Új hozzászólás Aktív témák

  • huskydog17

    addikt

    LOGOUT blog

    "Az első és dolog amelyen felhördült a publikum, az az volt, hogy a várttal ellentétben az új Doom (amelynek címéből elhagyták a számot) nem a John Carmack által programozott Doom 3 motor módosított változatán, hanem egy vadonatúj (?) engine-en fut."

    Mi van? Ezt honnan szedted? Az új Doom-ot soha nem tervezték tech4-el futtatni, alapból tech5-re tervezték kezdetben és a tech5 pedig nem tech4.

    Amúgy én nagyon vegyes érzésekkel fogadtam a hírt. Örülök, hogy vissza akarnak térni a gyökerekhez és egy old-school FPS-t szeretnének alkotni. Nagyon aggódom a konzolok miatt, pontosabban a konzolos játékmenet miatt, amit Vistaboy már kifejtett korábban.

    Amúgy mi a túróért kukázták a tech5 motort? Úgy tűnik mégsem annyira nagy durranás. Van bármiféle infó, hogy mi változik a tech6-ban az elődjéhez képest? Azt ugye tudjuk, hogy a megatextúrázás marad. Bár van egy olyan sejtésem, hogy a PC port nem lesz példaértékű. Láttuk, hogy muzsikál az a technológia a hagyományos felépítésű PC-ken: pocsékul. Bár ha 2017 előtt úgysem jelenik meg a program, akkor nagy gond nincs, mert addigra sokkal több PC fogja tudni a hardveres megatextúrát.

    Szerintem az id Software-nek a Flying Wild Hog-al kéne összeállnia és akkor megszületne az ultimate, tökéletes FPS játék, természetesen kizárólag PC-re! ;)

    Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

Új hozzászólás Aktív témák