Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MiAFak

    tag

    válasz GeryFlash #10 üzenetére

    A cryengine 2 motorjára kissé kevesebb játék épül , mint az Ut 3 motorra . Ez azért szerintem jelent valamit . Meg tegyük hozzá , hogy néhány évvel az UT 3 elött van a másik motor , és még is ! A mai napig jön ki UT3 motorral játék (Több mint Ce2 motorra) . Szerintem akkor nem sokan támasztják alá a véleményed , legalább is a számok nem ezt bizonyitják .

    Gondold meg 2x is , mielött írsz egy levelet. :)

  • MCBASSTION

    aktív tag

    válasz GeryFlash #10 üzenetére

    egyáltalán nem veri szarrá, sőt, az ue4 veri szarrá a cryengine 3-at (és a 2-t is).
    A grafika nem csak a motoron múlik, hanem az artiston is. Ez azt jelenti h lehet h a cryengine 3 alá csak pár játék készült, de azokon nagyon jó artistok dolgoztak.
    Persze az is hozzájárul h a cryengine 3-ban már van color grading, amivel akármilyen hangulatot rá tudnak húzni a végső jelenetre. (meg még pár hasonló technika)
    Sztem ha egy életszerű (dzsungel? :D) pályát csinálnának az ue4-el akkor leesne az állad.
    A frosbite 2 nagyjából pariban van grafika terén, de ott egy csomó dolgot előre kell renderelni, azaz nem real-time, dinamikus.
    Azért fogják ezt licenszelni, mert tapasztalatból már az ue3 is az egyik legjobban kezelhető motor volt, és ezt a cryengine 3 sem tudta felülmúlni. Egész egyszerűen bonyolult néha a kezelése. (persze ez ritkán az ue3-ra is vonatkozik)
    Nem elhanyagolható az sem h a nex-gen konzolokat kicsit hozzá fogják igazítani az ue4-hez, legalábbis ez epic ezért lobbizik, tehát konzolon iszonyú jól fog kinézni, és ráadásul ugye a konzolból dől a lóvé, tehát ezért is ezt fogják licencelni.

    windows7sins.org

Új hozzászólás Aktív témák