Új hozzászólás Aktív témák
-
Wolverine
félisten
rudi, miért van olyan érzésem, hogy te kihagytad a Mythost és a WoW-ot? A Torchlight inkább ezekre épül, és nem a Hellgate-re...
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Zolás
addikt
Egészen megjött hozzá a kedvem csak még ki kéne végeznem a Borderlandsot előtte
Köszi a cikket olvasható és könnyen megérthetőCsere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
MODERÁTOR
A játékban elég sok minden a Titan Quest-ből van.
A cikk klassz lett.
[ Szerkesztve ]
***
-
rudi
nagyúr
A Mythos az tényleg kimaradt, de gondolom ezzel a többség így van. A WoW-ra épüléssel meg erősen vitatkoznék. Ugyanis a Hellgate-ből érkezett kezelőfelületi részletek valahol a Fate-nél gyökereznek. Plusz a Hellgate volt a fejlesztők elgutóbbi, befejezett projektje. Az más dolog, hogy hack-and-slash vonalon nagyon újat a Diablo II óta nem találtak ki, max az MMO-ságot, ergo minden játék alapjaiban hasonlít egymásra.
[ Szerkesztve ]
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
Wolverine
félisten
A Hellgate fejlesztőgárdája (akik az egykori Blizzard Northban dolgoztak) a Blizzardnál utoljára a WoW-on dolgozott; a Hellgate (és a Mythos) kezelőfelületének alapjainál felismerhető a WoW hatása - mindhárommal játszottam többé-kevésbé aktívan Nekem viszont a Fate maradt ki sajnálatos módon.
A tooltipben feltüntetett adatokat először ilyen formában kiírva talán a WoW-ban láttam (no meg a Warcraft 3-ban, de az ugye RTS volt). Az összehasonlítás is a WoW-ban jelent meg, előbb UI addonként, aztán a Blizzard is beépítette. Az ellenfelek feje feletti sebzéskiírás is tipikus MMO-s szokás; egyszerűen jó látni a nagy számokat
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Xirtam
veterán
Szerintem kicsit túlértékelted! Azért egy Diablo II nekem a mai napig többet nyújt ennél a lineáris játékmenetnél!
-
Kom-ancs
tag
Már 29-es barbárom van,most már kezd a játék izgalmas és nehéz is lenni.Ami tetszi,hogy lehet venni dungenon térképeket és odatelepotálni.Na ott tényleg kemény ellenfelek vannak ahogy rudi is írta.Végre egy játék ami leköt,néha azon veszem magam észre,hogy hajnali fél kettő van és még mindig hentelek.
...van egy lassú de ugrik a cd.
-
Nunder
őstag
Remek cikk és egy remek játék. Én eddig kb 5-6 órát játszottam vele, 16. szintű Destroyer-em van, és eddig nem úgy tűnik, hogy egykönnyen megunom. Nagyon tetszik a megvalósítás, az meg különösen, hogy a notimon is simán játszok 1280x800-ban high beállítások mellett. Csak ajánlani tudom mindenkinek aki szereti a Diablo világát.
Aki esetleg bővebben tud valamit a játékról az nem tudja mennyi lehet a hősünk maximális szintje?
“It's the job that's never started as takes longest to finish.” // blackbird3dworks.hu
-
juliabrilke
addikt
Nekem még mindig így elsőre a FATE ugrik be erről a játékról.
-
Viktor77
titán
-
rudi
nagyúr
válasz juliabrilke #13 üzenetére
A Fate-t is ennek a gárgának a magja jegyzi.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
cheatergs
senior tag
Nekem kifejezetten unszimpatikus lett a benyomásom róla. Mivel kimaradtam a WoW-Hellgate érából, így a kezelőfelületet kaotikusnak találtam, a grafika stílusát a WoW óta nem bírom, a választható osztályok a Diablo 1-et sem érik el (ahol három plusz egy van), a térképek teljesen egyformák, a legtöbb skillt haszontalannak tartom, a játékmenet végtelenül monoton, a hangulata a Sacredét sem éri el nálam.
