- Manor Lords - Túl a kétmillión
- Dave the Diver - Napokon belül érkezik a Godzilla DLC
- Summer Game Fest - A 2K legnagyobb és legkedveltebb franchise-a is felbukkan
- Free Play Days 2024 - 20. hét: Killing Floor 2, Planet Coaster: Console Edition
- Ingyenes az Epic Store-ban a Dragon Age: Inquisition – Game of the Year Edition
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yodafon
senior tag
Plíz ne legyen már olyan bonyolult használni!!
Nvidia: nem debuggolja
Amd APP Sdk: csak ati kártyán lehet debuggolni
Intel: Opencl sdk-ja egy nagy no commentMeg amúgy is miért kell on the fly fordítani az opencl kódot? Miért nem lehet több platformot együtt használni ha már olyan nagy mellszélességgel terjesztik az heterogenizmust? Miért kell ilyeneket látnom benne?
/* Create OpenCL context */
context = clCreateContext(NULL, 1, device_id, NULL, NULL, &ret);
checkError(ret, "clCreateContext");
/* Create Command Queue */
command_queue = clCreateCommandQueue(context, device_id[0], 0, &ret);
checkError(ret, "clCreateCommandQueue");
/* Create Memory Buffer */
memobj = clCreateBuffer(context, CL_MEM_READ_WRITE, MEM_SIZE * sizeof(float), NULL, &ret);
checkError(ret, "clCreateBuffer");
/* Create Kernel Program from the source */
program = clCreateProgramWithSource(context, 1, (const char **)&source_str,
(const size_t *)&source_size, &ret);
checkError(ret, "clCreateProgramWithSource");
/* Build Kernel Program */
ret = clBuildProgram(program, 1, device_id,
//"-g -s \"C:\\Users\\Laci\\documents\\visual studio 2013\\Projects\\OpenCLProject1\\OpenCLProject1\\OpenCLFile.cl\""
NULL
,NULL, NULL);
checkError(ret, "clBuildProgram");
/* Create OpenCL Kernel */
kernel = clCreateKernel(program, "PrimeTestKernel", &ret);
checkError(ret, "clCreateKernel");Miért nem lehet úgy mint a CUDA-ban:
cudaStatus = cudaSetDevice(0);
addKernel<<<1, size>>>(dev_c, dev_a, dev_b);Oszt csókolom.. Miért kell ennyire túlbonyolítani?
I'm gangsta!
-
LordX
veterán
Eh?
Az AMD SDK csak AMD kártyán debuggolás kb olyan probléma, hogy x86-ra lefordított progit csak x86-os procival lehet debuggolni, hát, irigylem a problémát. BTW, procin is lehet, és az lehet Intel is.
Ugyanezért szerinted az AMD SDK hogy fog nVidia bytekódot fordítani, és viszont? Sehogy. Ezért kell online fordítani. Az nV meg visszafelé kompatibilis saját magával, azért van offline CUDA fordító (Ja, meg talán az előző verziót reklámozták nagy csinnadrattával, hogy most már van online fordító is. Éljen ). Valamint offline OpenCL fordításra ott van a SPIR. Csak "nValaki" nem támogatja, mindenki más igen.
A kód meg hozzáértő programozó után úgy néz ki, hogy:
try {
cl::Program program(source_str);
program.build("-g -s whatever");
cl::Kernel kernel(program, "PrimeTestKernel");
} catch (const cl::Error& err) { std::cerr << err.what(); }Tudni kéne használni..
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS ROG Strix GeForce GTX 1060 OC 6GB GDDR5 192bit /Gyári állapot/Csavarmatrica/Beszámítás/
- Új, bontatlan, 3 év garancia Inno3D GEFORCE RTX 4080 SUPER X3 NVIDIA 16 GB GDDR6X
- Gigabyte Gt 730 2GB GDDR5
- BESZÁMÍTÁS! Bontatlan RADEON RX 6600 8GB / RX 6700 XT 12GB videokártyák számlával 3 év garanciával
- BESZÁMÍTÁS! ÚJ AORUS MASTER / ROG STRIX WHITE RTX 4090 24GB videokártyák számlával 3 év garanciával
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest