Új hozzászólás Aktív témák
-
DEJVID
őstag
válasz dellfanboy #1 üzenetére
Szerintem tök jókat lehet menni egy ilyen autóval. Ezek nem a 80-as, 90-es évek bolygóműves váltói, a 230LE meg nem kevés egy ilyen kasztnihoz.
Itthon is van két hothatch, én nagyon szeretem őket.
-
Szada85
aktív tag
válasz dellfanboy #1 üzenetére
Egyébként én sosem értettem azt, hogy miért csak egy hátsókerekes autót "lehet" élményautónak hívni, és miért köpködik az FWD-ket ilyen szempontból. Sokat még nem használtam RWD-t, ettöl függetlenül elhiszem, hogy annak is megvan az élménye, talán egyszer majd olyanom is lesz tartósabban, utána bövebben tudok nyilatkozni.
Értelemszerüen mindkét fajta másképp viselkedik, másfajta élményt ad, de egy kanyargós erdei úton a kotla 28 éves elsökerekes GSi-vel is tudok -számomra- élménydúsakat autózni.Ilyen formán a GTI sem volt rossz, a sperr miatt szépen húzta ki magát a kanyarokból gázra, nem tolta az elejét bután, a váltót pedig manuál módba rakva nem is avatkozott bele minduntalan, hanem tette amit kell.
Viszont azt tartom, hogy a túlszervózott motorizált kormány, gáz és fékpedál sokat elvesz a vezetés "élményszerüségéböl". -
#90088192
törölt tag
válasz dellfanboy #1 üzenetére
+ #7 Bambano
Nekem a 3.5L V6 Mitsubishi Magna FWD automata keresztbe ment akkor is ha nem akartam. Meg kell tanulni vezetni is, mert az nem az, ha erőből eltolod a hátulját. Majd ha megtanulod iven kergetni akkor nem jelent problémát túl kormányzottá tenni bármilyen autót.
Na az az élmény autózás
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Aliexpress tapasztalatok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Androidos fejegységek
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- iPhone topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- iOS alkalmazások
- Autós topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- További aktív témák...