Új hozzászólás Aktív témák
-
Sirandrish
legenda
Aki nagy Morrowindes meg Oblivionos volt azok nem annyira vannak megelégedve a játékkal
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Inv1sus
addikt
Váó. Az égvilágon semmi nem fogott meg a játékban eddig. Ezt biztos a Bethesda csinálta?
Viszont idegesítő dolog van benne rendesen: a fejlesztők pl úgy vélték, hogy úgy dobják fel a játékmenetet, hogy a csávó az elején megállás nélkül beszél. Ha nem jutna épp semmi az eszébe, akkor a sarokban lévőpókhálóról mondana el egy érdekes sztorit szerintem. Másik dolog, ami idegesít a grafika: nem lehet kikapcsolni a hdr-t és idegesítően szürke az egész játék. Talán a játékmenetet akarták ezzel jellemezni? Önkritikát tanultak...
Harmadik: A karakterek mozgása nem fejlődött semmit az Oblivionhoz képest. Röhögtem egy jót, amikor a társam csatakiáltott az őröket meglátva és nem történt semmi 1-2 másodpercig.Adok neki majd holnap még egy esélyt gamepaddal, de... csalódott vagyok.
[ Szerkesztve ]
*** WEBDESIGN, GRAFIKUS DESIGN, FRONT-END PROGRAMOZÁS ***
-
Sirandrish
legenda
Öhm nézz be a topicjába.
Ott azt hiszem van megoldás a HDR-e is és egyéb finomságok is vannakEvery game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
ddekany
veterán
"Egyedül az tetszett, hogy normálisabb fejük van a karaktereknek"
Ja, Oblivionban azok a furcsa NPC fejek fájtak. Vagy csak én vagyok extra érzékeny az arci anomáliákra. A Skyrimben az is segít a fejek problémáján, hogy nem nyomják párbeszdénél az NPC-t az arcodba, hanem ott marad helyben ahol épp ált. Kicsiben sokkal kevésbé zavaróak az esetleges anomáliák. Oblivionra ez de ráfért volna...