Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dilikutya

    félisten

    válasz oriic #1 üzenetére

    Érdekes dolog ez, hogy a filmes adaptációk szinte mindig borzalmasak. Az első film játékával játszottam, annak rettentő buta játékmenete volt. Igazság szerint a War for Cybertron sem kötött le, csak egy picivel éreztem jobbnak. Elvárásaim itt pedig már nincsenek is. Valamicskét javíthat a helyzeten, hogy nem a filmet követi, hanem a játékokat köti össze vele, bár attól még lehet egysíkú. Az első film adaptációjának se a filmes alap volt a baja. Kicsit bosszantott, hogy csak a putri lobotokat lehetett kilőni, a főbb ellenfelekhez kocsikat kellett hozzávágni, a golyó nem fogta egyiket se. A 2. film játékát már ki se próbáltam, a 3. résznél ügyeltek a kísértésre, az meg sem jelent, csak konzolokra.

    Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)

  • Dilikutya

    félisten

    válasz djculture #5 üzenetére

    A Hasbro csak kitalálta és legyártotta a figurákat, történetet nem adott hozzá. Ez nem olyan, mint a Torpedo, itt elég sokféle sztorit ki lehet találni értelmesen, a 80-as években a Marvelnek a képregényekkel és rajzfilmekkel ez sikerült is. A G1-ben egész erős történeti szál volt. A többit nem tudom. Ha csak ragaszkodnak a klasszikus kinézethez, és onnan veszik át a történetet, már jobbak lettek volna a filmek.
    A robotokra rá se lehetett ismerni, a sztori pedig egy átlag nyári látványfilmnél is bénább, ráadásul az összes emberi karakter gyökér, a robotoknak pedig csak statiszta szerep jutott, annak ellenére, hogy ez róluk kéne, hogy szóljon.

    [ Szerkesztve ]

    Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)

Új hozzászólás Aktív témák