Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz Straw #9 üzenetére

    Jelenleg az e-autos es onvezeto autos piac lufinak tunik.

    Az e-autoknak epp csak van mutatoba piaca, mikozben toljak bele mestersegesen a kormanyzati penzeket, de ezeket a tamogatasokat par even belul valoszinuleg leepitik es akkor osszeomlik az egesz. Kivetel pl. a Tesla, de ok luxuskategoriat adnak el, azoknak akinek a penz nem szamit. Tamogatas nelkul is venne a jelenlegi vasarlokozonsege. Vannak mas utak is, de hosszabb tavon inkabb csokkenti, mint noveli majd az autosok szamat. Jelenleg a CO2 ado miatt kozelebb kerul egymashoz a e-autok es a belso egesu motoros autok ara, de csak azert mert az utobbi dragul. Ezzel versenykepesebb lesz az e-auto, de erosen csokkenti a piacot is. Ha sokaig toljak ezt, az autozas a gazdagok kivaltsaga lesz es felezodni, harmadolodni fog az autogyartok szama.

    Az onvezetos piac meg tovabbra is inkabb csak kiserlet, aminek a befutasat az emberek, az emberi termeszet is nagyban akadalyozza, nem csak a technologia fejlesztese. Itt a pozitiv kimenetel az lehet hogy sajat szemelyautok helyett onvezeto berautokat, taxikat hasznal majd a piac.

    Kulsoskent beszallitonak lenni jo, de tul kozel nem szabad kerulni a tuzhoz, mikor kipukkan a lufi.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz Reggie0 #17 üzenetére

    Akkor ugy mondom, hogy a Tesla se kivitelben, se featurelist, se ar alapjan nem egy atlag benzines autot akar levaltani, kivaltani, vagyis a vasarloi jellemzoen nem arerzekenyek. Inkabb masodik autonak valo, vagy ferfiaknak menozni. Amolyan kapuzarasi panik default model. A lenyeg hogy az eladasaba kisebb mertekben szol bele a kormanyzati tamogatas. Ha nem lesz tamogatas, csokken majd az eladas, de nem olyan mertekben mint mondjuk egy Nissan Leaf eseten. Van ahol kozvetlenul nem is tamogatjak, mert tul draga.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz Cathulhu #18 üzenetére

    Az ujabb Ax chipek dizajnja mennyire ARM licenc es mennyi sajat tervezes? Mennyire fugg az Apple az ARM-tol, az uj es kozeljoben startolo chipjei eseten? Mar nem ugy tunik, hogy egy standard ARM-os template kicsit tweakelt verzioja, hanem valami olyan amibe komolyan belenyultak. A GPU tekintetben is mintha mar sajat tervre valtottak, nem?

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz Reggie0 #30 üzenetére

    A Tesla 3 olcsobb, de tovabbra is egy draga auto, nem csak magyar szemmel. Szerintem nalunk is nem tamogathato, mert tul draga. Ezert irtam, hogy ha csokkentik is az EU-s orszagok az e-autok artamogatasat, a Tesla varhatoan nem erzi meg annyira mint azok akik egy polonak vagy golfnak akarnak e-autos alternativat allitani es meg tobbmillios kozvetlen artamogatassal is csak mutatoba tudtak eladni ilyen autokat. Nem beszelve, hogy megjelentek a statisztikakat meg jobban torzito alibi modellek, amiket talan csak a CO2 ado miatt gyartottak kis mennyisegben.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

Új hozzászólás Aktív témák