Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kikikirly

    senior tag

    válasz KaitouP #28 üzenetére

    Egyszerű a megoldás,csak be kéne állítani hogy nagyobb szórásképpel lőjön az ellenség,cserébe nyugodtan sebezzen sokkal többet ha eltalálnak,ennyi szerintem megoldaná a problémát. AI mozgása minden más rendbe van.Legtöbb játékba meg tudják oldani:
    Far Cry 1
    Ghost Recon Future Soldier
    Rainbow Six Vegas 1-2
    Max Payne 3
    Mafia 1-2-3
    Tomb Raider(új részek közül mindegyik,régieket nem ismerem)
    Brother In Arms
    Hirtelen ők jutottak eszembe.

    Ezekben a játékokban akár sebződés nélkül is letudhatod az egyes tűzharcokat.Én szoktam azt csinálni hogy ha eltalálnak Reload Checpoint vagy manuálisan mentek a tűzharc előtt és visszatöltöm.Addig próbálkozom míg nem sikerül Hit nélkül az adott harc. Nagyon izgalmasnak találom így játszani.
    Codba ez elképzelhetetlen,és nem azért mert béna a játékos, a harcrendszer alkalmatlansága miatt.Ezért hanyagolom a COD Sinle Playert jó ideje.
    Meggyőződésem hogy más játékosoknál is ezért mutatták ki hogy nincs igénya COD Sinle Playerére.Oké, a többség nem a No hitre játszik,viszont a folyamatos hitelés többségnél ugyanúgy csökkenti az adrenalin hatást: A harc közbe nem érzi azt az izgalmat amit más játékoknál már megszokott, és pl az a siker élmény is elmarad amikor alacsony/Zero sebeződéssel kinyírsz 20-30 rád támadó ellenséget.
    Más gond nincs a Codokkal, Vizuálisan a tűzharcok elég látványosak,jól megoldották a találatok megjelenítését és a filmszerű események is valamennyi Codba kúrva jól vannak meg csinálva. :)

Új hozzászólás Aktív témák