-
GAMEPOD.hu
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abel-0101
aktív tag
Üdvözlet
Nem tudom ki tapasztalta ezt a problémát az utóbbi 1-2hónapban, de a samsung kapcsoló már nem érzékeli a beltéri egységet, sokan a szoftverfrissitésre gyanakodnak, samsung szervíz szerint nem lett a funkció kiszedve, telekomosokat is hívtam (1414/1422) de ők sem tudnak semmit.
Akinek van valami megoldása, alternatívája kérem ne tartsa magában -
Abel-0101
aktív tag
Sziasztok
Milyen kép beallitást ajánlotok? Leginkább filmnézésre használom a Tv-t. -
Abel-0101
aktív tag
válasz Vhiktor #148643 üzenetére
Néztem interneten fórumokon, a legjobb beállítási kép üzemmód-FIlm mód volt mindenhol...
De viszont amit írtál az már nekem is szemet szúrt, hogy télleg olyan nagy a színhőmérsékletük... Persze TV függő is, de viszont amiután sokáig nézem Film módba, már nem lesz annyira szemetszúró.
-Utolsó mondat nagyon igaz, szubjektív a dolog, kinek a pap kinek a papné. -
Abel-0101
aktív tag
válasz smallmer #148640 üzenetére
Samsung UE55TU7022KXXH
Samsung UE55AU7102KXXH Smart LED
Van egy 10-20K különbség, nézegess róla 1-2tesztet, leírást, és ha megfelel elvárásaidnak döntsd el melyik érné meg jobban neked.
(Ha LG-t választanék azt magasabb értékben tenném, Samsung 100k-200k ig hozza a vártat, alkalmazás nem annyi van mint egy android rendszerű TV-n, de plex van rajta, xboxhoz hozzálehet kötni, én is gépet konzolt rákötve használom. -
Abel-0101
aktív tag
válasz Bennyboy #148662 üzenetére
Szia
Több infóval könyebb lett volna a dolog.
LG:55UP75003LF 55UN80003LA
Samsung: UE55TU7102 UE50TU7022KXXH"kábel nélkül tudjam csatlakoztatni", érdekes a dolog, PC-vel wifivel/bluetoothal nem nagyon lehet kivetiteni a képernyőt, esetleg videót (4K-s filmet inkább megsem említem).
Hdmi 1.4 high speed ARC-vel, veszel egy csatornát és elhúzod alúl szegélynél/fent, de persze helység infó nincs így nem tudhatom mi ellenében nem szeretnéd a kábelt.[ Szerkesztve ]
-
Abel-0101
aktív tag
válasz So5ika #148687 üzenetére
"Led technológia velejárója", jó, hogy nem te vagy a hibás a hibás mükődésért...
Nekem is, sajnos az utóbbi időben a samsung ügyfélszolgálathoz/márkaszervízhez kellett fordulnom, de semmit nem segítettek, tudtak.. Felmondták azt ami le van írva, azon kivül ők megoldóttak mindent is, felelősségük alól ki is bújtak.
Látom, hogy az Euronicsban vásároltad, nem is értem miért írányitottak át a Samsunghoz, a garanciád az Euronicshoz szól nem a Samung-hoz..
"A vásárlónak, ha hibás terméket kapott, joga van kérni a kereskedőtől, hogy térítésmentesen (a posta-, munkaerő- és anyagköltségek stb. felszámítása nélkül):
javítsa a terméket;
kicserélje a terméket;
árkedvezményt adjon vagy
semmissé tegye a szerződést, és teljes egészében visszatérítse a termék vételárát.
Euronics be fogja vizsgáltatni a terméket, és majd eldöntik, hogy saját hibából származik, vagy alapból hibás volt. -
Abel-0101
aktív tag
válasz wallace 234 #148691 üzenetére
A Samsung kicserélte díjmentve a kijelzőt?, vagy csak én olvastam félre?!
Elmúlt pár évben, Samsung Telefon, TV, +1órával is volt kijelző gond, 10/10 a piaci áron akarta kicseréltetni. (garanciálisan persze). Vicc ami itt megy de télleg.
Maga a garanciának nagyobb nevet adnak, mint amit ténylegesen lehet vele kezdeni.. -
Abel-0101
aktív tag
válasz wallace 234 #148695 üzenetére
hát igen az is biztosan számít(sajnos), nincsen egység..Konkrétan az számít, hogy kit fogsz ki... Nem az, hogy mi a helyzet állása...
-
Abel-0101
aktív tag
válasz wallace 234 #148697 üzenetére
na igen.. elszomorító, hogy ilyen az ügyfélszolgálat, szervízek... de kb minden fajta szolgáltatásnál.
-
Abel-0101
aktív tag
válasz Peace #148732 üzenetére
pff.. csak a szokásos... Én is beleestem abba a hibába, (sajnos) hogy a samsungot választottam... És amikor volt valami gond, kérdés a márkaszervíz sz*rt se tudott, minél hamarabb próbált lekoptatni...Beküldetni inkább nem is küldettem, én is tudok hard resetet tolni, aztán tudom mondani hogy minden patika...
Még egy ekkora k*csög márkaszervízt én még nem láttam, a samsung ügyfélszolgálatról ne is beszéjünk.. Telekom szinten van kb -
Abel-0101
aktív tag
válasz Celtis #148737 üzenetére
Nálam még a gyári visszaállításnál is k*csogok voltak, ezeknek fel van írva mit mire kell mondani, egységesen beszél az összes, mint a robotok, az egész arra megy ki télleg, hogy hiába garanciális, hiába van rajta bíztositás, így vagy úgy de valahogy fizess...
Szemétláda aki kitalálta ezt.. Lehet szídni az ügyfélszolgálatisakat, de ők csak kapják fentről az infót, hogy mit mondjanak.. -
Abel-0101
aktív tag
válasz SunMount3r #148766 üzenetére
Frissíts rá egyet a Tv re/Ontra.
Ha nem jó akkor állítsd vissza alaphelyzetre, reseteld.
Ha utána sem jó, akkor hívd fel a digit, ők biztos adnak további tanácsokat. (telekommal ellentétben) -
-
Abel-0101
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs