Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Csomi68

    újonc

    Sziasztok! Nekem sajnos már a második Remarkable 2 készüléket cserélik gariban!
    Az elsőt június 8-án kaptam meg, két hónap használat után szó nélkül cserélték!( hiba: szellemképes, beszürkült képernyő, állandósult vonalak.
    A csere készüléket szeptember 3-án kaptam kézhez, 3-4 nap elteltével már jelentkeztek hibák: nem reagált kézmozdulatokra, ha kiléptél egy pdfből a készülék megnyitott egy másik pdfet, vagy akár tovább lépkedett akár a törlésig, anélkül, hogy hozzáértem volna. Napi nyolc-tíz újra indítással tudtam csak vele dolgozni, két hét alatt 5 Faktori Reset sem segített. Jeleztem a cég felé, videót is küldtem, azonnal jelezték hogy cserélik, holnap adom át a DHL-nek.
    Remélem hogy három hónap alatt cserélt harmadik készülék most már használható lesz!
    Másoknál nem jelentkeztek hibák? :((
    Ettől függetlenül nagyon megszerettem!!!

    [ Szerkesztve ]

  • Csomi68

    újonc

    válasz rolandg #100 üzenetére

    Köszi!
    Remélem hogy a harmadik jó lesz!
    Én is aktívan használom, helyszíni felmérésekhez, bútor rajzokhoz. Szeretem, hogy amit megrajzolok, utólag mindenhol látom, számítógépen, telefonon is! Mindenhova viszem magammal, így ha kérdés lenne a rajzokkal kapcsolatban,(ügyféltől, vagy a gyártás során) azonnal meg tudom nézni, vagy javítani. Nem tudom, hogy csak peches vagyok vele, vagy valami előidézte, de az egyiknek kijelző hibái voltak, a másodiknak, pedig szerintem szoftveres baja volt.
    Mind a kettő alapból frissítette magát a legújabb verzióra, lehet hogy ez még nem tökéletes!?
    Lehet hogy a harmadiknál letiltom a frissítést!

    [ Szerkesztve ]

  • Csomi68

    újonc

    válasz Netty #146 üzenetére

    Szia! 101-es posztomnál tettem fel képeket, nekem is több hiba mellett előjött olyan hiba is, hogy egy kis idő után beszürkült a képernyő! Jeleztem a cég felé, ezt is kicserélték gariban, most a harmadik készüléket nyúzom 3 hónapja, ez most működik. Ma viszont olyan hibát produkált, amit még soha! Kb délben, szinkronizálást követően hetek-hónapokkal ezelőtti véglegesen törölt rajzokat-jegyzeteket jelenített meg újra, de a mostanában használt felméréseim, jegyzeteim, rajzaim 30-40 % eltűnt a készülékről és az asztali alkalmazásokból is! Kíváncsi vagyok hogy Roland erre a problémára milyen megoldást ajánl!?

  • Csomi68

    újonc

    válasz rolandg #166 üzenetére

    Szia! Ma estére már az összes munkám 98% elveszett, folyamatosa oda vissza szinkronizálva hol eltűnik pár megmaradt rajz, hol visszatér, de mindig egyre kevesebb. A tárhely adatok szerint 1.2 gb adat nincs meg! Én mindegyik alkalmazást napi szinten használtam, tehát ez nem lehetett baj. Leg maradandóbb két mappa az amelyiket kb 2 hónapja véglegesen töröltem, de tegnap déltől kezdve a rég törölt mappák is hol visszatérnek, hol eltűnnek! A folyamatosan használt és friss rajzaim, árajánlataim, mindegyike eltűnt! :((

  • Csomi68

    újonc

    válasz FefeeX #168 üzenetére

    Szia! Nem, csak egyszer jelentkeztem be a BÉTA verzióra, a első két készülék garanciális cseréje után már csak a normál frissítéseket kapja meg a készülék!
    Írtam az ügyfélszolgálatnak, egyenlőre csak sablon szöveget kaptam, hogy biztosan jól jelentkeztem be, meg szinkronizálta már ma? A készüléket szinte állandó szinkronizáláson hagyom, hiszen minden nap több órát használom és hagyom, hogy azonnal szinkronizáljon minden asztali és mobil alkalmazással hiszen ezért is vettem ezt, mert így mindenhol látom, látják a rajzaimat, módosításaimat! Írtam nekik választ, most várok kb megint 24 órát a válaszra, azóta nem merek dolgozni a készüléken! A hétvégi két napon vesztett el mindent!
    Remélem csak sima tárhely hiba történt, és vissza tudják állítani az adatokat!

Új hozzászólás Aktív témák