Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bossi

    őstag

    válasz _Scythe_ #6043 üzenetére

    Tudomásom szerint a Premium Assistance csak hivatalos magyarországi forgalmazótól származó készülékekre él...
    Pl. Szolgáltatók, MM. Speedshop stb. bolti garanciás készülékre (szürke import nem).

  • kali

    legenda

    válasz _Scythe_ #6043 üzenetére

    szia,

    nem kell külön elófizetni, de csak meghatározott típusú készülékekhez jár, ha az előírt feltételek adottak.
    itt olvashatod a kapcsolódó leírást és feltételeket; link
    három kategória van a vásárlás tekintetében;
    - hazai hivatalos beszerzés (sarkítok, de; a hazai samsung "képviselet" által forgalomba hozott, megfelelő számlával és magyar nyelvű, a hazai samsung electronics magyar zrt. hologramjával ellátott jótállási jeggyel), ekkor adott a 12 + 12 hónap (hazai) gyártói jótállás és a prémium támogatás is (a teljes 12 + 12 hónapra)
    - külföldi beszerzés, ami hazai gsm üzletben vásárolt is lehet, mert nem a hazai képviseleten keresztül hozták be, így nem adott hozzá a hazai samsung electronics magyar zrt. hologramjával ellátott, magyar nyelvű jótállási jegy, hanem csak másmilyen, akár külföldi samsung jótállási jegy, vagy az üzlet ad hozzá valamilyet, ilyen esetben ha adott a megfelelő számla (is), akkor a kötelező 12 hónap gyártói jótállás érvényesíthető, de nincs +12 hónap és prémium támogatás sem
    - olyan (távoli) régióból behozott, amire a bolt beszerzése és lepapírozása miatt nem érvényesíthető a kötelező jótállás sem, hanem csak bolti garit adnak rá

    a szofveres gari amolyen semmi, semmi olyat nem tartalmaz, amit a felhasználó nem tudna otthon megcsinálni, inkább csak hangzatos(nak tűnő) marketing...

Új hozzászólás Aktív témák