Új hozzászólás Aktív témák

  • icecave

    nagyúr

    Hehhe, ismerős történet...

    Nekünk IPTV-Voip telefon- internet 3-assal volt történetünk.
    Kijött a csávó, ott kezdődött a dolog, hogy 2 beltéri egységet rendeltük, Ő meg csak egyet kapott a központban. Sebaj, akkor egyet beszerel, aztán majd jön, és hoz másikat (mert nekik nem adnak raktáron többet ilyenkor, szóval ha para van, vissza a raktárba, 30 km-re).
    Beszerelte. Internet megy, telefon megy, IPTV nem. Fél óra telefonálás (neki, mint munkatársnak nincs "forró drót" a központhoz, szóval végig kell várnia az ingyen zenét, mint bárki másnak). Kiderült, hogy nem aktiválták az IPTV-t. Aztán azt mondták minden okés. Be is üzemeltük, ment királyul.
    2 napra rá hozta a másik beltérit, minden király. Elment. Másnap kapcsoljuk be, fogadtak a piros pontok, ami azt jelenti, hogy szívás, mert a cucc nem tud bejelentkezni a központba, szóval szolgáltatás bukta. Felhívom a T-t, közlik, hogy jajj, igen, az van, hogy a 2. beltéri egységet nem regisztrálták még mindig, így mikor bekapcsoltam, ugyanazon a kódszámon akart bejelentkezni mind a kettő, így a rendszer letiltotta... átirányítottak, fél óra várakozás. Aztán aktiválták mind a kettőt, és lám, jólett minden.
    Üdv a 21. században! :D :D

Új hozzászólás Aktív témák