Új hozzászólás Aktív témák

  • Kansas

    addikt

    válasz ElEvEn11 #33 üzenetére

    Alapvetően persze a legfontosabb hogy jó legyen a játék, de az nem objektív mérték, simán előfordul, hogy ami neked jó, az nekem nem és vice verza.
    Amiket a #9-ben számon kértél, azok ha megjelennének a modern játékokban az bizony újítás lenne. Egyébként a legtöbb mai "jó játék" csak a grafikájában különbözik a régi "jó játékoktól", és gyakran azon kapom magam, hogy ha csak a régi játék nem öregedett nagyon csúnyán(pl. TTD), szívesebben előveszem azt(vagy ha van, akkor a fél áron adott remasterét), mint hogy kicsengessek sok zsetont az újért. Nem mindig, de gyakran...
    TF2...A lakosok szimulációján lehetne azért még mit optimalizálni/újítani... pl. ha batch-ekbe lennének a lakosok szervezve(egyfajta AI LOD módjára) és/vagy egy-egy processz-szálon többet számoltatnának időosztásban, akkor egy szál jobban ki tudna használni egy-egy CPU-magot/szálat... egyelőre azt látom, hogy a játék igencsak pazarlóan bánik úgy a CPU mint a GPU erőforrásokkal.

    Az indie-nek nem a mérete a legfontosabb tulajdonsága, hanem hogy kiadóktól független(independent), tehát a játékait nem kiadói megrendelésre és kontroll mellett készíti, így gyakorlatilag azt tesz bele, amit akar, nem a pénzemberek hanem a fejlesztők hozzák a döntéseket. Aztán persze ettől még ha kész nyugodtan elviheti egy kiadóhoz a megjelentetést és a PR-t intéztetni vagy akár az egészet cakompakk eladni, és ő onnantól mehet vissza foglalkozni a következő projektjével, meg a supporttal(patchek, miegymás)...
    Egyébként az indie-kre az sem feltétlenül jellemző, hogy a játékosok elvárásait jobban szem előtt tartják, mint a nagy kiadók, sok köztük a maga örömére játékot fejlesztő, full a maga feje után menő vállalkozás(pl. Hellblade kizárt hogy a játékosok igényére válaszul született), aztán ha a termék összetalálkozik a vásárlók ízlésével akkor öröm bódottá'...
    Ehhez képest a nagy kiadók olyan játékokat készíttetnek, amiket tuti megvesz a nép - ezért is van annyi franchise és újrafeldolgozása a régi siker-recepteknek. Amíg a nép veszi az AC-t meg CoD-ot addig kisebb-nagyobb időközönként meg fog jelenni egy AC és/vagy CoD(meg Hitman, FIFA, stb...)... mi ez, ha nem az elvárások kiszolgálása? Az más kérdés, hogy a lehető legnagyobb tömeget megcélozva egy közös nevezőre lőnek(meg ugye 80/20 elv...), és a hozzánk hasonlók kiforrottabb (réteg)igényei nem mindig férnek bele a képletbe/büdzsébe...

    [ Szerkesztve ]

    Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.

Új hozzászólás Aktív témák