-
GAMEPOD.hu
Kérdés előtt olvasd el a topic összefoglalót és használd a keresőt.
2014 április elején jelent meg, hazánkban mindhárom nagy szolgáltatónál megvásárolható volt, több színben is. Természetesen elérhető kártyafüggetlen készülékként is.
Jelenleg a 6.0-ás frissítés elérhető a független és az összes szolgáltatós készülékekre is.
Utolsó Frissítés 2016.07.28.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kengyel
nagyúr
Most frissült a Biztonsági Irányelv
kengyel
-
Bigyo13
őstag
válasz #68216320 #21653 üzenetére
A BOE5 ROM egy hivatalos újabb 5.0 verzió, mint a BOD3 ROM, ez általam készített Magyar régiós BOE5 ROM!
Csak erről a megoldásról tudok... de engem nem érint! ROOT cikk...
Fura, hogy nem írja a KNOX ugrást...
Meg ez is mond valami lehetőséget: ROOT 5.0[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy S3/S5
-
embe
nagyúr
ló-Szarakodik most a céges routerrel, vagyis wifi hálózattal a telóm. Látja a hálózatot, csatlakozik is rá, de nincs adatkapcsolat vele, nem lehet netezni pl.
A céges telóval ( S4 ) simán megy. Lhet az oka valami beállítási probléma? Vagy valami hülye biztonsági protokoll az oka?Mostanában többször előfordult, hogy gmail alkalmazásban, az emailben lévő linket nem tudtam megnyitni, mert nem biztonságos a hálózat, stb hiba üzenetet dobott.
Van valami tippetek mi lehet az oka?Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
FrankMonzano
őstag
Erdemes a hazhoz jovunknel hiszteriazni, hogy felujitott telot kapok, vagy oruljek csak a cserenek? Kamera hibaval csereltek, azota 1x jelentkezett szerencsere, de a telefonalas minosege nem jo, arrol szamoltak be tobben, akik velem beszeltek. Az "uj' telo ota van meg a jelenseg, ergo valami sz*rt kaptam "ujkent" talalva.
[ Szerkesztve ]
-
kengyel
nagyúr
válasz FrankMonzano #21659 üzenetére
Most adott egy két hónapos telefon, és kapok helyette egy felújított telefont Én biztos nem fogadnám el !
És ilyenkor a garancia marad ?[ Szerkesztve ]
kengyel
-
FrankMonzano
őstag
válasz kengyel #21660 üzenetére
Persze. Atirjak az imeit/stb az "uj" telefonban. 1x csereltek mar nemreg, a phone info szerint "refurbished" a telo, volt vagy 200 tolto csatlakozasa, rs masoktol is hallottam, hogy felujitott telot adtak nekik. Mondjam a diszpecsernek, hogy ne jojjenek ide felujitott teloval? Ujat kotve hiszem, hogy adnanak.
[ Szerkesztve ]
-
kengyel
nagyúr
válasz FrankMonzano #21661 üzenetére
De írod hogy a telefonálás minősége nem jó . Akkor csak jelezni kellene feléjük, cseréljék ötször de az jó legyen.
Nálam még csak szervizelni voltak ( S3, S4 ) , cserém még szerencsére nem volt.
Volt töltve rendesen ahogy elnézem[ Szerkesztve ]
kengyel
-
-
kengyel
nagyúr
válasz FrankMonzano #21663 üzenetére
Ha tényleg rossz a telefonálás minősége, akkor nem hagynám annyiban a dolgot. Ez a TMX hülyesége ott Budaörsön, én indítanám a telefont az ügyfélszolgálat felé.
Sokan írják ezt a telefon minősége dolgot, nálam ilyen gond "még" nem jelentkezett. ( kopp-kopp )[ Szerkesztve ]
kengyel
-
FrankMonzano
őstag
A telemaxos ugyfelszolgalatra gondolsz, vagy a kozponti samsungera? Holnap hiv a telemaxos ugyintezo ugyis, mert a ma felvazolt idopont nekem nem volt jo, akkor megemlitem neki, bar ezzel az a baj, hogy o nem tud mit kezdeni az uggyel.
Szerk : kengyel, ez neked ment, sorry, felrenyomtam.
[ Szerkesztve ]
-
kengyel
nagyúr
válasz FrankMonzano #21665 üzenetére
Dehogy is foglalkoznék a TMX.-el, el sem lehet őket érni ! A Samsungra gondoltam.
A TMX elvitte anno az S3 LTE telefonomat javítani, sokáig ott csücsült náluk, telefonon elérhetetlenek voltak.[ Szerkesztve ]
kengyel
-
Bigyo13
őstag
válasz kengyel #21666 üzenetére
A TMX -ot tudni kell milyen számon lehet elérni
Ha valakinek kell, amin ellehet őket érni központilag, akkor privátban megadom esetleg!A Samu ügyfélszolgálat nem mindig van a helyzet magaslatán, hogy finoman fogalmazzak
Soha nem fogják elismerni, hogy refurbished telót visznek, és ők meg amúgy sem látnak rá ezekre a dolgokra!
A házhoz jövős szervizesek jófejek és rugalmasak! Érdemes azokkal egyeztetni telón, ha már hívtak bennünket az időpont miatt, hogy mikor jönnek, vagy ha nem ők HÍVNAK, akkor a központtól el kell kérni a számukat és felhívni mielőtt megindulnak a városunkba
Ők tudják azért mit hoznak magukkal kb. és a legjobb lehetőséget fogják választani az ügyfél kérése alapján, az biztos![ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy S3/S5
-
FrankMonzano
őstag
válasz kengyel #21666 üzenetére
Most beszeltem a Samsung ugyfelszolgalattal. Az ugyintezo allitja, hogy uj telefonokat kapnak az ugyfelek a csere soran. A phone info alkalmazasra annyit mondott, hogy nem ismerik, tehat ketes eredetu adat lehet, amit kozol. Nyilvan nem sok ertelme volt a hivasomnak, azt mondanak, amit mondaniuk kell. En hiaba ervelek, o ugy is azt fogja mondani, hogy ujak a cseretelefonok.
Bigyo13: Es ki is adjak a szervizes kollegajuk szamat szerinted?
[ Szerkesztve ]
-
kengyel
nagyúr
válasz Bigyo13 #21667 üzenetére
Magával a háznál történő javítással, nem volt még gondom. Amikor elvitték a telefont javítani, ott bizony sokáig pihent. Hívtam őket a központi számon, de sajnos sikertelenül.
(#21668) FrankMonzano
Akkor most ki tudja melyik az igaz Jó állapotú készüléket vittek ?
[ Szerkesztve ]
kengyel
-
Bigyo13
őstag
válasz kengyel #21669 üzenetére
Melyik központi számon hívtad őket?
Volt egy készlete a szerviznek és azok újak voltak, de ennek már 1 éve.. és az alatt azok jártak a legjobban, akik az "elsők" közt jelentettek be házhoz jövős igényt, mert azok még az újakat kaphatták meg.. aztán az elvitt telefonokat javították és azokat a követekző ügyfelek kapták és kapják meg, hogy tudják teljesíteni a prémium szolgáltatást a háznál!
Vagyis a helyszíni javítás helyett így oldják meg, ami nekem sem tetszene, mint ahogy korábban ezt már részletesen leírtam, hogy miért nem!(#21668) FrankMonzano: nem tudom, hogy mindig ki adják-e, de nekem 3 szervizes száma is megvan Elvileg kiadható, úgyis megtudnád később, amikor hív!
(#21671) jabbagoa: próbáltad levenni és feltenni ismét a tokot? Nem normális ez amúgy!
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy S3/S5
-
jabbagoa
tag
Üdv. Rég nem írtam, mivel hozzászoktam a 'gondokhoz'. A kamera hibám meg nagyon rittkán fordul elő.
Most lenne egy olyan problémám, hogy vettem egy gyári S view tokot és időközönként mikor becsukom a fedelet kiirja az töltőfedél bezárásra figyelmeztető szöveget. Ez normális?"rám nem hatnak a Jedi trükkök" !@#$%^&*!
-
horvii96
tag
Hello.
Mostanság jött elő hogy nagyon hamar le merül telom.. és kurva lassan töltődik...:/
Mi lehet a probléma? -
kengyel
nagyúr
válasz FrankMonzano #21674 üzenetére
Ezt így nehéz eldönteni de szerintem, a Phone INFO Samsung sem " hazudik "
(#21676) FrankMonzano
Oké hogy nem hivatalos program, de nem is ír hülyeségeket. Valamit kell mondani az ügyfélnek.
[ Szerkesztve ]
kengyel
-
kengyel
nagyúr
[ Szerkesztve ]
kengyel
-
Atalata
tag
válasz Bigyo13 #21670 üzenetére
Nem adható ki és nem is adják ki. Samsung központ nem tudja a telszámukat. tMX meg nem fogja kiadni.
Nokia 3210-> 3410-> Siemens M55-> Nokia 6680-> Motorola K1->HTC Touch Diamond CLONE-> Samsung S5230->Sony X10 Mini Pro-> S5830->S5830 Duos-> Prestigio PAP4040-> Samsung Galaxy Alpha-> iPhone 6S 64Gb-> i8 64Gb-> i13 M 128Gb
-
Bigyo13
őstag
válasz FrankMonzano #21674 üzenetére
Igen van remény, hogy talán alig "használtat" kapsz.. vagy lehet kaptak új szállítmányt épp..
(#21676) FrankMonzano: Már "hivatalos" appnak minősül 2015. június 21. napja óta!
Akkor megkapta a Samu liszensz engedélyét! És azóta az app képén megjeleníthető a SAM'(#21675) kengyel: úgy van! Nem hazudik a Phone Info!
(#21679) AtalatA: Nem a Samsung központról beszéltem, hanem Rólatok!
Amúgy nem biztosra írtam: "nem tudom, hogy mindig ki adják-e,": "
Lehet nem adjátok ki, de nincs értelme, mert úgyis megtudja az ügyfél![ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy S3/S5
-
Atalata
tag
válasz Bigyo13 #21680 üzenetére
Persze, ha hívjuk az üf-et. De mi van ha nem?
Nokia 3210-> 3410-> Siemens M55-> Nokia 6680-> Motorola K1->HTC Touch Diamond CLONE-> Samsung S5230->Sony X10 Mini Pro-> S5830->S5830 Duos-> Prestigio PAP4040-> Samsung Galaxy Alpha-> iPhone 6S 64Gb-> i8 64Gb-> i13 M 128Gb
-
Bigyo13
őstag
válasz Atalata #21681 üzenetére
Egyszer kénytelenek vagytok hívni!
De ne legyél ilyen szigorú már.. Te itt a háttérben jól elvagy tudom ám
De csak jót akarunk igaz?(#21682) jabbagoa: nincs mit! .. én sem értem mi köze annak..
de figyu a tok az wireless tok?Phone Info-hoz még annyit: "This app works properly with the Stock Firmware"
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy S3/S5
-
Bigyo13
őstag
válasz jabbagoa #21686 üzenetére
Húha.. remélem nem ennyiért vetted
Annyi pénzért tudnia kéne a wireless töltést!
Nézd meg belül, hogy van-e fém lapka a közepén?kb. 11K-ért lehet venni gyári wireless ablakos tokot.. én kéket vettem 1 év Samu garival!
SAMU Ablakos Wireless tok - gyári
Másik helyen: 10.990,-[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy S3/S5
-
jabbagoa
tag
válasz Bigyo13 #21687 üzenetére
De. Ott vettem, annyiért. Meguntam hogy tok nélkül hivogat emberkéket a zsebemben meló közben. Ez volt közel, és azonnal. Tudom, hogy nem vagyok 100as hogy ennyiért vettem meg. De ez van. A hülyeség nem gyógyítható :-D
Amúgy lehet beruházok egy wireless tokra is és töltőre is, most hogy így írod. :-D üzibe nem tudnál linkeket külldeni, hogy te honnan vetted őket? :-) Nincs lapka. A Samu ennyiért adja FÉL ÉV garival... Látom a linkeket köszi, így már csak a töltő érdekel :-)[ Szerkesztve ]
"rám nem hatnak a Jedi trükkök" !@#$%^&*!
-
Bigyo13
őstag
válasz jabbagoa #21688 üzenetére
Linkeltem 2 helyet is, és én a felső helyről vettem!
Felhívom a figyelmedet, hogy a Samu jogszabályt sért, amikor fél év garival adják el a wireless tokot és az ablakos tokot, mivel 2014. óta KÖTELEZŐ a 10.000,- Ft-on felüli tartós fogyasztási cikkekre 1 év kötelező jótállást vállalni!
Ez ugyanis nem minősül tartozéknak ebben az esetben! De a tartozékokra is 10.000,- Ft felett kötelező az 1 év jótállás!Tudom, hogy fél év garit adnak rá a Samu márkaboltban is, már tettem lépéseket ezért, hogy a jogellenes magatartást szüntessék meg! Sőt Samu gari jegyet is kell hozzá adniuk! Amikor megveszed KÖVETELD ki!
Wireless töltő pad - kék, 1 év jótállással: 7.990.- Ft
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy S3/S5
-
Bigyo13
őstag
válasz jabbagoa #21690 üzenetére
Nem vívok azt, mert én már megkaptam a Samu gari jegyet a tokhoz 1 év garival és a számlán is rajta van stb!
És elismerték mér a jogsértést! Sosem írok semmit alap nélkül!Az RBX-nél adnak saját gari jegyet, de szólj előre vagy kérdezd meg, hogy mit kapsz, mivel Samu gari jegyet szeretnél hozzá! Van nekik és én is kaptam ott amúgy!
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy S3/S5
-
kengyel
nagyúr
Még mindig frissítenek, itt valami nagy dolog készül
kengyel
-
Aranygyerek
aktív tag
Üdv
Szeretnék venni az s5-öm re egy tokot.Ez jó:Vetter Ultra Thin Aluminium Bumper.Esetleg 5kft-ig van jobb?
Használtam a keresőt,de a java amit kiadott az a tokjó és a tok klasz hozzá szólás.
Memória kártyát mindegy ,hogy milyet veszek?Privire válaszolni illik.
-
mpv
aktív tag
Sziasztok! Az mitől van,hogy az akkuhasznàlatnál a play szolgáltatások többet fogyasztanak mint a kijelzőidő? Idáig a kijelzőidő volt több.
-
olahroberto
tag
Sziasztok!Vodás a telom de tehetek rá pl a BOD3 romot vagy mit ajánlotok?Már nem garos a telo...igy vettem.
Új hozzászólás Aktív témák
Kérdés előtt olvasd el a topic összefoglalót és használd a keresőt.
Hirdetni a Hardveraprón lehet, a topicban nem.
OFF topic a nem szakmai dolgoknak.