Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Etele1

    csendes tag

    Sziasztok!

    Elmondom én hogy jártam... :)

    1.04-es patchel kezdtem a játékot (angol nyelvű). A Mocsárból nem tudtam kijönni, mert a Guide nem akart kivinni. Aztán találtam egy travel fix nevű dolgot, amivel elértem amit akartam. Aztán jött a következő szívás. Sidorovichoz vagy a katonák géppuskatüzén vagy É-ról lehetett odajutni. Tökmind1 volt, mert lőttek rám a Stalker-ek is, katonák is...végül odajutottam és akkor jött a hidegzuhany...csukva az ajtó. Tiszta ideg lettem. Ekkor feltűnt valami...nem mindegy,hogy az ember hogyan próbálja elindítani a játékot. Használ egy bizonyos RELOADED exe-t vagy épp egy mini image file-al.
    A játék elindításakor más a kis ablakban megjelenő kép !
    Előbbi esetben egy a többiektől kitagadott STALKER látható, aki a vála felett visszanéz a többiekre, alul pedig egy kis koponya (kalóz) van, akinek le van takarva az egyik szeme. A második esetben egy STALKER-t látni, aki egy fedezékből tüzel AK-val, és egy PROLOGUE feliratot a nagy STALKER felirat felett. Arra gondoltam,h mi van ha ez számít?
    Újra kezdtem az egész játékot. Nos számított...a travelfixel kijutva a mocsárból (az 1.04 még nem az 1.05 elvileg már kijavította ezt hivatalosan is) simán eljutottam Sidorovichoz (nem lőttek a STALKER-ek) és láss csodát ! Nyílt az ajtó...folytattam a játékot.

    Eljutottam egészen Yantarig és ekkor jött a következő szívás...amint beléptem a pályára (még ha semmit sem csináltam akkor is) kifagyott a gém úgy 15 másodperc után. Hogy az a...!
    Nagy mázlim volt, mert ekkor jött ki épp az 1.05. Fel is tettem! Yantar ment is! Simán...azért 1 kicsit izgultam, mert az 1.05-höz még nincs mini image csak exe (az is a ruszki változathoz), de amint a patchelés után visszatettem az 1.04-hez kapott mini-t és felül írandó file-okat, akkor ment minden...egészen addig míg be nem kellett lépnem a Red Forest-be....na itt vagyok most. Akármerről mennék is be (Yantar, Garbage) a játék kifagy...bár előtte csinál még egy autosave-t de ha azt töltöm vissza akkor is kifagy. Nem tudok tovább jutni.

    Amit kérdeznék az,hogy esetleg erre tud-e valaki megoldást?
    Plussz még arra lennék kíváncsi,hogy aki a magyar változattal játszik és esetleg eljutott már idáig az simán bejutott-e a Vörös Erdőbe? Ha igen melyik patch-el ?

  • Etele1

    csendes tag

    válasz Etele1 #1566 üzenetére

    Mivel nem volt más ötletem, újra rataktam a játékot. Most csak az 1.04-et tettem fel+ travel fix (utóbbi nélkül fel sem ajánlotta a Red Forest-be lépést, visszadobott Yantarba)
    Valahogy meg sem lepődtem,hogy így simán bejött a Red Forest. Kíváncsi leszek mi fog történni ha majd visszafelé menet belépek Yantarra :)
    Úgy tűnik Yantarhoz kell az 1.05, de akkor meg előjön más bug...no comment.

  • Etele1

    csendes tag

    válasz konas #1588 üzenetére

    Neked is és mindenki másnak üzenem,h ha az 1.03-al játszotok, akkor kezdhetitek előröl...kivéve ha valami csoda folytán mégis csak sikerülne azzal a patchel végignyomni a gémet.

    Ugyanis van egy bosszantó dolga az 1.04-es patchnek és az ezutániaknak is...a kimentett állások nem kompatibilisek a korábbi vertziókkal!!!

    Ha majd egyszer az 1.09 környékén esetleg már minimális fagyogatások után végig játszható lesz a játék, ti akkor sem tudjátok azt majd kihasználni...feltéve ha nem kezditek időben újra az egészet mondjuk a jelenlegi 1.05-el...

    Sajnos ez van.

  • Etele1

    csendes tag

    Úgy látom vannak többeknek problémái az artefactok lelőhelyeivel. Találtam egy számomra nagyon hasznos angol nyelvű fórumot, ahol rögtök a legelső artefact-os topic-ban részletesen leírják,h melyik pályán, hol találhatók az artefactok...
    Aki érti a nyelvet, annak csak ajánlani tudom!

    http://stalker.heroesradio.com/Forum/viewforum.php?f=11

    Még 1 dolog ezzel kapcsolatban...szinte minden artefact-ból 2-3 fajta (egyre jobb tulajdonságú) változat van. Mikor már azon a szinten lesztek,h megvan a középső, akkor nagyon nem mind1,h következő alkalommal a legjobb változatot sikerül majd bezsebelni vagy kapsz még egy ugyanolyan 2. szintűt. Aki az imént belinkelt gyűjteményt készítette azt írta,h a legértékesebb változatok megszerzésére (adott helyszínen), akkor van a legnagyobb esélyed ha azon a pályán akkor vagy LEGELSŐ ALKALOMMAL !
    Na ez baromira igaz...legalábbis nálam. Ha egy pályára csak úgy benéztem majd visszatértem az előzőre majd ismét odamentem, akkor már mindig csak a közepes változatot tudtam összeszedni egyxazon helyen. Szívatós...
    Mint ahogy az is,h volt két helyszín, ahol halálcsapdák vannak! Jelez a detektor de nincs ott semmi artefact...pedig elvileg már rajta álltam. Az egyik az Army Warehouse-nál volt, rögtön a pályára belépve K-i irányban a bázistól Ny-ra egy domb tetején, míg a másik Yantarban van, messze a térkép bal oldalán és felül egy kő építménynél...Én ott sem találtam semmit csak a mezítelen halál köszöntött rám, miközben rendületlenül keresgéltem a SEVA suitomban grilcsirkévé főve... :)

    Most élvezem a 2db -6 radiation-os artefactom előnyeit! :))) Istencsászár arti-k vannak a későbbiekben...

  • Etele1

    csendes tag

    válasz Norbi14 #1607 üzenetére

    Én mondjuk a travel fix-el megoldottam a dolgot úgy,h végül É-ról mentem oda Sidorovichoz és nem a katonák géppuskatüzén át, de egyszer azért próbaképp kipróbáltam arról is, mert írták mások,h nekik sikerült...

    A lényeg a jó felkészülés. Nem árt ha 40 kg alatt van a nálad lévő cucc mennyisége (ergo tudsz kifulladás nélkül futni) aztán...ha lefelé rongyolsz a ombról az azonnali halál mert a géppuska minden skullója átjárja sérülékeny kis Stalker tested és egykettőre meghalsz. Én jobbra kezdtem rézsutosan lefelé szaladni egészen addig míg egy előttem 4-5 m-re lévő fa (jó vékony!) takarta a géppuskást. A skullók átjöttek a fatörzsön, de előttem 1-2 m-re a földbe csapódtak. Na ekkor becéloztam a legközelebbi szikla fedezéket és spuri! Oldal irányban futva elég nehezen eltalálható célpont vagy, de mikor odaérsz a sziklához, akkor azonnal le kell guggolni a "mély" gugolással. Na itt lehet vérzést csillapítani (ja legyen nálad vagy egy tucat orvosi felsz. és kötszer valamint célszerű beállítani ezekhez gyors billentyűket ha eddig még nem tetted meg). Aztán itt jön egy kis aranyos dolog...kint az úton járöröző katonákat riasztja a bázis és megindulnak feléd. Na ezeket ott gugolásból kiszolgáltatottan kell likvidálni (3-4 ember max.) Nem árt ha már neked is van Viper géppityud vagy a Chaser 13 gyorstüzelő shotgun-od...ezeket még a mocsárban lehet összeszedni.
    Na stóval katonákat kiírtva, kőrakástól kőrakásig futva, legugolva, gyógyítgatva el lehet jutni ahhoz a kidőlt fához. Ezt már gyorsan megkerülve el lehet kerülni a további gépágyutüzet, de vigyázat! Lesz ott egy kis édes radioaktiv góc ill. némi mutáns disznó is..aztán fellélegezve besétálhatsz Sidorovichoz. :)

  • Etele1

    csendes tag

    válasz proci985 #1608 üzenetére

    Agropom-ban egy ugyanolyan kőrakás építmény szerűségben találtam én is artefactot. Simán kiszedtem...de ott Yantarban. Pedig az lett volna az első +30kg súlyt cipelős artefact :(
    Az Army Warehouse-os az viszont ultra butál még SEVA-ban is! Dombtető, traktorral...a domb felső részét körbe veszi olyan beszívós robbanós anomália, plusz még vörös szintű (halálos) dózisu radioaktivitás mindenhol! Bejárat a domb tetőre nincs, mindenhol legalább 1x beszippant ám ha sikerül kiszabadulni, akkor a domb tetejére érve a halálos sugárzástól eltekintve (kiakad a mutató) nyugi van...csak épp az artefact nem bújik elő, pedig már rajta állok a mérő szerint...

    Na mind1...végül is minden 3-as szintű artefactot meg szerezhetünk valahol, csak nem mind1,h a játék melyik szakaszában.

  • Etele1

    csendes tag

    válasz GhostLead #1636 üzenetére

    Ha az elején vagy, akkor már mit keresel Dark Valey-ben ? :)

    Tessék módszeresen, mindent összeszedve, minden mellék küldetést elvállalva, fokozatosan meggazdagodni. Kellenek a hullák fegyverei...a pisztolyokat nagyon csíptem, mert közel fele annyit kaptam értük mint egy puskáért (vadászpuskánál meg néha többet is) ugyanakkor a súlyuk a felénél is kisebb. Sokat lehet cipelni belőlük, többet mint a puskákból. Ne szórd a pénzt...nem kell minden fegyvert azonnal feltuningolni, annál is inkább, mert 2 fegyvernél többet nem érdemes vinni magunkal. Ráadásul van egy olyan bug,h ha egy tuningolt fegyvert magára hagysz és távozol arról a pályáról, akkor visszatérve eltűnve látod az összes fejlesztést rajta...ha ládában hagytad, ha földön. Akárhol...ciki, mi ?
    A mellék küldetések nem csak arra jók,h bejárd általuk a környéket és hogy növekedjen a végigjátszási idő. Már az elején is 1000-1500 pénzeket islehet keresni egyik másikkal.
    Te már Dark Valey-ben vagy...én addig a mocsárt sem hagytam el, amíg mindenkitől minden eldugott érték lelőhelyet meg nem vettem (stalkerek, csapos, főnök helyettes az épületben üldögélve). Ami info-t tudtam azt megvettem, összeszedtem a cuccokat, eladtam, újabb info-k vétele, megint összeszedés, némi tuningolgatás...és így tovább.

    Egyébként a kedvedért megnéztem,h a kimentett file hogyan épül fel és ugyanúgy, mint az első részben. Semmi tömörítés, egy mezei hexa editorral (pld. Dos Navigator) simán átírható a pénz ha valaki nagyon akarja...de ezzel pont megöli a játék igazi élményét. A barangolást a senkiföldjén...

  • Etele1

    csendes tag

    válasz fdisk #1628 üzenetére

    Az anomália az, amibe nem jó ha belemész... :)

    Vannak jól látható anomáliák. Ha beállsz vmi magasabb pontra (éjjel a legjobb) és körbe nézel láthatsz pld. szikrázásokat, zöld füst felhő szerűséget, tűzkitörést...betájolod a helyszínt pisztolyt és detektort elő és megindulsz a célterületre. Ha odaértél egyre jobban pittyeg a detektor (nem az anomáliás pitty, hanem olyan amit akkor is hallasz ha meglátsz 1 újabb embert) megállsz, figyeled a Zóna lüktetését...nézed hol villanak fel a kisülések vagy épp hol tör az ég felé lángcsóva, hol van a füst stb.
    Megpróbálsz pld. a kisülések között elhaladni, nem belelépni és közben fél szemmel figyeled az érzékelőt. Ha van artefact a környéken akkor az első kütyü, a leggagyibb az csak elkezd sípolni. Előbb lassan, majd ha jó irányba fordultál és közeledsz az akkor még nem látható relikvia felé, akkor egyre gyorsabban sípol. Ha már szinte összefüggő a sípolás, akkor elkezdesz körbe forogni és nagyon kicsiket lépdelni, ekkor előugrik a semmiből a kis aranyos és csak fel kell venned mint egy elejtett puskát. Ennyi... Persze ha van ott sugárzás is, akkor az problémásabbá teszi a keresést, mert igyekezni kell. De így van ez akkor is ha a tűz sütögeti a talpad vagy épp telepatikus terror éri az agyad. Figyeljétek az életerőt és ha kell azonnal gyógyítani a gyors billentyűvel.

    A nem jól látható anomáliák családjába tartozik a "szélvész" Egyre hangosabb szimpla pittyegést hallassz a detektorból (nem relikviás pittyegést), valamilyen furcsa suhogás szerű hangot és esetleg azt is kiszúrod,h a fa levelek furcsán repkednek előtted, mintha egy mini tornádó lenne az utadban. Na ilyenkor csavar-t elő és dobálózni...meg fogod találni,h hova ne lépj ! :)
    Persze futás közben ha odaérsz egy ilyenhez, akor már késő! Egy pitty aztán már bele is léptél...kellemetlen.

  • Etele1

    csendes tag

    válasz fdisk #1631 üzenetére

    Pendrive-ok...

    Na azt több féle képpen lehet kapni. Van,h az lesz a fizetség ha megcsinálsz egy mellékküldetést (na pld. ezért is kell nem egyből elrohanni Csernobilig).
    De van,h megveszed az info-t mondjuk a kereskedőtől adott területen. Ő azt mondja,h 800 pénz, ha rákérdezel gőze sincs,h mi van ott .Oda mész aztán lehet,h kötszer lehet,h hopp! Flashdrive ! :)

  • Etele1

    csendes tag

    Nikkel 10 és Balance87 !

    Relikvia lelőhelyet leírt egy párat remington és írt olyat is, ami a Kordon területen van (mozdony). Kb: 3-at kellett volna visszafelé olvasni ezügyben.

  • Etele1

    csendes tag

    válasz BalaNce87 #1643 üzenetére

    A Zóna él...

    :)

    Ne búsulj nem csak az a kereskedő létezik arrafelé.

    A minap összefutottam egyel Pripjáty utcáin is ! :D

  • Etele1

    csendes tag

    válasz remington2 #1676 üzenetére

    Ööööö ezzel vitatkoznék....

    Bár most épp nincs fent a játék mert azzal szenvedek,h milyen file-ok kellenek a magyar DVD-ről, ahhoz,h jogtisztán elinduljon a játék de tudja használni a régio kimentéseimet, pedig azok is 1.4 v. 1.5-ösök...

    De...amikor fent volt (tegnap előtt) tisztán emlékszem,h hogy állt a SEVA-m fejlesztésileg... 1-2 elcseszett fejlesztés és reload után én is rájöttem,h a legutolsó fejlesztésre bökve találhatom ki,h miket kell hozzá előtte fejleszteni. Néztem a két irányt és én is a páncélzat mellett döntötem mert láttam,h bőségesen elég a SEVA 37-es szintű védelme bármilyen környezeti hatásban percekig állva (na jó elektro sokk ellen nem sokat véd). Szóval tisztán emlékszem,h én a másik vonalon keresztül (tehát a páncélzatos) simán eljutottam a legutolsó fejlesztésig és annál akadtam el, mert a legutolsóhoz kell még valami küldetést csinálni ahhoz,h a fegyverkovács azt is kifejleszthesse.
    A lényeg,h a te vonaladon én átjutottam azon a részen, ahol neked "szürke"...

    Ha fent lesz újra a gém, akkor pontosítok.

  • Etele1

    csendes tag

    válasz Jozso929 #1679 üzenetére

    Egy olyan láda tartlamba úgy emlékszem erősen függ attól,h a "tulajdonosok"-al te milyen viaszonyban állsz ill. annak a frakciónak mennyit segítettél, mennyi küldetést végeztél el nekik sikeresen (pld. a gyere segíts megvédeni a machine yard-ot a swamp-ben).
    Tehát felfoghatjuk ezt olyan teljesítmény bónusznak is, mert azt figyeli a program,h mit teszel te értük.... Van ám láda, ami tök üres, főleg ha azt adott térképen akkor jársz előszőr és az ott tartozkodó frakció még nem a puszipajtásod (sárgák a pötyjeik)

    A jó játékhoz szükséges az,h a játék ne büntessen hanem jutalmazzon ha jól csinálsz valamit...ez ebben így van megoldva és ezért nem lőnek szitává ha kizsebeled a ládájukat. Tulképp. az a "tiéd"...

    A vörös erdőben is van már 2000-es "láda"...azért raktam idézőjelben, mert nem láda, hanem a teleportnál lévő tank lövegtornyáról van szó.
    2000 db 7.62-es skulló...komoly súly, komoly pénz de komoly tűzerő is :)

  • Etele1

    csendes tag

    válasz Chrom #1680 üzenetére

    Aha...na ha ez így van, akkor az fasza.
    Kb: 1,5 héttel ezelőtt jártam legelőször a szemét telepen és az első dolgom volt a fosztogató mukik kiírtása majd a roncstemető kitakarítása az erre felkérő küldetéssel.
    Már akkor sajnáltam ezt, amikor pár napja valaki mesélte itt,h a fosztogatók bázisán varjakra lehet célbalőni. Azt de kipróbáltam volna ! :)

    Most már banditák DEFEATED van... :(

  • Etele1

    csendes tag

    válasz Chrom #1685 üzenetére

    Megsúghatnád így SPOILER címszó alatt,h hol a francba lehet rálelni...
    Mert skullót hozzá az említett tankban, de az Army Warehouse területén belül is találtam valamint asszem az Agroprom-os Duty bázison lévő szerelő mindenféle pen-t kér hozzá,h fejleszthessem. Az egy dolog,h semmilyen ehhez való flashdrive-ot nem találtam még, de a fegyver sincs még a birtokomban.
    Mint ahogy rpg vetőt sem találtam még ! Pedig van már 2 RPG-be való rakétám is....egyik még a mocsárból. Ja az már nincs meg. Anno eladtam mert kellett a lóvé. :)

  • Etele1

    csendes tag

    válasz Chrom #1689 üzenetére

    Na neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

    STALKER vagyok Srelok nyomdokaiba lépve...
    Az nem egészen járható út ha kiírtom a Duty bázist, mert akkor hogy a rákba fogja nekem a náluk tanyázó műszerész feltuningolni a frissen szerzett zsákmányt ha egyszer hulla a muki? Vagy épp csak szimplán enemy besorolást kap...
    A játék végső szakaszáig pedig nem akarok várni !!!
    Nekem most kell gépágyú! Terminátorstalker vagyok...ill. akarok lenni! :)

    Ehh...

