Új hozzászólás Aktív témák
-
mephi666
nagyúr
remegve várom a kész játékot... ez azok közé a kevesek közé tartozik, amit megjelenés után azonnal megveszek eredetibe karácsony körül ezzel akarom nyomni mindenképp...
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Morden24
nagyúr
Azért ez a Blizzard cég is mókás.
2004 vége óta mást sem csinálnak, csak fejik a WoW-ot, mégis mindenki bálványozza őket.
Az a vicc, hogy ha most elkummantanák az SC2-őt vagy az engem minimális szinten sem érdeklő D3-at, akkor a fandom azonnal ellenük fordulna, de még ebben az esetben sem lenne a cégnek gondja, mert a WoW-ból röhögve megél.szerk.: Azért sajnos/szerencsére az ilyen bálványozásos hozzáállás mindig meghozza a gyümijét, ld. R*.
Ettől függetlenül nagyon várom az SC2-őt, és valszeg én is előrendeléses megoldással fogok hozzájutni. Ha meg koppanok, csinálok apróhirdetést itt a PH!-n[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
-
mephi666
nagyúr
én a d3-ban bízok, csak az a baj, hogy teljesen más korosztály igényeit tartják már szerintem elsősorban szem előtt, mint az enyém... én még a diab1-en nőttem fel és még most is le tud kötni a játék, ha előveszem... (fel is van telepítve állandóan hellfire-el együtt) nekem nem a csilivili az elsődleges szempont, hanem az, hogy legyen bitangjó hangulata az egész játéknak
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Umbrella
tag
Olyan játéksorozatok után mint a Warcraft és a Diablo - és akkor a starcraftot még nem is említettem, pedig az e-sport egyik legjelentősebb játéka - joggal bálványozzák őket. Wowot nem ismerem (féltem hogy beszippant), de gondolom nem véletlenül örvend az is hatalmas népszerűségnek. Egész egyszerűen ők még nem adtak ki szart a kezeik közül.
-
Morden24
nagyúr
Egész egyszerűen ők még nem adtak ki szart a kezeik közül.
Ezzel mondjuk nem értek egyet, de ez egyéni preferencia kérdése. Nekem pl. Starcrafton és Warcraft 1/2-őn kívül nem jött be Blizz játék.
A W3 dizájnját egyszerűen nem bírom elviselni (ugyanez igaz a WoW-ra is), azt meg tudom, hogy hatalmas fanbase van a Diablo mögött, de ettől függetlenül én pl. képtelen vagyok játszani vele. Halálra unom tőle magam. De mint mondtam, ez egyéni preferencia.
Amúgy véletlenül sem arra akartam a kommentemmel utalni, hogy én nem vagyok odáig a Blizz-ért, és mire fel a nagy ajnározás, hanem arra, hogy meresztették a seggüket évekig, most meg szüttyögnek.
A D2-vel is szüttyögtek, aztán mégsem lett maradéktalanul elégedett a fandom, én anno csupa fikázó irományt és véleményt hallottam olyanok szájából, akik egyébként D1 fanatikok voltak.Ergo arra akartam utalni, hogy gyenge ez a "when it's done" duma.
Sectumsempra - For Enemies
-
Wolverine
félisten
Fogd fel a kérdést másképpen: egyrészt dolgoztak közben, csak nem kerültek kiadásra a dolgok (mint a Warcraft point'n click kalandjáték), másrészt valsz. először nem mérték fel, mennyi munkába is kerül fenntartani a WoW-ot (tekintve, hogy milyen eladási számokkal indult, és a fejeseket is meglepte az érdeklődés, biztos, hogy a kiadás után sokáig nem nagyon volt másra idő), harmadrészt Morhaime olyasmit mondott, hogy évek óta fejlesztik a SC2-t és a D3-at is, és volt olyan pillanat, amikor az egész addigi munkát kukázták - legalábbis a Diablónál biztosan... Én személy szerint örülök, hogy ha valami szerintük nem elég jó, akkor vagy tovább dolgoznak rajta, vagy nem adják ki. (bár az utolsó nagyobb WoW-patchet iszonyúan elbénázták, legalább 2 éve nem csináltak ilyet )
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Morden24
nagyúr
dolgoztak közben, csak nem kerültek kiadásra a dolgok (mint a Warcraft point'n click kalandjáték)
Jó, hát ilyen alapon van Foundation film is, csak nem tudom megnézni, ameddig meg nem csinálják
Ha meg már filmek, akkor jujj, félek... (inkább SC-ből kéne, de ez persze saját vélemény)évek óta fejlesztik a SC2-t és a D3-at is, és volt olyan pillanat, amikor az egész addigi munkát kukázták
Ha ez tényleg igaz, akkor csak alátámasztja a saját véleményemet, miszerint csak szüttyögnek. Ha kivágták a kukába az "előzményeket", akkor az azt jelenti, hogy tényleg csak az utóbbi időben feküdtek rá.
Amúgy én ebben alapban semmi problémát nem látok, két dolog idegesít: a "Blizz, tehát úgyis jó lesz", illetve a "when it's done" hozzáállás.Én személy szerint örülök, hogy ha valami szerintük nem elég jó, akkor vagy tovább dolgoznak rajta, vagy nem adják ki.
Hát ez meg nézőpont kérdése, mármint hogy kinek jön be a végeredmény, kinek meg nem. Amúgy egy SC-n megértem, hogy sokat kell dolgozni, de ne akarják nekem bemesélni, hogy egy 50IQ-s hekkendszlessel éveket kell babrálni, mert azt úgy sem hiszem el.
Sectumsempra - For Enemies
-
Cathfaern
nagyúr
Azért azt ne felejtsük el, hogy a WoW egyes kiegészítőiben van annyi munka, mint amit egy átlag cég egy átlag különálló offline játékába fektet. Egy mmorpg messze nem úgy működik, mint egy "hagyományos" játék, az elég komoly tévhit, hogy a WoW-ot egyszer kiadták és azóta csak zsebelik be a pénzt. Se fejlesztési, se anyagi oldalról nem igaz ez.
"Amúgy én ebben alapban semmi problémát nem látok, két dolog idegesít: a "Blizz, tehát úgyis jó lesz", illetve a "when it's done" hozzáállás."
Tulajdonképpen minden nagyobb cég "when it's done" hozzáállással nyomja, csak az egyik azt mondja, hogy jövő nyáron kijövünk, aztán bejelenti, hogy hát csúszik két hónapot, akkor bejelenti, hogy hát csúszik 3 hónapot, aztán... végülis 1,5 évvel a bejelentett idő után ki is jön. Ez nagyjából igaz mindegy egyedibb és nem futószalagon készített nagy névre (általában kis nevekre is, csak azokkal senki se foglalkozik, ezért nem látványos ez ) -
Wolverine
félisten
Ha 50 IQ-s hack'n slasht akarnak, akkor nyilván nem totojáznak - de ez a stílus már nem feltétlenül nyerő, így gyanítom, ennél több lesz a Diablo...
"kidobtuk az eddigi munkát és kezdjük megint a nulláról" témában esetleg érdemes lenne a DNF fejlesztőivel konzultálni"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Morden24
nagyúr
válasz Cathfaern #11 üzenetére
Egy mmorpg messze nem úgy működik, mint egy "hagyományos" játék, az elég komoly tévhit, hogy a WoW-ot egyszer kiadták és azóta csak zsebelik be a pénzt. Se fejlesztési, se anyagi oldalról nem igaz ez.
Allrighty, de azért egy Blizzard méretű cég nem úgy működik, hogy vagy WoW-peccset gyártunk, vagy Diablózunk. Divíziók vannak, aztán megy a meló.
Tulajdonképpen minden nagyobb cég "when it's done" hozzáállással nyomja
Tudom, csak a Blizz ebből divatbeszólást csinál, és én nem érzem úgy, hogy ennek extramód örülni kéne.
Wolverine: Ha nem 50IQ-s hekkendszless lesz, akkor a Dio fandom elég nagy bajban lesz, mert ahhoz vannak szokva. Én valahogy kétlem, hogy olyan hatalmas nagy változások lesznek. De nem zavarna, ha tévednék, és egy intelligens, értelmes cRPG lenne a D3-ból - csak hát na, nehezen tudom elképzelni
Ja, hát DNF. Azt meg kenjék a hajukra, de az azért száni.hu kategória, nem akartam egy lapon emlegetni a Blizz-es "when it's done"-al.
[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
-
Cathfaern
nagyúr
DNF: Személyes vélemény, hogy sosem álltak neki komolyan megcsinálni, néha dobtak ki képet, vagy videót vagy akármit, de a játék sosem készült. Viszont mindig hírnevet jelent nekik, ha nagyon elfelejtenék őket, akkor be lehet dobni egy időpontot és minden ezzel lesz tele, s gyakorlatilag legendává váltak. Szerintem ezt marketing szakokon tanítani kéne
-
Morden24
nagyúr
válasz Cathfaern #14 üzenetére
Szerintem ezt marketing szakokon tanítani kéne
Azt, hogy hogyan csinálunk egy aktív táborból zéró érdeklődésű brigádot?
Meg lehet bármelyik DNF-hírnél, hogy amíg évekkel ezelőtt ment a fórumozás meg tippelgetés, azóta egy-két arc betéved, és lefikázza a gyanúsan előrenderelt képeket.Én azt nem szívesen taníttatnám egy jövőbeli marketingessel, hogy hogyan kell sírba tenni egy brandet.
Az egyetlen dolog, amit elértek, az az, hogy ha egyszer kijön a DNF, senki nem lesz elégedett vele, és kardinális bukás lesz. Erre hajlandó lennék masszív lóvét tenni, szellemi képességeim teljes birtokában.mephi666: Abból, hogy 10 éve szopnak vele, látható, hogy nincsen pénzük megcsinálni. Abból meg még sosem sült ki jó, amikor egy low-budget B-től valaki túl sokat várt.
[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
-
mephi666
nagyúr
lehet, hogy pont azért lesz jó, mert mindenki azt hiszi, hogy annyira szar lesz? az biztos, hogy én is félek tőle... :S majd a nyugdíjasotthonban játszunk vele... talán
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Wolverine
félisten
Nézd meg a Blizzard fő fejlesztőit: Chris Metzen, Rob Pardo és Samwise Didier is dolgozott mindhárom franchise-on, és nem mellékszerepben; a központi agytröszt ugyanaz mindhárom nagy Blizzard-cím mögött. Ez szvsz azt jelenti, hogy bármelyikre fejlesztenek új címet, abban ők biztosan bent lesznek; és ha épp nincs kapacitása a fejeseknek valamire, akkor ott kissé lassabb lesz a munka.
Azt a Dio3-at meg majd meglátjuk, szerintem év végén vagy a jövő év elején már erősen béta-állapotban lesz a projekt
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Morden24
nagyúr
-
Wolverine
félisten
válasz sghc_toma #19 üzenetére
Arra - de ne felejtsd el, hogy utána csinálták meg a Warcraft 3-at, és amikor az megjelent, már dolgoztak a WoW-on; a legrégebbi WoW-videó 2001-es
szerk: Morden, azok a patchek sokszor tartalmaztak olyasmit, aminek a Warcraft-lore-hoz volt köze; márpedig a lore Metzen asztala; a design elsősorban Samwise-é - nem hiszem, hogy bármit is kiadnának úgy, hogy nem ment át rajtuk.
[ Szerkesztve ]
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
sghc_toma
senior tag
válasz Wolverine #20 üzenetére
lehet félreértettem valamit, nekem így jött le a dolog: Morden24 a WoW kiadása óta eltelt időszakra írta, hogy a Blizzard meresztette a seggét.. Te erre írtad, hogy közben dolgoztak más projecteken, pl. a Lord of the Clans-on.. én meg erre reagáltam, hogy az nem lehet, mert már a WoW kiadása előtt leállították.. (btw, Blizz elmehet a sunyiba a cancel miatt.)
in asm we trust
-
Morden24
nagyúr
válasz Wolverine #20 üzenetére
nem hiszem, hogy bármit is kiadnának úgy, hogy nem ment át rajtuk
Most mégis megy nekik együtt az SC2, a D3, a Hydra, a WoW simogatása meg a Warcraft múvi szupervizálása.
Itt szerintem inkább arról van szó, hogy a WoW felhasználótábor exponenciális növekedésének megszakadásával és a nagy nevek MMO-piacon történő megjelenésével rájöttek, hogy hiába viszket a seggük, nem vakarhatják örökké.
Sectumsempra - For Enemies
-
alien_
őstag
Egyébként se lehet mondani, hogy csak a seggüket meresztették..
A WoW 2004-es kiadása óta legalább 4 projecttel foglalkoztak/foglalkoznak:
StarCraft2, Diablo 3, egy Next-gen MMO, a Starcraft: Ghost munkálatai is bőven folytak még 2004 után, hogy a BattleNET 2.0 -t ne is említsem.. Ráadásul azt se tudjuk, hogy a Hydra project a fentiek között szerepel-e.Morden24: Jó a szó
[ Szerkesztve ]
Swarm is coming.
-
Morden24
nagyúr
Starcraft: Ghost munkálatai is bőven folytak még 2004 után
És az van valahol, vagy developers hell és cancel, mint a point&click?
Szupervizálni: ezt múltkor hallottam egy meetingen, és jobban tetszik, mint a handout-ot helyettesítő "kiosztvány"... igazából majd beszartam[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
-
Wolverine
félisten
válasz sghc_toma #21 üzenetére
A WoW kiadása (2004 vége) óta dolgoztak a Starcraft2-n, a Dio3-on (utóbbiról azt mondta tavaly Morhaime, hogy kb. 5 éve elkezdték), és nem mellesleg kiadtak 2 kieget a WoW-hoz, plusz másfél tucat olyan content patchet, ami átlagos MMO-nál önálló kiegnek is elmenne... A Lord of the Clanst azért említettem meg, mert a Blizz korábban sem adott ki túl gyorsan játékokat: '94 Warcraft, '95 Warcraft2, '96 War2 kieg, '97 Diablo, '98 Starcraft, '99 Starcraft kieg, '00 Dio2, '01 Dio2 kieg, '02 War3, '03 War3 kieg, '04 WoW, '07 BC, '09 Wrath - már ha jól emlékszem a dátumokra Ugyanakkor 2005-ben elindították az európai és az ázsiai WoW-ot is, '06-ban meg nyilván dolgoztak a most ismert projektjeiken a WoW dinoszaurusszá növése közben...
szerk: off
[ Szerkesztve ]
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
FefeeX
veterán
válasz Wolverine #26 üzenetére
a lich king az biza 2008 volt még
Amúgy meg mi a bajod az 50IQ-s H&S-el? Állítólag a DIO eddigi részei is azok voltak - sokan azért nem játszottak Baldurt, NwN-t stb mert sokat kell olvasni benn stb... Én pl toltam DS I-II -t és kifejezetten élveztem (egy darabig, 3 hét után meguntam, meló mellett, napi ca. 2 óra játékkal) --> ettől még nem leszek 50IQ, egyszerűen ha egész nap keményen dolgozol szellemi melót, jó kikapcsolódás hogy csak csapkodni kell
[ Szerkesztve ]
-
Neovenator
senior tag
Valóban az. Kábé egyetértek egyébként, irtózat lett az újkori WC/WoW design, viszont nézheted úgy is a dolgot, hogy a Diablo az egyetlen eredeti ötlet a Lost Viking meg a Blackthorne (bár már ez sem az) óta, mivel a WC-SC játékok finoman szólva is warhammer klónok.
Egyébként én is szeretem a blizzardot nagyon, de soha nem az eredetiségükről voltak híresek."The problem of leadership is inevitably: Who will play God?"
-
Morden24
nagyúr
Nem azt mondtam, hogy 50IQ-s emberek játsszák, hanem azt, hogy kb. 50IQ kell a játékhoz.
Egyébként igen, pont az a bajom vele, amit te leírsz előnyként, de mint eleinte is közöltem, ez csak egyéni preferencia, nem ez volt a Blizz-kritikám lényege.
Sectumsempra - For Enemies
-
FefeeX
veterán
válasz Neovenator #31 üzenetére
Hát akkor nézzük azt is hogy a warhammer meg Tolkien-klón...
Persze, lehet stipistopizni, hogy ezt az ötletet hogy legyen benne kutya, mi már lefoglaltuk, sőt a stratégia műfajt is le lehetett volna foglalni, meg nem mondom mi volt ott először, de ilyen szinten mind annak a klónja. A SC eredeti ötlet, eredeti kivitelezés. (ja azt ne is említsem, hogy a ki honnan lopott akkor az életben kezdődött meg, meg egymás fantáziájának az átvételében)
-
SystemRoot
őstag
"Állítólag a DIO eddigi részei is azok voltak"
azért nem egészen. bár végülis csak mentél és kattintgattál és vagdostad az ellent, de azért volt mögötte lore, sok könyvet találtál és szép kis hangulatos mesék voltak benne. szóval én nem mondanám azért 50IQ-snak. én pl nem a hack'n slash része miatt szerettem, hanem a történetek miatt, a helyek hangulata miatt, a cuccok gyülytögetése miatt. sztem jó volt nagyon is, és a hangulat az valami hatalmas.
bár én megmondom őszintén hogy csalódásra számítok ezekkel az új gameekkel.
[ Szerkesztve ]
Wisdom is the principal thing; therefore get wisdom: and with all thy getting get understanding.
-
marcias
őstag
Hát ha szorosan vesszük, akkor minden olyan fantasy, amiben törpök, tündék, orkok, koboldok, entek, wyvernek, balrog-szerű démonok szerepelnek középkori hacukában, mind Tolkien-klón, a faszi gyakorlatilag megalapozta ezeket. A Heroes-tól kezdve, a M.Á.G.U.S.-on keresztül a Warhammerig és egy csomó egyéb játék/könyv/film... én egyébként nagyon nagyra tartom a faszit, Gyűrűk Ura alap nálam.
Ja, és a Warcraft is természetesen.
[ Szerkesztve ]
Steam: marcias88
-
SystemRoot
őstag
igen, igen, bár ha úgy vesszűk akkor meg germán mitológiáig nyúlik vissza a dolog, szal bizonyos dolgok már voltak Tolkien előtt is. nem mintha ez kisebbítene bármit is rajta.
Wisdom is the principal thing; therefore get wisdom: and with all thy getting get understanding.
-
marcias
őstag
válasz SystemRoot #37 üzenetére
Persze, elég sokáig vissza lehetne vezetni, a görög, egyiptomi, germán mitoszokig, de Tolkien azért nagyszerű, mert összegyúrta az egészet egy nagy, komplett világba.
Morden24: Lopott? Sosem tagadta, hogy honnan vette az ötleteit.
Wolverine: Inspiráció. Jó célra felhasználni a másét nem bűn (szerintem).
[ Szerkesztve ]
Steam: marcias88
-
alien_
őstag
válasz Wolverine #39 üzenetére
(Nagyon OFF)
Erről a plagizálós témáról nekem mindig az "Amen break" jut eszembe. Ez egy 6 másodperces dobszoló a The Winstones nevű zenekar egyik számából (meghallgatható a linkelt oldalon). Amiért érdekes: a mai napig többezer számban szerepel az eredeti hangminta, vagy annak módosított, gyorsított, lassított változatai. Amikor a samplerek virágkorukat élték, olyan műfajok indultak ki ebből a 6 másodperces mintából, mint például a hip-hop, a drum'n'bass vagy a jungle. A The Winstones soha, egyetlen egy szerzőjogi pert nem kezdeményezett... Tisztán felismerhető rengeteg mai számban is ez az 1969-es minta (Squarepusher, Aphex Twin, és még ezer más). Mennyivel lett volna szegényebb napjaink zenei világa, ha a zenekar fogta volna magát, és mindenkit beperel?
[ Szerkesztve ]
Swarm is coming.
-
KrAt
veterán
Remélem azért annyira nem lesz zárt a béta, mint szeretnék
-
FefeeX
veterán
Kiírom akkor pontosan ami láthatólag nem esett le neked..
Inspirációt vett egy utána pár évvel megjelenő játékból - de ezt persze már a RA segítségével, miután megépítették benn az időgépet (amit természetesen Micheal J. Fox-tól loptak)
Kicsit gáz már ez a ki milyen ötletet lopott beszólogatás egyébként, mert bármire rá lehet mondani, mindenki előtt élt másik ember. Aki meg ezen akar lovagolni, az gondoljon bele, hogy a szüleitől lopta a lélegzés technikáját, és ne vegyen többet levegőt
-
Morden24
nagyúr
Morden24: Lopott? Sosem tagadta, hogy honnan vette az ötleteit.
Poénból mondtam
De azért meglepne, ha pár faölelő druida plágiumot kiabálva beviharzana az angol bíróságraEgyébként Tolkien valóban jó, pont ugyanabban, amiben anno Asimov meg Herbert is remek volt: nem történetet írt, hanem működő és élő világot dolgozott ki, amiben elmesél egy történetet.
Sectumsempra - For Enemies
-
marcias
őstag
Örülök, hogy szóba hoztad Asimovot, a maga komplex robot-birodalom-alapítvány korszakával, ami talán mint sci-fi nyújtja a legkevesebbet. Főleg a floppy-meghajtós űrhajók viccesek. (Ami a 70-es években kb olyan volt mint ma a holografikus lemezek).
A Starcaft (hogy ON is legyek) kicsit ebbe az irányba indul el szerintem, nagyon erős lesz a 2-ben a lore, és törekedni fognak rá, hogy komplex, logikus világ legyen felépítve. Ilyen alapbon, az SC2 2in1, kapsz egy mindent verő multit, és egy önmagában is kitűnő campaign-t, aminek beleélős sztorija lesz, ezáltal egy interaktív filmet kapsz a pénzedért. Ezt támasztja alá a 3 részre bontás is.
Steam: marcias88
-
Morden24
nagyúr
Miért, az atomkés és a függönyös ablakú űrhajók szerintem teljesen jók
Egyébként az tény, hogy pl. az Alapítvány inkább közgazdasági és szociológiai mű, mint sci-fi, de azért abszolút alapmű, és nem is véletlenül. Ráadásul jó.
Amúgy SC-ben nekem régen is az tetszett, hogy jó volt a single storyline is, az átvezető animok meg egyenesen elcsöppenősek voltak.
Nálam alap, hogy ezeknek meg kell lennie, értem én, hogy nagyon fontos a multi (ami SC-ben szintén remek volt), de kenjék a hajukra, ha csak annyiAz epizodikus felépítésben én mondjuk inkább a több bevétel lehetőségét sejtem (ennyi év alatt azért már összedobhatták volna a teljes stroyline-t, aztán szépen kiadhatják 3 dvd-n, mint régen a Wing Commander-t), de nem zavar, ha jól lesz megcsinálva.
Ha mondjuk olyan lesz, mint a HL2, akkor viszont a Blizz is megkapja tőlem a bojkottot. Értsd: ha kiadnak egy jó alapjátékot civilizált ending nélkül, aztán várni kéne éveket egy-két vérszegény folytatásra.
Sectumsempra - For Enemies
-
Wolverine
félisten
Metzen nyilatkozata szerint a Starcraft és a Brodd War is tartalmazott összesen 28-32 küldetést, elosztva a 3 faj között; a SC2-ben fajonként lesz 30 Ez indokolja a 3 részre bontást. A bevételről szóló részt majd meglátjuk, ha már előttünk lesz az árazása...
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
Új hozzászólás Aktív témák
- HP ProBook 430 G5, Core i5-8250U, 13.3" HD, 8-16GB DDR4, 128-256GB SSD, 4 órás akku (Bios jelszavas)
- Új! Gamer pc, i5, 32gb, rtx 3060 12gb, 1,5TB nvme M.2, 650W 80+
- Új iPhone 15 Pro 128Gb Natural Titanium
- iPhone 13 Pro 128gb Sierra blue
- PowerColor Radeon RX 6700XT Red Devil 12GB OC DDR6 (OC) Rgb Videokártya