás az első mezőre. Azért nem lenne rossz ha a forgalmazók hivatalosan felvázolnák azt, hogy mi fog történni és miért. Mi lesz, mi nem lesz szeptember után és miért. Én spec szeretnék autót venni, de nem úgy, hogy nincs se választási lehetőség, se válasz, arra, hogy mikor mi várható.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

Új hozzászólás Aktív témák