Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ragnar_

    addikt

    válasz arn #28 üzenetére

    + #30

    Idtech említette a Doom eternal bejelentésénél, hogy a következő idtech kb. 10x geometriai részletességet tesz lehetővé az előzőhöz képes, úgy tűnik ezzel inkább a részletesség növelésének irrányába tart az id egyelőre. UE4 támogatja a RT-et, de a RT 'csak' pontosabb, mint a raszter grafika, nagy látványbeli ugrást olyan környezetnél jelent ahol kijönnek a RT előnyei. Pl. egy olyan SW scene ahol minden tükröződik, vagy tipikusan a scifik ahol sok tükröződő felület lehet. De szerintem egyelőre egy tesszelláció egy textúrán többet ad az általános minőségérzethez egy játékban, mint a RayTracing pontosabb fényviselkedés szimulációja. Mondjuk egy GoW4-ben vagy egy RDR2-ben mennyit tudna látványba lendíteni egy RT ? Annyit szerintem nem amennyi erőforrást igényelne. Én azt tippelném, hogy max a következő utáni konzolgennél lehet számítani a hardveres RT támogatására konzoloknál. (vagy esetleg a következő gen facelift verzióinál) PC-re szerintem talán a következő Navinál már lehet RT gyorsítás AMD oldalról is, addig ugye néhány címnél számíthatunk RTX támogatásra, a Frostbite játékokban pl. valószínűleg már kapcsolható lesz, bár az Anthemnél pl. nem említettek RTX-et egyelőre.

    [ Szerkesztve ]

    Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming

Új hozzászólás Aktív témák