Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mcwolf79

    veterán

    válasz .tnm #5 üzenetére

    Én kontrollerrel játszok PC-n, de gyanítom az irányítás (legfőképp a járművek fizikája) nem csak a PC-sek problémája.

    [ Szerkesztve ]

    Xbox Series X GT: Mcwolf79xy PSN ID: x_mcwolf_79_x

  • Piftuka

    veterán

    válasz .tnm #5 üzenetére

    "a uplay csak az egyik fele a történetnek,[..]"

    Bárhogy is... elég szomorú belegondolni abba, hogy a számítógépes játékok világa hogyan alakul, milyen irányú történések alakítják.

    Én a magam részéről elfogadhatatlannak tartom, hogy bármilyen single player játék kötelező, szerveren történő azonosításhoz, web-es használathoz, stb. legyen kapcsolva.

    A Diablo3 esetében is így van, és bármilyen más játék esetében is. Viszont az a helyzet, hogy a játékosok döntő többsége sajnos így, vagy úgy, de elfogadja ezt a tendenciát.

    Érdemes visszagondolni arra, hogy a nem túl távoli múltban, 1994-ben a vásárlók nagy része szinte "lincshangulatban" követelte vissza az Inferno című játékért kiadott pénzét, mert a játék eredetileg - addig példátlan módon - egy "bughalmazként" jelent meg.
    (Hasonló történt nem sokkal később az Elite harmadik részének megjelenését követően.)

    És mi történt azóta? Manapság a játékosok nem hogy elfogadták egy-egy újonnan megjelenő játék bug-os állapotát, hanem szinte - kis túlzással - örömmel várják a bugjavításokat.

    Az érintett cikkben boncolgatott téma kapcsán is valószínűsíthető, hogy lesz ez még sokkal rosszabb is.

    Az emberek majd ezt is, ugyanígy elfogadják (sőt, talán már el is fogadták - lásd Diablo3), a kiadók pedig akkor miért változtatnának ezen a - játékosokra nézve - rossz szokásukon?

    No sebaj... remélhetőleg a C64, és az arra készült játékok, vagy a GOG.com oldaláról megvásárolt címek mindig ott lesznek, ha szükség lesz rá! ;)

    [ Szerkesztve ]

    "Aquila non captat muscas."

Új hozzászólás Aktív témák