Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fratello

    tag

    válasz rinbanbo #10 üzenetére

    A Silent Hill első részét kb. tíz éve játszottam végig PC-n, emulátorral. Akkorra már valami hihetelenül gusztustalan grafikája volt (és az emulálás csak rontott a dolgon), mégis a hangulata olyan mértékben átjött hogy rögtön a legjobb horrorjátéknak soroltam be.

    A második rész abszolút a sztoriról szólt, minden karakter, minden mozzanat, minden "ellenség", csata a sztori egységét szolgálta ki, nem volt benne egy felesleges mondat vagy tárgy, minden mindennel összefüggött és célja volt (pont ezt nem értette meg a mozifilm rendezője és forgatott egy cafatolós tucathorrort az első két részből).

    Ezután jött egy törés a sorozatban, és kezdték el "fejleszteni" a harcrendszert, kaptak nagyobb hangsúlyt a fegyverek, kombók, és sikkadt el a sztori, és ennek a csúcspontja a Homecoming, ahol tippem szerint először a karakter hátterét találták ki (háborús veterán) hogy megindokolják, miért van annyi felesleges csata a játékban, és utána húztak rá egy elég lagymatag sztorit (SPOILER: ... és a játék ráadásul nem is a névadó városban játszódik).

    Az Origins-el (PSP) nem játszottam, ahogy a Wii/PS2-es SH1 remake-el sem, úgyhogy kíváncsi vagyok mit hoznak ki a Downpour-ból de félek továbbra is nyitnak az "akcióorientált" stílus felé, amibe teljesen bele fog szürkülni a sorozat.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák