Új hozzászólás Aktív témák
-
dobragab
addikt
válasz // Chaka // #15 üzenetére
Jaja, az előttem szólók jól megaszonták. Annyit hadd tegyek hozzá, hogy a Logitechnek egyetlen 3600 DPI-s egere volt, a híres G400
Tudom, tudom, akasszak a tökömre egy lámpát, hogy sötétben is tudjak kaszálni.
-
dobragab
addikt
válasz // Chaka // #34 üzenetére
Az 1-es érzékenység városi legenda, erről is terveztem írni a 4. rész környékén. A G400 viszont 800 DPI-n sokkal jobb, mint afelett.
Tudom, tudom, akasszak a tökömre egy lámpát, hogy sötétben is tudjak kaszálni.
-
dobragab
addikt
ahány ember annyi fül (hallás)
A szenzorok objektíven, preferenciától függetlenül értékelhetők. A forma, kényelem viszont tényleg egyénenként változó, és nem is próbáljuk egymásra ráerőltetni
6 éve olvastam utoljára az egeres topikot, de akkor nagyon nem tetszett a légkör.
Szvsz nem csodálom. Maradjunk annyiban, azóta sokat változott a légkör.
nyilván amatőr, fakezű béna vagyok, akinek a közelébe sem kellene menni semmilyen lövöldének
Senki nem mondta, hogy rossz egérrel csak szarul lehet játszani. Viszont fogadni mernék, hogy egy általunk is ajánlott egérrel jobban tudnál játszani. G700 helyett vaktában SS Rival 300-at ajánlanék, de azért ne vedd szentírásnak
Nem, nem hülye a magyar használtautó- vásárló, attól végképp nem lesz az, mert valaki írt egy cikket a tényleg hülyékről
Ha a Totalcar-os cikksorozatot elolvasod, annak kell lejönnie belőle, hogy a magyarnak szándékosan a hazugság kell, mert az igazság már nem makulátlan. A kevés kilométer kell, akkor is, ha nyilvánvalóan tekert, ahelyett, hogy több, de valós kilométerrel és szervizkönyvvel venné. Az óraterkerés is csak emiatt létezik.
Ebből az egerekkel kapcsolatban annyi a párhuzam, hogy 10-20k-t költenek, költötök a lehetőségekhez képest szar egérre, mert annyiból már bőven lehetne jobbat is venni.
Szerintem egy ilyen cikksorozat nagyon jó tud lenni, ha nem meggyőzni vagy lebeszélni akar bizonyos termékekről, hanem tájékoztatni...
Az az alapvető célja, hogy tájékoztasson. És ennek része az is, hogy bizonyos termékek rosszak, mások nem.
tájékoztatni, hogy mi micsoda, hogy működik, mik az előnyei, hátrányai, a többit eldöntik a vásárlók
Ez már kb. 2 éve megtörtént, az egeres összefoglaló pontosan ezt csinálja. Mégse olvassák elegen, azért kezdtem egyáltalán bele a cikksorozatba.
Tudom, tudom, akasszak a tökömre egy lámpát, hogy sötétben is tudjak kaszálni.
-
dobragab
addikt
válasz kuyarashi #99 üzenetére
Az A4Tech X7 optikai egereket egykoron - emlékeim szerint 5-10 évvel ezelőtt - tényleg jó szenzorral, A3070 / A3080-nal szerelték, azok voltak olyan pontosak, amit te leírtál. Persze ettől még nem biztos, hogy nálad tényleg olyan példány van. Aztán egyszer a számozás megváltoztatása nélkül, kussban kicserélték az összesben trágya módon implementált 3305DK-ra.
Joggal mondhatjuk egy közepes egérre, hogy számunkra van olyan jó, mint egy tényleg jó érzékelővel szerelt, jó paraméterekkel rendelkező egér
Fogalomzavar, bár részben az én hibám, hogy (még) nem fejtettem ki. A mi fogalmaink szerinti jó egér kategóriába beletartozik a te A4Tech-ed is, de mondjuk a G600 nem.
de ez olyan kicsit, mintha azt állítanánk, hogy jó nekünk a Skoda, minek a BMW
Utálom az autós hasonlatokat, mert az egerek piacára abszolút torz lenne levetíteni. Ami itt zajlik, az kb. olyan, mintha az autók jelentős része valamilyen technikai paraméter alapján jelentősen alulmarad a többivel szemben. Mondjuk az elöl-hátul multi-link futómű annyival jobb, hogy csak na, a többi pedig kuka, ártól, márkától, lökettérfogattól zömmel függetlenül. Azaz ha mondjuk új árral számolva rá tudsz költeni 5-10M-t, annyi pénzért már vehetsz rendes futóművel ellátottat is. Azt persze nem állítjuk, hogy az ülés kényelme nem érdekes, vagy minek klíma bele, ki-ki pénztárcájának és igényeinek, de leginkább a kényelem függvényében válogathatja.
Ugyanúgy elvisz a Penny-be, van 2-zónás klímája, röhögve viszi a 150-et (úgyis 130-nál a limit), stb. Ez igaz is mind, de ezek nem versenykörülmények.
Persze, de élményautózásra alkalmatlan a merev hátsó híd, és nem nehéz belátni, hogy a Zalaszűzmáriai húgyrázókon csak kellemesebb volna, 40 felett is lehet vele közlekedni. Mármint 40 km/h
Mi azt mondjuk, hogy hasra ütöttem, 3-as BMW helyett Lexus IS 200, vagy H Astra-ból a 3. felszereltségi szinttől felfelé, mert alatta nem jár hozzá rendes futómű. Egy szóval sem említettem, hogy melyiknek a navija ismeri a Kelet-Vas-megyei tájszólást, vagy nagyobb a csomagtartója.
[ Szerkesztve ]
Tudom, tudom, akasszak a tökömre egy lámpát, hogy sötétben is tudjak kaszálni.
-
dobragab
addikt
Jaj. A linkelt review-tól elment a maradék kedvem is, hogy erre többet válaszoljak. Sebaj, a következő részben ezekről lesz hosszabban szó (már nem miattad, eredetileg is így terveztük).
Legyen elég a fenti, annyi kiegészítéssel, hogy nálad a szubjektív előnyök határozottan többet nyomnak a latban, mint pusztán a szenzorok közti különbség. Csúnyán fogalmazva, te igényeled az ötzónás automata légkondit, de nem zavar, hogy a szerpentinen 40-nél lecsiszolja a szalagkorlátot.
Tudom, tudom, akasszak a tökömre egy lámpát, hogy sötétben is tudjak kaszálni.
-
dobragab
addikt
válasz Teréz Atya #118 üzenetére
Van rá topik, összefoglalóstul.
Tudom, tudom, akasszak a tökömre egy lámpát, hogy sötétben is tudjak kaszálni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ryzen 5 3600x, GTX 1070 ti 8gb, 32gb ddr4 ram
- Hugo Boss The Scent Elixir Him Eau de Parfum
- Garis félkonfig! Ryzen 7 5800x,AsusTuf B550 gaming plus, Fury 2x16 3600 cl 16 - GARIS -
- HP Elitebook 850 G8 15.6" FHD IPS Core i5 1135G7 16/512GB HP GAR
- Dell 15,6" notebookok E6540, E5540, i5 - számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen