Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mrfire

    őstag

    válasz Drenadar #18032 üzenetére

    Ez olyan, mint a WOWban (csak ebből tudok példát hozni sajnos) a support karakterek, healerek. Én mindent kipróbáltam, mire megtaláltam a kedvencemet (tank :) ), voltam healer is sokáig, és attól függetlenül, hogy nem volt az én stílusom, (mint utóbb kiderült mást jobban élveztem), nyújtott akkora kihívást a szerep, hogy nem éreztem élből hülyeségnek, fölöslegesnek, unalmasnak.

    Tehát ha egy connien a gépésznek egy kirobbanó rendszer hallatán ki kellene pattannia a székből és eloltani a tüzet, áthidalni pár vezetéket (10mp-es minijáték formájában), de ezalatt történhet bármi más, és árammegfutásokat kéne lekezelni a hídon lévő konzolból (vagy a MobiGlason át, hogy ne a futkorászás legyen a fő probléma), ami megint egy minijáték, de jaj közben kiégett valami energiacella, amit ki kell cserélni, hogy működjön a pajzs stb., és ezekre nemcsak oda kell figyelnie, hanem mérlegelnie kell mi a fontosabb, akkor a végén olyan összetett feladata lesz, ami elég kihívást fog jelenteni, hogy legyen értelme számára a játéknak, még akkor is, ha nincs benne manőverezés, célzás ilyenek.

    Amitől félek, hogy ezt nem fogják pont megtenni, mert eleve annyi dolguk van, hogy az lesz a vége, hogy ülünk egy konzolnál és húzgáljuk a csíkokat, hova menjen több energia és egyetlen félig unalmas minijátékot kapunk.

    (#18033) TESCO-Zsömle
    Na igen, az lenne a legidegesítőbb megoldás a részükről, ha így kényszerítenék ránk a dolgot. A MobiGlasról nem azt mondták, hogy a hajó rendszeréhez lesz kötve és minden elérhető róla? De igazából egy többszemélyes hajóra úgyis fel fogunk venni NPC-ket. Megint jó kérdés, hogy ebből mi előnyünk származik majd. Automatikusan állítgatja majd a pajzsot meg az energiát egy NPC, egy általunk meghozott szabály alapján? :F

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák