Új hozzászólás Aktív témák
-
Kinder
senior tag
Nem a 200+ kmh-s vadállatokra gondoltam. Azokat én is elítélem, pedig 470 lóerős autóm van. ( Model3p )
A traffi határ alatti, de viszonylag tempós 140-150 kmh-ra gondolok.
Legalábbis, akiket ismerek, és jómagam is így megyek/megyünk. Mivel Supercharger van 150-200 km-en belül, így ez gond nélkül tartható.
Az én autóm 150 kmh-nál 25-26 kwh-t eszik, azaz 100%-ról egy 300 km kihozható ( lenne ) ilyen tempóval. Azért csak lenne, mert nem 100%-ról indulunk, és nem 0%-ra merítjük, hanem a Teslának ideálisnak mondható 90%-10% között tartjuk, így kb 250 km megtehető 150 kmh-val.
Nyilván ez vicces táv egy dízelből nézve, de az ( a már valóban kapható, és még emberi áron megvehető ) elektromosok között egyedülálló.
130kmh-val 350 km ( szabályos autópálya tempó )
110kmh-val 420 km ( autóút )
90kmh-val 500+ km ( másod-harmadrendű utak )
az enyémnek a hatótávja, ami nem rossz, szóval nem kell minden töltőnél megállni.
Szóval, nem igazán értem, miért megy egyszer 2 kilóval, egyszer 90-el, ami totál felesleges és idegesító is a többieknek. De ilyet rengeteget láttam, márkafüggetlenül, viszont egyszer sem gondoltam volna, hogy üzemanyag spórolásból teszi ( mármint az "utána 90-et " ), szerintem csak telefonál, térképet néz, mert 200-al túlment a lehajtón, ilyenek. -
Kinder
senior tag
Jah
Nekem amúgy azzal nincs bajom, ha vitázunk, ész érvekkel, főleg, ha van olyan gondolat, amit én máshogy láttam, de megmutatnak egy másik, működő módszert, arra azt mondom, okés, de a folyamatos lenézés, a kákán is csomót keresés, beszólogatás nem igazán tetszik.
Én azt hiszem, 6 év elektromos autózás után tudok pár dolgot, ha másból nem is, akkor tapasztalatból ( de amúgy mindig követem az új híreket, aktívan keresem is ezeket, tehát nem csak akkor olvasom, ha elémkerül valahol ), és szívesen segítek is, elmodom, amit tudok/látok/tpasztaltam, de itt valahogy nem ezt vettem észre.
[ Szerkesztve ]
-
Kinder
senior tag
válasz Shadowbull #239 üzenetére
Ne a te évi 15.000 km-ed vedd alapul.
Van, aki ennek az 5, vagy akár a 10-szeresét is megteszi. Az már 4-8.000 euró a te hibridedhez képest, de pl egy erősebb benzines a6-os audi nem 7,5-öt fogyaszt, az 12-14-et, azaz a dupláját a tiédnek, azaz akár 8-16.000 euró spórolás is lehet csak az üzemanyagon, és akkor még ott van a kötelező szervíz is.
Na az már pénz.[ Szerkesztve ]
-
Kinder
senior tag
#249-250
Tévedésben vagytok, rengetegen nyomják ennyit, és messze nem csak cégessel.
-
Kinder
senior tag
válasz parandroid #250 üzenetére
És ismét a sztereotípiák.
Napi 250-300 km-t ma már bármelyik e-autó hoz töltés nélkül. Igen, télen is, légkondival is.
Hogy mikor vedlitek már le ezeket az régmúltból ittmaradt, ma már nem valós hisztiket....
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Windows 10
- E-roller topik
- Napelem
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Politika
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- További aktív témák...