Új hozzászólás Aktív témák

  • Fryskitt

    addikt

    Oké, feladom, lehet, hogy velem van a baj. Bár a magam részéről inkább tartom magam ahhoz, hogy egy fizetős szolgáltatás legyen hibátlan. Lassan egy éve a piacon van a a cucc, a telekom nem is a legolcsóbb, de nyilván jó ez így neki, ha az átlag felhasználó még hálás is. Szerintem k gáz, hogy kapcsolgatni kell, hogy jó legyen, stb. Fehasználói visszajelzés figyelembe vétele nulla, pedig nem hiszem, hogy pl a csatorna rendezés lényegesen sértené az üzletet, hacsak nem a hatalom kiszolgálása a cél azzal, hogy fixen az arcomba tolja a közszolgálati csatornákat. Usb-N nem lehet filmet lejátszani (ezt nem próbáltam, de fórumban panaszkodnak rá). Akkor minek rá? Eltűnt az rca kimenet, az optika se rossz - na de mégis.
    Amúgy az ügyfélszolgálaton elismerték a hibát, állítólag januárban jön új szoftver, ami a hang csúszást javítja, addig vissza lehet küldeni. Tudnak a hibáról, sajnálják.

    Ne vegyél élő nyulat Húsvétra! Az ilyenkor vett kisnyuszik 90%-a nem éri meg az egyéves kort!

Új hozzászólás Aktív témák