Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Miért voltak csalódottak?
Ez EU+USA playereknek a wow jön be. -
nagyúr
"sivatagos hely" loáááááááááááááááááááááááááááááááááál
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Necroman_Mk2
őstag
Van olyan érzésem, hogy ezek az analitikusok nem éppen járatosak az SW világában. Mivel a sivatagos pálya nagy valószínűséggel a Tatooine lesz.
(#1) D1Rect Sőt, a WoW lényegében az EverQuest mintájára készült, és ez a nyugati MMO-k jellegzetességei.
[ Szerkesztve ]
"Élő gondolkodó lény vagyok, aki az információ tengeréből született!"
-
Perry-sama
tag
Ha akarnánk, akkor szinte minden MMORPG-t vissza lehetne vezetni a WoW-ra. Bár lehet valakinek ez fog bejönni(pl aki sokáig wowolt, de most váltana és ismerős lesz a kezelőfelület)
Asus P7P55D | core i7 860 @2.8GHz | CM Hyper TX3 Fan | Asus R9 280X 3Gb | Corsair 4*2 GB DDR3/1600 | WD 1 TB S-ATA + WD 160 GB ATA + Samsung 500 GB S-ATA | Asus DRW-1810 | Chieftech 550 W
-
ng0ofy
KORREKTOR
Azért szörnyű, hogy nem képesek semmi újat kitalálni és számítanak azon rajongók pénzére, akik akkor is előfizetnek majd rá, ha abszolút játszhatatlan, csak mert SW...
-
nagyúr
válasz Perry-sama #5 üzenetére
vissza persze. még azt az everquestet is visszavezetik a wowra, ami jóval előtte jelent meg. sőt még tolkien gyűrűk urája is tiszta wow, tolkien onnan lopta, mert abban is vannak orkok, meg elfek. meg az elfek nyilaznak. wow > minden.
ng00fy: őszintén irigylem azokat az embereket, akik kipróbálás nélkül el tudják dönteni, tetszik-e nekik az adott játék.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
anulu
félisten
múltkori gameplay videó alapján az első reakcióm az volt, h csináltak egy custom UI-t és áthergelt data fileokat a skinekhez a WoW-ra. uaz a "mount summon" rendszer, ikonok alapján nekem egy affi lock ugrott be.
szerintem nem baj, csak ne hírdetnék forradalminak a dolgot
"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
-
nagyúr
ettől még lehet forradalmi. a probléma az, hogy az összes interjú, gameplay video, "analízis" leragad az uinál, grafikánál, meg a summon mountnál (ami mögött simán lehet egy animáció, ami még nem került be a játékba - példa: eq2ben space-re ágaskodik a hátasod. ez az animáció viszont évekig csak a bétákban szerepelt, majd egyszer bekerült a live verzióba, de kb. egy hét alatt kivették, majd rá több hónappal került csak vissza ismét).
szeretnék már végre egy valódi analízist olvasni/hallani a gameplay mechanikáról, stun/mez/knockback/stifle hatások hogy ez a "minden class egyben tank/dps/healer is" c. multifunkcionalitás mennyire működőképes soloban/flashpointokban/operationökön, és egy kanyi szót sem láttunk még a craftról, item progressionről is viszonylag kevés infó van, az is kimerül annyiban, hogy miért piros/lila a cucc kiírásának színe.szóval sikeresen mindenki leragad a felszínes dolgoknál.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
echterion
nagyúr
Talán mert a Tisztelt Készítők nem akarnak több dolgot elárulni nekik, nehogy valaki berakja a legújabb játékába a hasonló ötleteket. De persze ez csak feltételezés, mindenesetre ha már kipróbálható lesz, teszek vele egy próbát, bár nem vagyok SW fanatikus. Én bízom bennük, eddig bejöttek a játékaik, szerintem nem lesz ez olyan rossz.
**********
-
nagyúr
válasz echterion #10 üzenetére
nyilván az nda miatt, igen. addig viszont hadd ne az ui döntse el, jó-e a játék, vagy nem. ja meg a tárgyak nevének színe, és az egyéb sekélyes infók.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Djuree
félisten
"ez a "minden class egyben tank/dps/healer is" c. multifunkcionalitás mennyire működőképes soloban/flashpointokban/operationökön"
ez van a rift-ben is, ott működik tökéletesen, gondolom itt is fog...LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
anulu
félisten
sok függ attól is, h mennyire lesz 1-1 "ág" bonyolult. mennyire lehet specializálódni? ha mindenki mindent csinál, az szerintem nem az igazi. WoW-ból tudok kiindulni csak, azt toltam 5 évig.
talent tree lesz? mi kell a fejlődéshez? alapból mennyire lesz erős 1-1 képesség? ha pl valaki alapból "dps", akkor azért ha úgy alakul be tud-e ugrani tankolni (pl DK/maci, h WoW-os analógiával éljek).kb csak info cseppek vannak, abból tudok ítélkezni, amit eddíg láttam.
az meg, h nem akarják, h a konkurencia addíg kijöjjön valamivel: WoW-ban most 4.1 vége punnyadás van, 4.2 most jön. ha a Blizzard úgy gondolja, simán be tudja addígra lőni 4.3-at, esetleg extra eventtel úgy, h az MMO-s közösség arról beszéljen, és "lack of information" miatt hanyagolja ezt. szerintem.
"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Perry-sama #5 üzenetére
Ez nem igaz. Egy tipikus pvp alapú koreai MMO (AION pl.) érezhetően más, mint a WoW. EVE totál más mint a WoW (és nem csak a sci-fi - fantasy különbség miatt). Guild Wars által képviselt vonal is totál más. De lehetne még sorolni a példákat. Szóval nem, ahhoz hogy MMO legyél, nem kell WoW klónnak lenned. Legfeljebb célszerű ha nem akarsz kockáztatni túl nagyot...
-
anulu
félisten
válasz Cathfaern #15 üzenetére
márpedíg a fejlesztők egy ekkora projectnél sokmindent akarnak, kockáztatni nem. R-Go majd a "nagyjából de lehetőleg kevéssé feltűnően" klónozása a már bevált, sikeres rendszereknek. azzal a veszéllyel együtt, h a játékosoknak még átmenetileg sem tudják az újdonság érzését biztosítani, ami főleg a kezdeti időkben fontos
"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
-
[CsuCsu]
őstag
WoW klónt készíteni nem az igazi.. aki eddig wowozott annak valószínűleg nem fog tetszeni, SW köntös ellenére sem.
Hogy miért?
Mert a WoW már annyi ideje fut és annyival kiforrottabb, hogy azt egy új játék meg sem közelítheti (hacsak nem dolgoznak rajta 10 évet, több száz millio dollárt beleölve). Abból a pénzből, amit kifizettek havidíjként, olyan dolgokat valósíthatnak meg a sikert látva, amit egy új játéknál nem kockáztathatnak meg.
Én a WotLK végén abbahagytam, de a híreket figyelem még mindig. A Cataclysm-mal olyat csináltak, amitől az általam eddig látott összes MMO messze elmarad kiforrottság, játékmechanika és lehetőségek terén (és a büdzséje szerintem volt annyi, mint az előző 2 kiegnek együtt). Minden egyszerű és könnyen megérthető benne, folyamatosan extrákkal bővül.
Valószínűleg én is ki fogom próbálni a ToR-t, már csak a story miatt is, de van egy olyan érzésem, hogy olyan lesz minőség terén a WoW után, mint Ferrariból Trabantba ülni. És ezzel sokan így lesznek. Akikkel wowoztam, azok közül sokan kipróbáltak más MMO-kat, de mind visszatértek a fent leírtak miatt.Nem isteníteni, meg ajnározni akarom a játékot, ezek szimpla tények. Aki WoW-klónba akar fogni, annak ennyi munkát és tapasztalatot kell behoznia, nem is beszélve a pénzről és a felhasználói visszajelzésekről (azok is formálják a játékot, méghozzá a jó irányba).
Persze a Bioware bevallottan nem is a wowosokra, hanem az SW-fan MMO-szüzekre alapozik, de erre szerintem bukás építeni.
[ Szerkesztve ]
-
Helmoras
őstag
Klassz játék lesz ez szerintem, és egyet kell értenem a fentebb elhangzottakkal nem feltétlen baj az ha WoW klón, ha a jó dolgokat veszi át a játék és kibővíti saját ötletekkel.
Viszont a PvP ill. GvG harcrendszere valami botrányos ezeknek a játékoknak. így a partyban questelgetésen és az instázáson kivül semmit sem nyújt a számomra.
Egy ezerszer bugyutább grafikájú régebbi Koreai játék a Ragnarok sokkal kiforrottabb harcrendszert birtokol a maga kis "2,5" dimenziós világával, de hát kinek a pap kinek a paplan.
-
-
[CsuCsu]
őstag
A WoW alapvetően PVE játéknak készült, gyenge PvP lehetőségekkel, amik azóta változtak, de úgyis kell kezelni. Vannak korlátok, mert a kasztok olyanok kell legyenek, hogy, PVE-ben és PVP-ben is úgyahogy balansz legyen.
"nem feltétlen baj az ha WoW klón, ha a jó dolgokat veszi át a játék és kibővíti saját ötletekkel."
Eddig nem láttam saját ötleteket sajnos, még a sebzésszánok a mobok felett is ha jól látom ugyanazzal a fonttal készülnek.
-
tessoka
csendes tag
elég ha arra a sok millió sw fanra épít aki epedve vár egy ilyen kaliberű játékra...
-
Cathfaern
nagyúr
Hosszú lenne levezetni, hogy miért, de PVP alapon nem lehet akkora felhasználó bázisú MMO-t alkotni, mint amennyivel a WoW rendelkezik. A WoW-ban kezdetben semmilyen PVP-zési lehetőség nem volt (leszámítva az outdoor pvp-t), fejlesztésnél szándékosan nem is foglalkoztak a pvp résszel. Csak aztán lett igény rá, így belerakták. Szóval felesleges pl. a ragnarok online-hoz hasonlítani, ami kifejezetten pvp-re van kihegyezve (ugyebár a WoE-zés). Megjegyzem a ro is pvp alapú koreai típusú mmo, és ahogy írod is, jelentősen más, mint a wow
Amúgy tessoka-val értek egyet, szerintem is elviszik az SW fanok a hátukon ezt az MMO-t, kis túlzással mindegy milyen. Illetve az a szempont, hogy könnyen kezelhető és könnyű legyen (lehessen casualkodni), ha ez megvan, akkor biztos lesz bőven előfizetője.
-
ng0ofy
KORREKTOR
[CSucsu] írta: "Persze a Bioware bevallottan nem is a wowosokra, hanem az SW-fan MMO-szüzekre alapozik, de erre szerintem bukás építeni."
Na erről van szó. Én nem tudom mi fán terem az MMO, EVE onlinnal játszottam 2 hónapig és annyi! Az egy más világ a wow hoz képest és szerintem teljesen rá lehet függeni, azért is hagytam az egészet
Az ilyen tudatlan, birka kezdők, mint én, nem egy jobb star-warsos MMO ra vagy wow klonra-nem wow klónra vágynak (azt sem tudjuk mi az!) hanem egy:
akciódús, jó star warsos történetű, utalásokkal és új világokkal teli játékra, amibe bele élhetjük magunkat. Beleélni. Ahogy láttam a játékmenetet és kinézetet valóban azokra a szörnygyilkolós egész éjszaka egeret fogós, fura nyelven beszélős játékokra hasonlít, amiket láttom néha a haveroknál... (megragadt bennem vmi. ensant ring, mert fél óra alatt kb 8 szor hallottam ventrin...)
Miért ne tudnám magam beleélni ebbe? Mert az hol akció, hogy állok a karakterrel és bökdösöm a kis tamagocsi ikonokat az egérrel meg várom, hogy töltődjön a képesség? Jó-jó Diablóban meg elfogyott a mana, mass effect is van cooldown és mégis szeretem őket, na igen, de közben 2011 lett ME-ben pedig lőhetek, ugrálhatok stb ráadásul én célzok...
-
hommeros
őstag
EA? MMO? Fail.
Le style est l' homme même. | Azt mondani, hogy nem érdekel a magánélethez való jog, mert neked nincs titkolnivalód, ugyanolyan, mintha azt mondanád, hogy nem érdekes a szólásszabadság, mert nincs mondanivalód.
-
WayneGace
őstag
Szerintem a SW név miatt és jó minőségű cgi videók miatt, amit vélhetően reklámokban is betesznek sokat el fognak adni belőle. 1-2 milliót. Arra vagyok kíváncsi, hogy megjelenést követően fél vagy 1 év múlva hány előfizető lesz.
BestSecret invitációt privátban adok.
-
anulu
félisten
válasz WayneGace #29 üzenetére
lásd Conan, LoTR. mindkettő körül nagy volt a hype, aztán a sűllyesztő környékén sincsenek már
"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
-
[CsuCsu]
őstag
WayneGace-nél a pont.
A kezdeti érdeklődés minden bizonnyal magas lesz, de hogy meddig marad életben, az az igazán fontos. Az eladások még nem fognak profitot termelni, csak a havidíjakból várható megtérülés.
A bétások közül csak az veszi meg, aki a béta alapján elégedett, hiába vannak sokan. A többiekre meg a fenti állításom vonatkozik, vagyis attól, hogy megveszik, lehet 1 hónap után abba is hagyják.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
azért valljuk meg, egy pre-paid mmo akkor lesz ftp, ha már nem tudja eltartani maghát az előfizetésekből. és ha az ftp model is befuccsol, akkor lehúzzák a rolót. tekintheted az ftp-t egy utolsó, kétségbeesett lépésnek is, ami vagy bejön, mint az említett esetekben, vagy nem.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Wolverine
félisten
Ez nem sokat jelent, ahogy az sem, hogy hányan veszik meg a játékot a megjelenésekor. Egy MMO-nál sokkal fontosabb, hány játékost sikerül megtartani; azaz 3/6/12 hónappal később mennyien vannak. Hiába vannak a megjelenéskor sorok a loginnál, ha később 1-2 szerver kivételével szellemváros az összes, ahol nincs senki a közösségi hubokban sem - elég sok MMO járt már így az utóbbi években a Warhammertől az Age of Conanen át az Aionig.
#32: jól tudod.
#5: ez olyan hülyeség, hogy nem is érdemes foglalkozni vele - a WoW előtt is voltak MMO-k, és jópár még ma is működik abból az időszakból.
#4: a WoW sokat változott az EverQuest-alapokhoz képest. Gyakorlatilag a mai játék a nevén kívül szinte semmiben sem azonos azzal, amit 2004 végén/2005 elején kiadott a Blizzard.
[ Szerkesztve ]
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
kexksz
addikt
Akkor meg ha úgyis ez a legnagyobb WoW klón, hol lesz gond előfizetőkkel? Több millióan WoWoznak, ez meg ugyanaz, nemde?
-
anulu
félisten
szerintem ott, h akik WoW-oznak, azok nem akarnak cserélni. van 3-4-5-sok 85-ös karakterük, kialakult klán, stb. vagy csak szimplán casualkodnak egy megismert rendszerben. "lyuknak lyuk, csak a keret más" miatt nem hiszem, h sokan váltanának. max pár hónapig mindkettő, aztán vagy teljesen cserélnek vagy az új mehet a levesbe, mert nem hozta azt, amire számítottak
"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
-
MODERÁTOR
-
Cathfaern
nagyúr
Aki jelenleg WoW-ozik (vagy sokáig WoW-ozott, de már abbahagyta), azoknak a többsége így viszonyul az új MMO-khoz:
1. Ha olyan, mint a WoW, akkor kipróbálja, de visszamegy a WoW-hoz, mert hogy azt már ismeri, ott vannak a haverok, az évek alatt összeszedett cuccok, stb.
2. Ha más, mint a WoW, akkor kipróbálja, de visszamegy a WoW-hoz, mert hogy azt már ismeri, ott vannak a haverok, az évek alatt összeszedett cuccok, stb.
Nyilván itt a kör nagyjából bezárult az új MMO-k előtt, ez meg is látszik a piacon, a WoW-hoz képest csak próbálkozni tudnak (ami adott esetben, lásd LotRO jelentheti azt is, hogy termeli a profitot a játék).
Valószínűleg valami drasztikusan újjal kéne előállni a játékmenet terén, hogy lehessen bármit is kezdeni ezzel a jelenséggel. Esetleg nagyon jól eltalált mértékben vegyíteni a már megszokott dolgokat az újjal... de ez szinte képtelenség úgy, hogy alapvetően a fejlesztők a kiadók által adott pénzből élnek. Meg lehet nézni, hogy a (nyugaton népszerű) MMO-k közül egyik mögött se áll nagy kiadó, nyilván itt az EVE-re és a WoW-ra gondolok (vagy legalábbis nem állt amikor megjelentek, nyilván a Blizzard azóta "kicsit" kinőtte magát). Szép iparosmunkát lehet alkotni kiadói nyomás mellett is (LotRO), de robbantani nem. -
kexksz
addikt
Részemről nincs semmi vita, mert tudom, hogy igazam van. A WoWos hasonlatom szarkazmus volt, a két játék egyáltalán nem hasonlít egymásra, ez a teszt csak arra meg hogy lehúzza Biowaret. (Kezdjük ott, hogy azt se tudják milyen bolygón vannak.) A játéknak a történet mesélése sokkal jobb mint WoWnak, minden szinkronizálva van, több féle képpen tudod alakítani a történetet. A grafika is szebb. A harcrendszerben nincs semmi különleges, egyik játékban sem. De ha ennyire a WoWos példát szereti mindenki: Ha nyílik egy új realm, hogy-hogy 1 hét alatt megtelik, ha mindenki maradni akar? Ha nem lenne a gamere kereslet akkor nem fejlesztenék. Egy másik fontos tényező még az, hogy a Star Wars világában játszódik, amit jóval többen ismernek/szeretnek mint a Warcraftét.
De úgyis majd a startnál eldől minden, én nagyon sok WoWosról hallottam akik klánostul akarnak átmenni TORra.
/Nem, nem vagyok fanboy, szerintem ezek nyilvánvaló dolgok./
@Cathfaern: És ha esetleg megunta, hogy hét éve ugyanabban a világban játszik?
[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
"De úgyis majd a startnál eldől minden, én nagyon sok WoWosról hallottam akik klánostul akarnak átmenni TORra."
Én meg nagyon sokról, akik klánostul akartak átmenni Conanba, Warhammerbe meg AION-ba. Egy jó részük végül nem ment sehova, egy másik részük átment, tolta 1-2-3 hónapot ott, majd visszament WoW-ba. Egy nagyon kis töredékük meg ott maradt. Szóval nem, pont hogy nem a startnál dől el minden."A játéknak a történet mesélése sokkal jobb mint WoWnak, minden szinkronizálva van, több féle képpen tudod alakítani a történetet."
A játékosok többsége nem olvassa el a sztorit, ha duma van, akkor ha lehet átnyomja, vagy alig várja hogy vége legyen. Esetleg első karakternél átfutja hogy miről van szó, meg ami "mozog és zenél" azt végignézi. Aztán ennyi. Nagyon erre építik ezt az MMO-t, de az ilyen módon előre berögzített tartalom csak egyszer élvezhető, és műfajból adódóan ez nagyon kis részét teszi ki a játékidőnek. Nyilván mikor kijön, akkor az SW fanok maguk alá csinálnak örömükbe, hogy hú milyen sztori meg mennyit beszélnek. A "sima MMO fan"-ok már ekkor is nagyrészt átnyomják a szövegeket. Aztán eltelik 1-2-3 hónap, végigérnek a "single player" részen az SW fanok, aztán vagy van endgame tartalom (itt szoktak megbukni), vagy nincs. Ha nincs, akkor az újabb karakter felhúzása jöhet, ahol a már végignézett videók élvezeti értéke a 0-t közelíti. Ha esetleg kipróbálja a másik oldalt, és az teljesen más küldetéseket jelent, akkor egye fene, újabb 1-2-3 hónap. Aztán ennyi, kifulladt. Félévente meg nem tudnak annyi új küldetést (főleg szinkronizálva) kiadni, hogy újabb félévre elég legyen. Szóval ez a "hú de jó szinkronos bonyolult történet" csak a kukac a horog végén, de erre nem lehet felépíteni egy MMO-t.[ Szerkesztve ]
-
echterion
nagyúr
Ebben igazad van, én nem is nyilvánítottam negatív véleményt róla. Viszont aki egyes részeit már látta élőben és kipróbálhatta, az alapján kell neki csinálni valami értékelést, így ezt a részét meg tudom érteni. Nem mondhatja, hogy ugyanezt már láttam máshol és ez tök jó, ezért sikerre van ítélve, miközben a készítők meg forradalmi újításokról rizsáznak.
**********
-
Cathfaern
nagyúr
"És ha esetleg megunta, hogy hét éve ugyanabban a világban játszik?"
Elvileg jogos a felvétes, a gyakorlat viszont azt mutatja, hogy ez nem gond Lényegében a usereknek nem a világ változása számít, hanem a tartalomé. Sőt, gyakorlatban több száz oldalas sírások mennek hivatalos fórumon, ha a Blizz odébb mert rakni egy fűszálat. Szóval az emberek inkább azt szeretik, ha a világ állandó.
Nyilván itt az általánosításban azokról beszélek, akik MMO fanok... mert az olyan emberek akik ~40 óránál nem tudnak tovább játszani egy játékkal, nem tényezők egy MMO esetén. -
[CsuCsu]
őstag
válasz Cathfaern #44 üzenetére
Hát igen A Dragon Age 2-ben is hiába van ott a szinkron meg minden, az alakítható sztori, de így is egy kalap sz*r lett (nem MMO, de ha ettől az se lett jó, akkor ennél sem garantálja, hogy jó lesz).
WoW-ban is letojják a storyt, hiába van már phasing meg ingame cinematic-ok.
Amugy kiváncsi vagyok, ToR-ban lesz-e phasing, ha már ennyire a storyt nyomják.
-
Wolverine
félisten
A start nem számít, az a hype és az újdonság varázsa miatt mindig lufi. Az számít, hányan maradnak hosszabb távon is.
A sztoriról meg annyit, hogy a sok szinkron és cutscene szép ugyan, de a WoW ezt meghúzta a Cataclysmben (Uldum, Redridge stb.) és sokan kritizálták, hogy töredezetté teszi a játékot; illetve ami ott az erős phasing, az szerintem a TOR-ban a kasztonként más sztori lesz - az emberek szeretnek együtt játszani a barátaikkal/guildjükkel, és nem (csak) szóló questelést akarnak látni.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
ng0ofy
KORREKTOR
Azok a játékok, amelyek hosszan életképesek nagy tömegek számára valami újat ötvöztek a jól bevált recepttel és az egyszerűséggel és csapatmunkával mindezt minőségi megvalósításban. Ez elmondható szinte bármiről, nem csak a játékokról egyébként.
Ilyen volt a Counter-strike (10 éve játszák és szerintem van még kb 3-6 év benne), WOW (sose játszottam vele, de tudom, hogy sokan rengeteget ), diablo (vannak akik ma is játsszák), starcraft (nagyon népszerű mindmáig, főleg Ázsiában), Guitar hero (bár már lecsengett, csak divat volt, de lehet többet kaszált mint néhány évtezedes játék), CoD sorozat (bár nem egy játék, hanem sorozat, legyen inább cod2)
Mind adott valami újat, az addigi nagyon is jól bevált recepthez a kategóriájában. Szerintem ebben az új a "story-based" lesz, meglátjuk hogy sikerül nekik belegyömöszölni az MMOba. Bár sokunknak már akkor is tetszetősebb lenne a game, ha kiszedék belőle az MMO-s igénytelenséget értem ezalatt azt a tamagocsi kezelőpad UI-t, a röpködö XP feliratokat (minek az egyébként?) meg a semmiből előkerülő effecteket és az abszolút hihetetlen sebzés rendszert...
Én sosem értettem az MMO játékot nézve, hogy miért kell egy nagy szörnybe annyi űtés meg golyó, amikor semmi baja nem lesz, csak egy idő után elfogy a csíkja és eltűnik a képernyőről... Meg miért kell egy buckalakóba többször belevágni a fénykardot... vagy 3 is keresztül vezetni rajta a sötét oldal energiáját, de közben az a szutyok szar meg lő vissza? Hagyjuk már...
-
[CsuCsu]
őstag
"Én sosem értettem az MMO játékot nézve, hogy miért kell egy nagy szörnybe annyi űtés meg golyó, amikor semmi baja nem lesz, csak egy idő után elfogy a csíkja és eltűnik a képernyőről... Meg miért kell egy buckalakóba többször belevágni a fénykardot... vagy 3 is keresztül vezetni rajta a sötét oldal energiáját, de közben az a szutyok szar meg lő vissza? Hagyjuk már... "
Ez akármelyik RPG-re igaz, nem kell ehhez MMO. Baldur's Gate, Elder Scrolls, Dragon Age stb...
Ezekhez sérülésmodellt, méghozzá realisztikusat (szörnytípusonként különböző!!), több munka lenne csinálni, mint magát a játékot. Másrészt, meg is ölné a játékélményt és a kihívást (levágod a boss lábát és kiröhögöd).[ Szerkesztve ]