A földön heverő tárgyak kiírásának funkciója (Alt) használhatatlan, mert egymást fedik a szövegek, és nem a nevükre mutatásnál emeli ki őket a program, hanem a tárgyak elhelyezkedése szerint - amiket persze elrejtenek a szövegek. Igaz, itt nem kell nyomvatartani a gombot.
Az azonosítás visszalépés a Diablo 1-ig, mert egyesével kellett azonosítanom a több tíz cuccot külön scrollokkal, amik sokszor drágábbak voltak, mint maga a tárgy. Én legalábbis nem találtam rá módot, hogy mindet lehessen egyszerre.
Pénz nagyon nehezen gyűlik, és jellemzően sokkal többet lehet összeszedni a dungeonökben, mivel a legtáposabb fegyverek is alig értek száz aranyat. Ez abszolút ellentéte a nagy elődöknek, ahogy az is, hogy a legtöbb használható eszközt vennem kellett, mivel nem nagyon találtam semmi értékeset 25 szint alatt.
Sokszor nem értettem, hogy mit miért csinálok, csak mentem előre, közben reméltem, h nem hagyok el semmilyen küldetés-tárgyat (persze elhagytam, valahol a hetesen). Nincs iránymutató, h merre kellene menni, mit kellene keresni, valahogy az egész játék olyan átláthatatlannak és végtelennek tűnik. Engem zavart a folyamatos darálás; amiért nem szakították meg a hentelést egy kis gondolkodással. Értelmetlenné vált, ahogy halomra robbantottam mindent, ami mozgott, úgy, hogy igazából semmilyen küldit nem teljesítettem. A DPS nekem szintúgy inkább butításnak tűnik, semmint segítségnek. Nem kell cserélgetni-próbálgatni semmit percekig, nincs íze az új tárgynak, csak "nagyobb=jobb".Érdekes ötlet viszont a pet, bár sok hasznát nem láttam a cipekedésen kívül, bár ennyi igazából elég is. Az ehhez tartozó horgászás is poénos volt kábé három alkalomig, csak a halak rövid "használati ideje" meguntatta velem ezt is. Vsz ezt is inkább a Fable-ben látott pecázásként oldottam volna meg, azaz mindenfélét ki lehet horgászni a tóból (nem realista, de élvezetes, és alternatíva a gamble mellett).
Az is jó, hogy az aranyat magától felszedi, ha elég közel van a karakter hozzá.Mindent összevetve általában mindenki elvan vele, úgyhogy egyszerűen csak nem nekem való ez a játék. Remélem azért, hogy a Diablo 3 nem fog hasonlítani rá játékmenetben és hangulatban.
[ Szerkesztve ]
Mindig minden mindegy
-
rudi
nagyúr
válasz cheatergs #15 üzenetére
Igen, nem neked való. Neked a klasszikus RPG való, nem a hentelős. Azonosításhoz lehet scrollt venni, azt betanulva egy gombnyomás - ingyen - a spell használata. Tárgyak fejlesztéséhez ott a faluban az Enchanter varázsló, mást nem is lehet nála csinálni. Küldetések kapcsán meg ajánlom a Q-betű nyomogatását. Ott szépen le van bontva, hogy mihez mit kell előkeríteni, vagy lehentelni. Meg úgy általában, érdemes olvasgatni a használati útmutatót. Ja, és a DPS egy dolog, és ha eleget játszol a játékkal, akkor kiderül, hogy a sebesség meg egy másik. Pölö a cikkben is írtam, hogy egy gyors fegyver gyorsabban lop energiát vagy mannát, plusz a critikalok is gyorsabban jönnek.
Saját tapasztalat a játékból, hogy valahol 30. szint környékén 600 DPS környékén felvettem egy jó gyors puskát, most 55. szintnél már 1900 fölött van a DPS-e és 200 körül lopja a HP-t. Az egész játékban eddig csak Ember darabkákat vettem, tárgyakat, potionokat nem, mert a játék lehetőségeit kihasználva egyáltalán nem láttam szükségét.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
TrollBalint
addikt
1 hibát találtam:
1. oldal. "karakterhez jár Pet (dedvenc),"
ez a fószer, akinél térképeket lehet venni hol van? Én most vagyok a 3. vagy 4. szinten, sokat még nem tapasztaltam belőle. A harapós láda nekem is tetszett nagyon, de ez anno a Dungeon Siege-ben is volt.
Szerintem kirívó újdonság nincsen benne, viszont jó ötletekből több is van benne. Az ára meg tényleg nem sok, és pláne nem akar a játék több lenni annál ami. Egy kis kikapcsolódás, semmi trón követelés vagy hasonló.
Ahol horgászni lehet, ott hányszor lehet horgászni? végtelen, vagy egyszer kiürül? Mert én 4 hal után otthagytam.
[ Szerkesztve ]
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
bolcsodal
addikt
válasz TrollBalint #17 üzenetére
Mimic-nek hívták és baromkemény volt a DS2-ben a harapós láda! Ehez képest itt egy két csapás egy jólfejlett destroyer-től...
A kétfegyveres henttől többet vártam. Legalább egy Diab2 Barbár sebességét, ehez képest elég lassú, ahogy kapálózik kimaxolt képességgel...
Amúgy nagyon jó a játék és a róla szóló cikk is!
They drew first blood....
-
Ariadne
őstag
Jáj ez tetszik, muszáj megvennem. Csak aztán megint nem lesz alvás egy ideig...
Még egy-két évvel ezelőtt is volt, hogy akár a Diablo 1-et (!) is elővettük játszani egy kicsit, mert egyszerűen olyan jó. Zseniálisak, na. Hasonló kategóriás imádatom a Dungeon Siege, gyönyörű vidékek, csodás zene, imádtam.
Viszont még nem fejeztem be a Spellforce-ot, ami szintén csúcs jó, szóval dilemma...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
SteelRage
csendes tag
A macska és a kutya között mi a különbség?
-
félisten
Nagyon korrekt kis kedvcsináló. Mivel a látvány nem éppen high-tech, meg merem kérdezni, hogy van rá pici esély, hogy egy Radeon 7500 megmozdítsa ezt a játékot?
Ami azt illeti, semmi tapasztalatom nincs a műfajban, de ez tetszik. Beletörne vajon a bicskám így elsőre? Vagy mit ajánlotok, ami régebbi, és hasonló, és elfutna ezzel a régi vassal?Közben megtaláltam:
The PC version will require Windows 2000 or later, x86-compatible 800MHz processor, 512MB of RAM, 400MB Hard Drive space, DirectX-compatible 3D graphics with at least 64MB of addressable memory (such as an ATI Radeon 7200, NVIDIA GeForce 2, or Intel GMA 950). Dicséretes.[ Szerkesztve ]
-
atike
nagyúr
Érdekel. Mindenképp megnézem.
"Anno a Diabloval az volt a baj, hogy ritkán dobott hasznos cuccot..." - hát... Megmondom őszintén az egyre már nem is emlékszem igazán olyan rég játszottam vele, de a II és a LoD azért Hell 8 playeren BNet-en (mondjuk mindenki minimum 80 volt) eléggé szórta a jobbnál jobb rúnákat és cuccokat. És modot elvből nem használtunk. Soha, semmilyet.
A képeket újra megnézve tagadhatatlan a Diablós behatás... Egyre jobban tetszik.
[ Szerkesztve ]
-
kretenallat
senior tag
válasz bolcsodal #18 üzenetére
a mimicet ellottek anno a Noxban is, amit vhogy soha senki sem emleget, pedig szerintem egy nagyon jo jatek, csak a d2vel egy idoben jott ki nagyjabol, ami kicsit rossz dontes volt (asszem a westwood reszerol). hangulatra, a grafika meses stilusara nezve nagyon hasonlit hozza a torchlight, bar ott normalis tortenet volt, viszont mellekszal egy nagy nulla.
[ Szerkesztve ]
:: Ω :: Born Dead, Buried Alive :: Ω ::
-
-
vehement69
senior tag
feltettem CrossOver-rel a fekete MacBook-omra (2,4GHz C2D, 2GB, intel X3100(!) ), megy mint az álom. nagyon régóta nem játszottam szinte semmit, véletlen akadtam rá, a Dia3-mat nagyon várom, így nagyon tetszik pár nap után. Pont arra jó, hogy néha fél órákat is le tud kötni, de ha az ember csak és kizárólag egyszerűen csak szórakozni akar, akkor órákat is elvehet az életéből
MMO változatra kíváncsi leszek!
I am cancer in your bones
-
Hosssszu
őstag
Kérdezném, hogy hol lehet ezt a játékot megvenni?
Nem webshopra gondolok, hanem valami "kézzelfogható" boltra. -
ddekany
veterán
válasz cheatergs #15 üzenetére
Ez azért néhol furcsa kritika volt (bár legtöbb helyen egyetértek vele). Azt mondod, monoton. Igen, ezek a Diablo-szerű hentelők ilyenek. De ezen csak rontott a Diablo-kban, hogy a tárgyak érdemes volt behordani a városba a pénzért. Ha nem érdemes tárgyakat hazahordani, az plusz pont, mert legalább egy repetatív borzalommal kevesebb. A gondodat DPS-el sem értem, mert ugyan mennyivel volt az jobb, mikor stopperrel meg számológéppel kellett ezt kitalálni mennyi az annyi... az is unalmas dolog, tiszta marhaság, ha nem írja ki a játék. (Amúgy a Diablo I és II, meg általában az összes egyedi rendszerű (azaz nem DnD vagy efféle) RPG-nek egyik fő hibája, hogy egyrészt nem ismertek a játékszabályok (emberek fórumokon szenvednek, hogy kitalálják hogy X búnusz beszámít-e Y skill esetén, stb, pedig fizettek azért játékékért... nem lenne csak játék, felháborítónak mondanám), és amit kiír statisztikákat a játék az általában kétértelmű és/vagy egyszerűen hibás, vagy borzalmasan hiányos. Kegtöbb játékban a rendes help-et még nem találták fel... Valamit tudni akarsz, akkor Alt+Tab aztán irány a Web... értelmes ám.)
Az id-zés... Na, az tényleg keményen hangzik. Gondolom magasabb szintű karakterek számára bagóba kerül, tehát minek idegesíteni az embert ezekkel a klikkelési gyakorlatokkal. Bár DI-II-ben is jól elvoltak ilyen téren... lehetőleg rohanj el napi 50x-er ahhoz a "Stay while and listen" bácsihoz, aki ingyen id-zik, aztán caplass át a város másik sarkába a boltba, ahol eladod a cuccot... Pöcsér nem lehet mind a kettőt egy helyen csinálni??? VÁÁÁ! Agyasok ezek az RPG készítők mindenhol, na.
Ami a kritikában baljósan hangzik, hogy még a Diablo I-II-nél is könnyebb. Na hát ha ez így van, akkor tényleg eléggé dögunalom lehet. Mondjuk legalább nem áll fenn a veszélye, hogy játszok.
Amúgy állati ügyesen pozicionáltak a srácok marketing szempontból. Sok szenvedélybeteg ugye remegő kézzel vár a DIII-ra, úgyhogy addig is erre azonnal rá fognak cuppani. Még hangeffekteknek is hasonlítanak DIII-ra... tudják ezek hogy kell.
-
Neovenator
senior tag
Rudi: Ugye az amber-ember csak viccenek volt szánva?
Tekintve, hogy a játék neve torchlight, asszem egyértelmű, hogy miért zsarátnokot "bányásznak" borostyán helyett...[ Szerkesztve ]
"The problem of leadership is inevitably: Who will play God?"
-
TheDragon007
senior tag
Very hard fokozaton szerintem elég érdekes/nehéz a játék, bármikor elég egy óvatlan pillanat és akár egy szál semmi is kifektet... Szóval nekem kifejezetten tetszik.
Számunkra egyértelmű, hogy a világon a magyar nők a legszebbek, de lássuk be, ezt minden nemzet így gondolja, de csak mi tudjuk, hogy nekünk van igazunk. -by Bocha
-
rudi
nagyúr
Szerintem ne vonj le túlzottan messzemenő következtetéseket egy tag hozzászólása alapjáűn. Van ott gyors id-zés, csak rá kell jönni hogyan Meg azért kicsit feljebb tekerve a szintet, és a mellégküldikben elég hamar meg lehet halni.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
rudi
nagyúr
válasz Neovenator #31 üzenetére
Bakker, most esett le csak, hogy az ember szónak is van értelme! Anno Poe Ravenjében fejből is meg kellett tanulni ("each separate dying ember" vagy hogy is volt) Azt hittem, hogy csak az amber szót ferdítették kicsit.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
zH.
senior tag
Nagyon jónak tűnik.
Szívesen ki is próbálnám ,de látom nincs hozzá magyarosítás
Így nem sokat értek belőle. Egyébként tesztet olvasva tetszik.just be
-
JoeYi
őstag
gondoltam két délutánnyi függés után írok róla egy tesztet, de megelőztél
Hiánypótló egy ilyen jó kis "békebeli" hekendszles. Egy unalmas, vagy stresszes munkanap után pont ez kell az embernek, semmi duma, csak jól szétcsapni pár zombit, meg egyebeket
-
RootRulez
félisten
Na egy játék, ami felkeltette az érdeklődésemet. Rögvest kipróbálom, mert és, ha jó 20$ tényleg nem sok érte, főleg ha tartalmas is. De multiplayer jó lett volna bele
═════════════════════════════════════════
-
7
addikt
A Diablo története annyira nem egyszerű, csak a játékmenet... illetve úgy oldották meg, hogy a játékos csak akkor ismerje meg igazán a történetet, ha ő maga is akarja.
Egy rövid összefoglaló róla itt található.
A cikk elején továbbá van egy olyan mondat, ami azt sugallja, hogy mindenki kilépett a Blizzardtól, akik a Diabloban, és ők futnak most Runic Games-ként. A valóság az, hogy csak egy részük lépett ki, és ők is kétfelé váltak, két különböző céget alakítva.
-
JoeYi
őstag
-
Breki's
tag
Azt hiszem az előttem szólók leírták már azokat a dolgokat amit írni akartam.
Annyi igaz, hogy nem hibátlan a játék, de low budget kategóriában mindenképpen a legjobbak között van.
Ha igazságos akar lenni az ember, akkor azt lehet rá mondani, hogy külcsínben sokat nyúlt a wow-ból, kezelőfelület/grafika, játékmenetben viszont valóban a diablóra hajaz.
A játék valóban elég könnyű és kihívásokat max a Normal fölötti fokozatok tartanak, de ha csak kikapcsolódni akar az ember, akkor bátran nekivághat easy és normal fokozaton.Breki's
-
Scareface
csendes tag
A számítógép nem a gondolatokat,hanem az utasításokat hajtja végre!
-
jak21
csendes tag
nagyon jó lett a cikk kedvet kaptam a játékhoz
http://gameboy.lapunk.hu/
-
Breki's
tag
Tegnap felcsíteltem egy karit magamnak a játékban, mert a véletlen nyugdíjba küldtem az eredetit a főszál végigjátszása után.
Nagyon komoly, az a fajta hal, amit a petednek adva, fává változik. Én most azzal tolom, meg szarráencsantolt cuccokkal. Mondjuk így is simán 10 misit elköltöttem encsantra.Breki's
-
--Disztroj--
senior tag
"mennyire hiányzott a Diabloban, hogy a köveket nem lehetett kifeszegetni a cuccokból! Itt lehet! Vagy úgy, hogy a kő marad meg, vagy úgy, hogy a cucc."
Ezt hogy kell csinálni?
egy sapkéba követ raktam és jó lenne kiszedni belőle
A jó bor is megárt, ha sok! Hallgasd meg Sono Matto Bozo
Új hozzászólás Aktív témák
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Vivaldi (böngésző)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Sorozatok
- Május 7-én lesz az új iPadek bemutatója
- Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Filmvilág
- További aktív témák...