    Az Army Warehouise-ban van ott egy láda a járgány mellett ??? :O

    Észre sem vettem...

    [ Szerkesztve ]

  • Etele1

    csendes tag

    válasz remington2 #1691 üzenetére

    Hmm...föld alatti alagút?

    Arra célzol, amia középen lévő Stalker bázistól NY-ra van? Mert ott lent már voltam a fő szál kapcsán és full eláraztottam vízzel vagy mivel...volt egy 20 sec-es rohanós dolog ott.
    Én oda vissza nem megyek! Tiszta para volt...köcsög szembe futó patkányok. Mindig feltartottak.

  • Etele1

    csendes tag

    válasz remington2 #1697 üzenetére

    Micsoda helyeket találtok ti... :)
    Valahol elhangzott a játékban,h hol tanyázik ez a muksó ?
    Arra vonatkozóan hallottam utalást,h állítólag van 1 Stalker, aki még a halálból is visszahozza az embereket, Dokinak hívják asszem és hogy baromi nehéz megtalálni mert állandóan mozgásban van. Ennél pontosabb info-t még nem kaptam róla. Te igen vagy csak arra felé bandukolva bele estél a járatba ? :)

    Fene essen ebbe a bugos világba, asszem újra kell csinálnom az egész Vörös Erdőt. 1x már eljutottam az Erdészhez, de utána egy fagyás miatt buktam az ottani cselekedeteimet. Most meg bug-zik és a tanknál hiába ugrálok a buborékba nem visz át az Erdészhez, pedig próbáltam már azt is,h mentettem normál állást, kiléptem a gammából majd újra visszatöltöttem az állást.
    A gépágyúról és a fullra fejlesztett SEVA-ról gondolatban már lemondtam, de arról nem,h a játékot is végigjátszam...újra meg nem kezdem az egészet, azért mert már megvan a gyári DVD is...

  • Etele1

    csendes tag

    válasz Sárpac #1707 üzenetére

    Jó neked...én kezdhettem előrröl az egészet, mert nem sikerült integrálnom az angol 1.5-ös kimentéseimet a magyar változat alá...pedig mindent megpróbáltam.

    Mondjuk van 1 jó oldala is a dolognak...így talán sikerülni fog varjakra célbalőni ! :)

  • Etele1

    csendes tag

    válasz Heavy D #1712 üzenetére

    Én találtam az Army Warehouse-ban. Mikor bementem a katonai elzárt részre, zombik randalíroztak minden felé csak az ojjektum DK-i részéből hallattszott némi fegyverropogás. Az épület mögött (ahol az első részben a főnök is és a kereskedő is volt) mögött van egy őrtorony. Na onnan lövöldözik egy muki...hol a zombikra hol rád. Tetszett,ahogy a két sniper célba vette egymást...szerencsére az én Vintar-om pontosabb volt, pedig egyszerre lőttünk. :)

  • Etele1

    csendes tag

    válasz Hideyoshi #1736 üzenetére

    Az intro-ban látszik,h az első anomália kitöréskor TE hagyod ott el a Vintart...valóban nem érdemes tökölni vele, mert már a Szemétdombon is össze lehet szedni vagy fél tucatot az oda átjövő és ott a fosztogatók által kinyiffant Stalkerektől. Ja és azok nincsennek lényegében nullára lesérülve.

    Korábban kérdezte valamelyikőtök,h milyen pénz egység van a játékban? dollár,euro stb.

    Akkor mondom...a RU az a Rubel rövidítése. Orosz fizetőeszköz ha valakinek ismeretlen lenne.

  • Etele1

    csendes tag

    válasz pilóta #1749 üzenetére

    Mióta megvettem a gyárit és már eleve 1.05-ös petchel kezdtem el az egészet még egyetlen egyszer sem fagyott le ! Sehol semmi küldetés bug, pálya váltáskor kilépés bug, a flashdriveoknak hirtelen lett gazdája mindnek...
    Még sorolhatnám, de a lényeg látszik. Már Agropomban mászkálok a főküldetés miatt és még semmi gigszert nem volt.
    Ha te is a gyárival játszol azt tudom ajánlani,h kezd újra és már legelőször tedd fel az 1.05-öt mert alapból 1.04 a dvd-s változat.
    Ha pedig nem a dvd-ről játszod, akkor azt kell mondanom,h ne a játékot szidd, hanem a reload csapatot és társait, akik nem képesek normálisan megbuherálni a játékot. Bár lehet,h ezesetben is segíthet ha eleve 1.05-ösen kezded a gémet.

  • Etele1

    csendes tag

    válasz pilóta #1751 üzenetére

    Opps!

    Akkor sorry...gondolom akkor téged nem vígasztal,h ugyanilyen felállásban nekem semmi gondom vele. Annyit tudok még segíteni,h leírom nekem mim van, hátha kibukik belőle valami. Driverek max.-osak természetesen, a játék beállításai optimalizálva.

    2.6-os Intel HT proci
    Abit IC7 Intel lap
    2x512 samsung memória dual-ban
    Abit Geforce 6800 128 megás videókártya
    Realtec AC97 integrált hang

    Természetesen optimalizálnom kellett a jtáék beállításait. A shader dolog amit alapból tudsz állítani a legjobbon van, viszont a részletesebb beállításoknál sok mindent ki kellett kapcsolnom (pld. árnyékok részletessége, volumetrikus fény)
    Ami még mindenképp szót érdemel az a hang...nekem az utóbbi időben sok játék fagyogatott ha hardweres módban akartam használtatni vele ezt a hangkártyát, mert nem igazán támogatják az alaplapi hangkártyákat. Ebben a gémben szimplán csak csomó hang nincs ha hardweresben van állítva (pld. fegyver tüzelés), úgyhogy maradt a softweres mód.

  • Etele1

    csendes tag

    Segítéget kérek!

