Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zombinyul

    addikt

    válasz Atomgeszi #45 üzenetére

    Kocka Volvot nekieresztenek frontálisan egy Renault Modusnak. Ha valamiben, hàt egy kocka Volvoban van anyag... Pláne, hogy a Volvo mindig is élen járt biztonság tekintetèben. A lényeg: a Modus úgy aprította fel a Volvot, hogy azt nèzni rossz volt... A Modus teljes utastere egyben maradt, a Volvo kb. b oszlopig megsemmisült.
    Ez csak egy példa, minden új vs régi autóról ugyanez elmondható.
    És igen, rozsda, anyagfáradás, egy esetlegesen megtőrtént baleset a múltban, ami még el is gyengítette az anyagokat... Egy új Suzuki sokkal biztonságosabb, mint egy régebbi BMW.

    kchris78: mondjuk jogos ez is. 8-10 éve volt egy gyönyörű E36-osunk, a kőtelezőn kívül semmit nem kellett rá költeni, igaz, az alkatrészek drágábbak is voltak, mint mellette az Ignisben.
    A mai BMW-k ezekhez a régebbi vasakhoz képest már megbízhatatlan hulladék kategória, bármekkora BMW buzi is vagyok.

    [ Szerkesztve ]

    Honor 90 12/512GB / Honor Magic Watch 2 / Samsung A13 3/32GB

  • kchris78

    veterán

    válasz Atomgeszi #45 üzenetére

    a van anyagot nem erre ertettem. a toresteszttel es ezekkel egyet tudok erteni! hanem arra ertettem hogy nincs minden alkatresz kicentizve arra hogy 6-8 ev utan kopjon el faradjon el es hasonlok. volt errol egy cikk hogy a gyartok arra mennek ra par eve hogy ne erje meg eletben tartani 10 eves kor utan az autokat. szerelore ra is kerdeztem, az ujabb tipusoknal kicsit surubben kicsit tobb minden menne tonkre. erdemes ranezni a totalcaros kigyullado bmwkre, besziv az ember egy uj tervezesi hibaktol hemzsego tipust es megkeseriti az eletet. az en e46-osomban a kopo alkatreszek mellett hutot szilentet kellett cserelni meg tomitest, illetve korroziovedelem. kesz vege. persze palyan hasznalom es evente 10e km az nem sok.

  • Inkvizitor1

    tag

    válasz Atomgeszi #45 üzenetére

    "hiába 200-300 kg-mal könnyebb"
    Azért én úgy tudom, hogy a nagyobb illetve nagyobb tömegű autók biztonságosabbak.
    A törés tesztekről meg valami olyasmit mondott az autószerelőm, hogy ott is volt valami csalás, hogy ha pontosan 50-el pontosan ugyan abban a szögben ütközött akkor nagyon jó volt, de ha már kicsit más szögben más sebességgel akkor meg lényegesen rosszabb. Most nemtudom mikor, milyen típusnál, de kb úgy csaltak benne, mint a károsanyag kibocsátással a dízeleknél.

    The old world is dying, and the new world struggles to be born; now is the time of monsters

Új hozzászólás Aktív témák