Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gaborbol

    őstag

    Elkezdtem nezegetni a 2.5-os 2015-2019 legacy-kat, aztan tegnap beleneztem par itteni Subaru forumaba, hogy kb mire lehet szamitani es el is ment a kedvem a marakatol :((

  • gaborbol

    őstag

    válasz gyeniko #9319 üzenetére

    USA.

    Semmit nem tudtam elotte a markarol. A Legacy tetszett ,de irtak paran, hogy 150K korul eszi az olajat szepen, es nem ez lesz az egyetlen fajo pont, hanem a katalizator horror arban van hozza, amit az olaj kicsinal szepen.

    Harom-negy forumba olvastam bele, es nemelyik eleg gyomorforgato.

    Jottek sorba az emberek, hogy a 0 kilometeres uj auto 1000-1600 km korul mar 1 liter olajat ker. WTF?
    Ez meg bejaratos, tok normails dolog... Majd megszunik!
    Sokaknal az elso hivatalos olajcsere elott mar 4-5 liter olajat ra kellett ratolteni.
    Subaru hivatalos valasza? 2000 Km-enkent 1 liter olajfogyi normails dolog.

    Be lettek perelve, a per alatt elismertek, hogy tudtak a hibarol, de nem akartak felvallalni.

    Automatic / CVT Transmission:
    2011-14 Forester (below VIN *529004)
    2012-13 Impreza 4-Door (below VIN *033336)
    2012-13 Impreza 5-Door Wagon
    (below VIN *886714)
    2013 Crosstrek (below VIN *856139)
    2013 Legacy (below VIN *048086)
    2013 Outback (below VIN *321435)
    Manual Transmission:
    2011-15 Forester (below VIN *543650 )
    2012-15 Impreza (below VIN *270253)
    2013-15 Crosstrek (below VIN *270284)
    2013-14 Legacy (all)
    2013-14 Outback (all)

    Ezeknel visszamenoleg kifizetik az extra olajat amit ra kellett tolteni a csereperiodus kozott,az extra olajcsereket, es motort cserelnek vagy komplett kocsit, ha az OLAJTESZT ezt igazolja.

    Ugyfel beviszi a kocsit a MARKASZLONBA, feltoltik es mondjak, hogy ha tul sok olajat eszik akkor ingyen motor csere, de a ,meres alatt minden 1600 kilometert kovetoen hozza vissza, hogy dokumentaljak.

    Nincs kedvem irogatni lelovom a poent, vannak markaszervizek szep szammal ahol tultoltik a kocsikat a maximum nivo jel fole, valamint az idoszakos meresek kozott is ratoltogetnek titokban. Nem egy kimondott kereskedes hanem sok. Sokan irnak 1 liter pluszt a nivo fole. Van akinel 4 tesztet is kell csinalni, mert a markaszerviz "elfelejtett" jegyzokonyvet irni, hogy mennyi volt benne, meg mennyit toltottek ra. A vegen persze megbuktak, hogy tul lett toltve.
    Nem kap a markaszerviz penzt a gyartotol a motorcserere? Miert eri meg a markaszerviznek ilyenbe belekeveredni, el nem tudom kepzelni.

    A masik szomoru resze, hogy rengeteg tualjt evekig szivattak, meg kuldtek nekik az 5-8000 dollaros motorcseres arajanlatokat, hogy nem a Subaru tehet rola. Rengetegen, eladtak hibasan, becsereletkek egy ujabbra sokat buktak rajta. A masik fele, hogy ez a hiba 2018-ig fennalt a forester meg az outback eseten. Ahogy olvasom a forumokat, mar gyulnek a tulajok az uj perhez a 2015-2018-as evjaratokbol.

    Az utolso dolog ami szinten szemet szur, az a titoktartasi szerzodes. Sokan irjak,hogy volt garban motorcsere, de titoktartasi szerzodest irattak veluk ala ezert reszleteket nem mondhatnak.
    Hogy micsoda? Egy garancialis javitasra titoktartasi szerzodes?

    [link]

    [link]

    [link]

    Nem tudom,hogy nalatok ezek a motorok vannak-e vagy nem. Valaki irta,hogy feletek pl a Cruze egy tok jo kocsi. Nalunk azt irtak rola, hogy a 2014-es evjartnal oregebbeket kerulni kell mint a lepra, a fiatalabbak viszont csak siman szarok.
    Kicsit rakerestem, az itteni made is US, naltok meg del korea. Valoszinu itt van a kutya elasva. :D

    [ Szerkesztve ]

  • gaborbol

    őstag

    Voltam tegnap DC-ben, kb minden negyedik kocsi Subaru. valahogy ugy remlett, hogy olyan 3% koruli eladasokat csinalnak, rakerestem. 7. Helyen vannak nalunk! Mazda, Kia , VW, Mitsubishi fasorban sincs hozzajuk kepest. Elegge meglepett.

Új hozzászólás Aktív témák