    Miután újrakazdtem a játékot és olvastam fórumon,h már a Mocsárban lehet találni bal felül az "elzárt" részen a legjobb érzékelő kütyüből egyet így a SEVA-mmal felvértezve útnak eredtem. Ott vagyok most és nem találom hol lehet az a kütyü...lementem abba a föld alatti üregbe ott se találtam csak 1 ásót,vödröt,széket és tábortüzet. A vagonokban sincs...hol van ? Pedig most direkt nappal mentem oda. Előre is köszi ha valaki leírja.

    2 hasznos info:
    Az AK-kat, Obokant max.-ra fejleszteni (4-es szint/pontosság) csak a Tiszta Égbolt bázisán lévő műszerész tudja. Legalábbis nekem csak ott sikerült. Valami gravitációs relikviákat használ fel hozzá.
    A SEVA-t a legmagasabb szintű golyó elleni védettségre pedig a Fosztogatók technikusa tudja. (na ezért nem szabad a Stalkerekhez egyből beállva kiírtani őket a Szeméttelepen)

  • Etele1

    csendes tag

    válasz pilóta #1759 üzenetére

    Azt el is felejtettem mondani,h nekem is ablakban fut ! A videókártya 128 megája miatt felejtő az 1024x768 feletti felbontás játékoknál, viszont az a széthúzott kép elég hülyén néz ki egy 22"-os TFT-n. Szóval ablakban megy nálam is (már hozzászoktam, közben a háttérben nyitva a fórum és csak alt-tab-ozok néha,h frissítsem írt-e valaki vmi hasznosat)
    Mondjuk a nem gyári változat nekem akkor is fagyogatott ha nem volt teljes képernyős a gém...leginkább, mikor egyik pályáról szándékoztam átmenni a másikra. Az utaztató mukik, meg el sem vittek sehová, a két lábamon járkáltam ide-oda mint az első részben.

  • Etele1

    csendes tag

    válasz Nikkel10 #1762 üzenetére

    A Szabadság bázison lévő (asszem Yar nevű) műszerész fejleszti a SVU-kat.

  • Etele1

    csendes tag

    válasz konas #1764 üzenetére

    A töltés közepén, ahol át szoktál mászkálni a híd alatt, ott látsz fent a széthullott vagonok fölött egy átlátszó gömböt, ahogy ott pulzál.
    Séta fel a híd fém szerelvényén, majd ugorj bele az anomáliába és...tadaam ! :)

  • Etele1

    csendes tag

    válasz pilóta #1783 üzenetére

    Én úgy vettem észre,h a nagy kalibert szereti a drága....esetemben a 9x39-es skullókat nem bírta. Vintarral, közelről és pont a fejét kell célozni 1-2 tár aztán kampec. Mondjuk nekem csinált egy vicceset. Hagytam a francbe és mentem kibányászni abból a katlanból a két relikviát. Ez meg ott rohangált...aztán eltávolodtam kicsit a katlantól de nem annyira, ahol a dög már elér. Úgy "félúton" meg nem tudott velem mit kezdeni. Megvárta még párszor jól az arcába ürítek 1-2 tárat ! :)

    Mióta újrakezdtem a magyar változattal, még nem volt hozzá szerencsém. Most értem a Vörös Erdőbe. Megnézem mit fog tudni kezdeni velem. :)

  • Etele1

    csendes tag

    Oppá!

    Ha a fő küldetést csinálva jut el valaki a Katonai Támaszpontra, akkor már a toronyban lévő lövésznek nem SVU-ja van, hanem csak gagyi 9mm-es géppisztoly ! :(((((

    Ha akarjátok a nagy csúzlit, akkor célszerű még ide eljönni mielőtt az Erdész ki adja ezt a helyet feladatnak...de megszívtam :(

  • Etele1

    csendes tag

    válasz janos666 #1807 üzenetére

    Pedig van mini image. Torrent. Én játékostul, patchestül húztam le annom, mikor kellett...most már szerencsére nincs szükségem rá. :)

  • Etele1

    csendes tag

    válasz Nikkel10 #1862 üzenetére

    Szerintem első alkalommal Az Army Warehouse pályán, a katonai bázisnak is abban a csücskében, amit még nem foglaltak el a zombik egy magas les-ből lődöz egy katona muki vele, DE csak akkor mikor még csak szimplán oda látogatsz....ha már a fő történet alapján mész oda (ha már voltál az Erdésznél, aki elküld egy muksóhoz, aki beszervez téged a Freedomosok rajtaütésébe a katonai raktáron), akkor már ugyanaz a pali egy sima 9mm-es géppisztolyt szorongat...
    Későbbiekben én már csak Limanszkban találtam, de onnan ugye már nincs visszaút.

    Én egyébként azt gondolom,h ebben a részben már nem olyan nagy was ist das egy ilyen komoly sniper puska, mert míg az első részben a nagy torkolati sebessége és a jó távcsöve miatt baromi messzire és viszonylag kevéssé felé lőve is el lehetett találni vele az ellenséget, addig itt a 2. részben a tunningolható gyengébb fegyverekkel (flatness v. magyarul laposság tulajdonság növelésével) ugyanezt a hatást el lehet érni, kisebb torkolati sebeséggű fegyverekkel is messzire el tudsz lőni, annélkül,h nagyon esne lefelé a skulló.
    Éppen ezért egy Vintar sniper csúzli, ami ráadásul még hangtompított is (nem úgy mint a SVU) meg még pont olyan skullót is használ, mint amilyen rohampuskát a vége felé már te is használsz (Thunder) sokkal de sokkal többet ér, mint a hangos, nehéz SVU.
    Én nem erőltettem a használatát...

  • Etele1

    csendes tag

    válasz Nikkel10 #1864 üzenetére

    Hidd el a Vintar pontosan az a "fasza sniper puska", amire te vágysz... :)

    Ha már ott tartasz a történetben, akkor nemsokára úgy is értelmét veszti a sniperkedés, mert ha életben akarsz maradni a játék végéig, akkor gyorsan kell kiiktatnod az ellenségeket. Ha 1xerre 6-an lőnek, viszonylag közelről, nem lesz időd nyugodtan sniperkedni.
    A szemét dombon, mikor kiírtod a Fosztogatókat abból a középen lévő nagy épületből, ott a vonat feletti hegyről lődözve jó dolog.Később (pld. Yantar zombi vadászat messziről) Elég néhány jól célzott lövés a TSR--el fejre.

  • Etele1

    csendes tag

    válasz Nikkel10 #1864 üzenetére

    Amúgy én nem arra a 9mm-es rohampuskára gondoltam, hanem a Thunder-re, ami integrált gránátvetővel van felszerelve és még PS1 távcső is szerelhető rá. Úgy elég bénán néz ki mert nem sokkal hoszabb a fegyver, mint a távcső, de a cél szentesíti az eszközt :)
    Tuningolva is van némi szórása de olyan tűzereje van,h egy 3-as sorozat is leterít bármilyen páncélzatos mukit...

  • Etele1

    csendes tag

    válasz foxboro #1885 üzenetére

    Az Erdész tud páncélt javítani ill. ha kitakarítod neki a bányát az artifact-ért, akkor ott lesz még 1 kereskedő is, aki fegyvert nem, de lőszert árul tehát ha a hullák fegyvereit felhasználod...talán...esetleg, még 1 ideig eljutsz, de...
    Ha még SEVA-d sincs, akkor az Erdésznél visszajavított (egyáltalán van lóvéd?) gyengébb páncélod Limanszkba átjutva igen hamar újra papír vékonnyá fogy.
    Azt ugyan nem írtad,h van-e nálad 2-3 tucat medikit v. ködszer ( gyógyító relikviák nélkül ennyi kellhet a végéig), de erősen kétlem...
    Én SEVA-ban, (45-ös védelemre fejlesztve), mire eljutottam a Kórház végéig, addigra volt még kb: 3-4% pajzsom és Csernobilban már csak az tartott életben,h a 0 páncélzat mellett 2 db +6-os életerő növelő és 1 +60% vérzés csökkentő relikvia folyamatosan táplálta belém az életet, de még így is voltak izgalmas pillanatok...szóval.

    Ne rohangálj a Zónában ! :)

    Ha beállsz Freedomosokhoz, akkor adnak olyan páncélt,h ha max.-ra fejleszted, lehet akár +70 is a golyó elleni védelme. Azzal sétagalopp végigjátszani a játékot... még SEVA-ban is kihívás hát még vmi gyengébben, amit már a Vörös Erdőben lerongyoltál.
    Bátor vagy... :D

  • Etele1

    csendes tag

    válasz $p@rr0w #1898 üzenetére

    Azt mindenképp bukod, de már nem részletezem mit kell csinálni.
    Magad is írtad a kérdésed végén. El kell költeni....

  • Etele1

    csendes tag

    válasz $p@rr0w #1900 üzenetére

    Végig...

    Most pedig azon gondolkodom, amit mondtál.
    Szerintem arra céloztak ott a fúrumon (v. arra akartak),h az elszedett cuccaidat később visszakapod ha utánamész a kifosztóidnak és legyilkolod őket. Ott lesz 1 ládában, csak a lóvé nem.
    Én nem emlékszem rá,h ezek után azt a pénzt (nekem kb: 80 ezrem bánta :((( ) valaha is visszakaptam volna...
    Kezdhettem a pénzgyűjtést előröl,

  • Etele1

    csendes tag

    válasz Süni 1985 F #1902 üzenetére

    Mástól is hallottam már ezt a problémát.

    Ő 1.03-as változattal játszott, neki gondolom azért. Én igazából már azon is csodálkoztam, hogy a francba jutott el 1.03-al a Limanszki hídig...én már a Vörös Erdőbe se tudtam anno bejutni úgy, a pályára lépéskor mindig kifagyott. Aztán újrakezdtem az egészet 1.04-el, ahol meg Yantarig jutottam el simán, ekkor feltéve az 1.05-öt már jó volt végig.
    Mivel te nem írtad,h melyik patch van fent így ez csak tipp marad...ha 1.03-ad van, akkor cumi. Valószínűleg kell az új patch, de azzal már nem fog menni az 1.03-as kimentésed. Kezdheted előröl.

  • Etele1

    csendes tag

    válasz proci985 #1901 üzenetére

    Ö...milyen géppuskatüzet? Még a Kordonosra gondolsz ? Azt szerintem ilyen nehézségi fokozaton úgy lehet elkerülni, ha meg sem próbálod.
    Mész Kordonba a "felső" bejárat felől, ott nincs géppuska :)

    Na igen...a gránát dobás nagy szemétség. Hiába vagy te egy farakás mögött fedezékben, a gránátok tölkéletes röppályán, a fejed tetején landolnak, még alacsonyabb fokozatokon is !
    Azon a nehézségi szinten felejtsd el,h camp-elsz 1helyben...

  • Etele1

    csendes tag

    válasz $p@rr0w #1906 üzenetére

    Én elkezdtem Stalker fokozatban (asszem ez a 2. olyan normál fokozat féle)
    Kordonban már rendesen küzdöttem az életemért. Erősebb sérülés, papír páncélzat, nagyon kevés medikit és ködszer, folyamatos pénzhiány, rendszeresen a gagyibb relikviákat kaptam meg ha felszedtem őket, minden drágább volt viszont mindent kevesebbért vettek meg...medikit-et és ködszert szinte csak abból tudtam beszerezni,h összeszedtem őket a vásárolt info-k alapján, mert hulláknál alig-alig volt! Úgy voltam vele,h ha már ilyen nehéz itt, akkor milyen lesz később?
    Ezért inkább újra kezdtem easy-ben. Ég és föld a kettő...
    Volt,h 20-30 közötti medikittel rohangáltam, a korábban leírtak nem nehezítették meg közelsem annyir a dolgomat.
    Az igazsághoz azért hozzátartozik az is,h nekem nem 60-70 fps-el dübörög a gém, ezért nehezebb a helyzetem van/volt mindig is ha célozni kellett...

    De még easy-ben is elmondható,h Limanszk-ba belépve 1 db 45-ös golyó védelemre fejlesztett SEVA-val is kínlódtam, mert a kórházban hiába AK-kkal lődöznek a monolitos mukik, olyan, mintha ágyúból lőnének 120mm-essel, úgyhogy mire Csernobilba értem már a SEVA-mnak csak a neve volt a régi, mintha egy rövidujjú póló lett volna rajtam. Azért maradtam ott már életben csak, mert 2 db +6-os életerő növelő és 1 +60%-os vérzés csillapító relikvia tartotta bennem a lelket...
    Szóval még így is, easy-ben is kihívás nekifutni a végének SEVA-ban és nem a Freedomos Exo-ban.

    [ Szerkesztve ]

  • Etele1

    csendes tag

    válasz $p@rr0w #1910 üzenetére

    Pedig én azt tettem...Yantarig mentem és ott vettem SEVA-t.

    Persze juthatsz hamarabb is SEVA suithoz. Beeállsz kordonban STALKER-nek, átküldenek a szemétdombra,h nyírd ki középen a Fosztogatók bázisát amit egy ingyen SEVA-val díjaznak a STALKER bázison.
    Az egésznek egy hátulütője van, h ezután már nem lesz, aki max.-ra fejlesztené a golyó elleni védelmet (nem mind1,h 30 v. 45) mert azt csak a Fosztogatós műszerész tudja megcsinálni.
    De az ingyen SEVA, akkor is ingyen SEVA ! :)

  • Etele1

    csendes tag

    válasz De4d #1913 üzenetére

    Jó pár kérdés... :)

    SPOILER is lesz benne!

    Kezdjük:
    1. Onnan már nem túl sok van hátra de ez relatív, mert nem túl sok pálya és nem túl sok esemény a fő történet szál kapcsán. Ha ennek tudatában nézzük a dolgokat, akkor ha a vörös erdő "végén" a nagy lövöldözés után lenyittatod a Limanszki hidat, és elindulsz oda, akkor az már a végjáték, onnan már nincs visszafelé jövetel csak előre, szóval azt inkább ne eröltesd, mármint a Limanszkba menetelt (most még).
    2. A fegyverek is relatív dolog, mert többen egy sima fejlesztett, távcsöves AK-val nyomták végig a játékot. Én a Vörös Erdőbe már SEVA-ban érkeztem, volt egy 9mm-es gránátvetős Thunder-om és volt egy 5.56-os távcsöves TSR-em, ami tuningolva simán még mesterlövész csúzlinak is beillik...
    3. Ruha: Kb: 2-3 hozzászólással korábban írtam másnak,h hogyan juthat ingyen SEVA-hoz de van némi hátulütője. Olvass vissza.
    4. Az FN 200-at sehol nem tudod megvenni, de a játék végére lesz már 2 db-od is!
    Az első akkor ha a Limanszkba vezető utat lenyitjátok (nem mész át Limanszkba csak megcsinálod a lenyitást), majd ezután visszatérsz az Ingoványba a Tiszta Ég bázisra és ott jutalmul kapsz egyet (na meg 50.000 pénzt). Fejleszteni csak az ottani műszerész fogja tudni... A másodikat meg már akkor kapod a kezedbe ha eljutsz Csernobilig (tehát onnan már nem tudsz visszajönni fejleszteni és úgy szar)

    A javaslatom az,h csináld meg a Limanszki híd lenyitást, menj vissza az FL200-ért, fejleszd fel, szerezz SEVA-t vagy így vagy úgy (én Yantarban vettem a tudósnál, majd a Fosztogatóknál fejlesztettem) végül állj neki a Frakcióháborúnak (én a Freedom-os oldalt választottam) mert ők kiírtatják veled a Duty-t (tőlük még géppuskát is tudsz zsákmányolni, ami 7.62-es skullót használ) valamint a Szabadságosoknak van a legjobb testpáncélja a Szabadságos külső váz (exo skeleton).

    Mondjuk jó fegyvereket már tök hamar lehet összeszedni. Nem is értem neked hogy nem sikerült...
    Pld. a Szeméttelepen ha elesnek STALKER-ek, csomónál van Vintar BC mesterlövész csúzli, ami tárat fejlesztve még géppisztolynak is elmegy tuti távcsővel. :)

  • Etele1

    csendes tag

    válasz De4d #1915 üzenetére

    Lényegében erről is írtam. Frakcióba belépni igazából már akkor érdemes ha eljutsz a limanszki hídig. Persze az oda eljutást nagy mértékben megkönnyíti ha már a Kordonban belépsz a Stalkerekhez, mert hamar juthatsz SEVA-hoz és nem kell Yantarig elbandukolnod vmi gagyibb páncélban,h megvedd...

    Ha Stalker vagy, akkor belépéskor kapsz 1 közepes relikvia kereső kütyüt (addig még általában csak a legbénább van neked)te semleges vagy, tehát bemehetsz a Szolgálathoz is és a Szabadságosokhoz is HA nem csinálsz meg olyan küldetéseket a Szeméttelepen a Stalkereknek,h nyírd ki a pálya felső részén lévő (semleges) Szolgálatosokat v. nem nyírsz ki te csak úgy valakit, mert megtetszett a csúzlija. Valamint ha kiírtod az ő főellenségüket, akkor kapsz egy SEVA suitot és egy -6-os sugárzás elleni relikviát (ez esetben viszont nem lesz fullos a SEVA sosem golyó ellen)

    Ha Szolgálatos vagy (én nem voltam), akkor belépéskor kapsz egy Thundert (az jó csúzli főleg fejlesztve) rohamozáshoz, a Stalkerek semlegesek, míg a Szabadság azonnali ellenségeddé válik. Náluk kaphatod meg a 7.62-es géppuskát (amit csak az ő műszerészük tud fejleszteni) ha kinyírod a Szabadság bázisát, ill. ha már a Szeméttelep a Szolgálaté, akkor ott meg vmi jobb páncélzatot, de nem olyan jót, mint ami a Szabadságnál van.

    Ha Szabadságosnak állsz, akkor belépéskor kapsz SGI-5K-t, Stalkerek semlegesek, Szolgálat azonnal ellenség. Ha kinyírod nekik a Szolgálat bázist, akkor jutalmul kapsz (2. generációs exo skeleton páncélt, ami a legjobb a Zónában ha összességében nézzük), bónuszként a Szolgálat bázisán esetleg begyűjthetsz (asszem a parancsnok) hullájától géppuskát is csak már olyan nem lesz, aki fejlesztené neked jobbra.

    Szóval mindnek van gyengesége és erőssége, a fő küldetés szempontjából nem befolyásol igazán,h kit választasz. S fő küldetés valóban úgy van megcsinálva,h addig tuti nem vállhatsz Szabadságossá, amíg a Szolgálat bázisán meg nem kaptad a föld alatti lyukba küldő feladatot és azt meg nem csináltad Agropomban, úgyhogy amiatt ne aggódj, h esetleg a korai frakcióba lépéssel füstbe megy a játék végigjátszásának lehetősége.
    Aztán lehet persze trükközni is!
    Belépsz Stalkernek, eljutsz a Szolgálathoz, belépsz, megkapod a Thundert belépéskor, visszamész Stalkerekhez, átállsz oda végeredmény az lesz,h újra Stalker vagy mint korábban de már van egy Thundered :)
    Vagy... Szabadságoskéént szert teszel Géppuskára (mázli kell hozzá még a szemétdombon), ekkor ugye Szolgálat ellenség. Elmész Stalkerékhoz, átállsz (ekkor már újra semlegesek a duty-sok) elmész a Szolgálathoz, fejleszted a géppuskát, ha újra full, akkor megint beállsz Szabadságosnak mert azért jó az a páncél, amit adnak...

    Szóval ilyen a frakcióháború... :)

  • Etele1

    csendes tag

    válasz $p@rr0w #1916 üzenetére

    Az FT200-at CSAK a Tiszta Ég bázisán lehet upgradelni, mivel eleve megkapni is csak ott tudod.
    Igen, minden műszerész speciálizálódik valamire. A Tiszta Égboltos a sörétes cuccokra (ettől még FL200 szakértő is), a Kordonos pisztolyokra (nem biztos régen jártam arra), a Szolgálatos a géppuskára (meg más rohamfegyverekre), a Szabadságos a mesterlövész puskára a SVU-ra (meg más messzire hordó fegyverekre), a Fosztogatós pedig a páncélokra. A SEVA suitot én bárhol is próbáltam a legmagasabb 4-es szintű golyó védelemre fejleszteni, egyikük sem tudta megcsinálni csak a Fosztogatós és nem mind1 ha abban akarod végigjátszani a játékot,h 30 v. 45 a golyó elleni védekezés. Persze a Szabadságos páncél kenterbe veri a maga 70-es védelmével, de csak 3 relikvia tartó, nuku futás...az nekem emiatt nem tetszett annyira.

    Ha még nem vagy STALKER és utálnak a Fosztogatók a Szemétdombra ki/be járatok környékén az nem gond, mert ki akarnak fosztani és lőnek rád, de ha középen a bázisuk, még sárga neked, akkor oda bemehetsz, fejleszteni...ha még ott sárgák, mert ők nem vállnak pirossá ha nem fizetsz. Én a SEVA-t úgy vettem meg Yantarban,h a Szemétdombon átfutottam a rám lövöldöző Fosztogatók között, mert ha kinyírsz belőlük sokat, akkor a bázisukon is előbb-utóbb ellenségesek lesznek veled, akkor meg nuku fejlesztés. Ja és a fő történet szál küldetéseiben is többször kell Fosztogatókat ölni (pld. Agropom föld alatti mission), szóval ha túl sokáig halogatod a SEVA fejlesztést könnyen pórul járhatsz, mert őket már nem lehet vissza változtatni semlegessé.

  • Etele1

    csendes tag

    válasz zalika #1917 üzenetére

    Ne légy úgy megrémülve... :)

    Ez a játék komplex, a zóna él ! Menjünk sorban a kérdéseiden.
    A játék az elején nehéz. Figyelni kell hová lép az ember, van sugárzás, vérzés és eleinte van 1 gagyi pisztolyod és egy gagyi lefűrészelt csövű vadászpuska a hátizsákban csak vedd elő)...de ez csak az elején van így ! :) Az első géppisztoly a Vintar az Ingoványban nagyon tuti fegyver tud lenni és lehet is találni ott csak a megfelelő info-t kell hozzá megvenni. Ugyanígy van már az Ingoványban shotgun is és nem 2 tölténnyel kell bohóckodnod...nagy előrelépés. Aztán Kordonban ha ügyes vagy és kiírtottad a Katonai bázist délen, akkor nem kevés AK-t tudsz zsákmányolni. Olvastam olyanról, aki egy távcsöves, agyon tuningolt AK-val tolta végig a gémet...
    Az ellenségek előre bejelölése valóban furcsa ez tény, de a bal fenti kicsi radar, néha már túl későn mutatná meg őket. Hidd el jól jön ez a segítség... :)
    A relytekhelyek hollétét nem csak megvenni lehet. Mint ahogyan neked is, a hulláknál is van PDA. Amikor odamész 1-hez,h kirámold a cuccait, akkor ha van neki ilyen saját relytekhelye (ez véletlenszerű), akkor az megjelenik a te PDA-on is.

    Végül vissza kanyarodok a mondandóm elejéhez...a Zóna él! Ha ott vagy egy adott pályán és ott van 1 nem ellenséges frakció (akár tagja vagy akár nem) felkér,h segíts neki ebben abban. Mondjuk segíts megvédeni a Leégett tanyát...Ha mész segíteni az jó pont annál a frakciónál ha nem, akkor nem az. Van,h kapsz 1 küldetést de a pálya másik végén van és 5 sec alatt oda kellene érned. Na ilyenkor van a küldetés sikertelen v. a küldetés megszakítva, mert a program nem oda dobál mindig megoldandó dolgokat, ahol te éppen állsz, hanem a pályán (v. a szomszédoson) bárhol, hiszen a cselekmények tőled függetlenül is folynak, a frakciók írtják egymást ha besegítesz ha nem, a mutánsok ugyanúgy neki mennek bárkinek és őket ugyanúgy írtják a hozzájuk közel lévő emberek ha ott vagy ha nem.
    A 30 mellék küldetést meg azért kaptad,h ne 2 óra játékidő alatt végigfuss a főszál történésein és befejezd a játékot hősi halált halva Csernobilban, mert se jó relikviáid nincsennek, se jó csúzlid, se pajzsod...

  • Etele1

    csendes tag

    válasz zalika #1923 üzenetére

    Meg fosz lepődni...csak 2x. :)
    Abból az első nem is volt igazán végig tolás, mert a Vörös Erdőbe már nem jutottam el, mindig kifagyott.

  • Etele1

    csendes tag

    válasz proci985 #1926 üzenetére

    A SEVa-t is két féle képpen lehet max.ra fejleszteni...
    Az anomáliás útvonalon a 4. szint a pszi védelem, míg a páncélzat vonalon vmi telflonos v. ilyesmi. Az ikonja olyam mint vmi fekete fehér kockás vmi lenne mint egy sakktábla.
    Azt fejlesztetted fel ?

Új hozzászólás Aktív témák