Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PeL

    addikt

    válasz zo-lee #11 üzenetére

    Ahogy láttam a streameken, hiába nyúltak bele a balanszba, túlságosan nem drámai a változás. A körök korai szakaszában még kb. olyan a gunfight mint a PUBG-ben, gyorsan halnak többnyire az emberek, viszont mid és endgame-ben ugyanúgy random hogy kibe mennyit kell lőni, teljesen inkonzisztens az egész ezekben a fázisokban továbbra is. Ezek a karakter ability-k meg pluszban borítják az egészet, ráadásul sok class képesség is van amire lehetetlen felkészülni, pl. az egyik felugrik 30 méter magasra, majd leérkezik pár méterrel arrébb, így kb akárhová fel tud ugrani előled, a másik meg simán el teleportál 50 méteren belül akárhova, a harmadik meg olyan fireballt lő ki ami egész épületeken keresztülmegy és kinyír ha eltalál (előző bétában konkrétan így öltek meg egyszer, csávó ház egyik oldalán kívül, én az ellentétes oldalán, hallja a lépéseim, elultizza magát, én meg halok úgy hogy nem is látom / hallom őt és persze pont telibe ver a tűzlabdája, esélyem nem volt elkerülni mert nem is láttam :U ). Aki unja a PUBG-t meg újdonságra vágyik, annak biztos jó lesz egy ideig, de ez a játék nagyon messze van még attól hogy a PUBG babérjaira törjön. Hiába van jiggly boobs fizika a csaj karakterek túlméretezett mellein, ez kevés lesz hozzá :DDD

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák