Új hozzászólás Aktív témák

  • Capella

    senior tag

    válasz surgery #3419 üzenetére

    A lényeg pont ez, hogy nem egy sima szilikon tok, hanem S-Pennel együtt. Az S-Pen pedig maga 10.000 Ft fölött szokott lenni.
    Tollal együtt a tok így tényleg nagy buli meglenni. Vagy az lett volna.
    Szerintem egyszerűen figyelmetlenek, hozzá nem értőek voltak. Nem jöttek rá árazáskor, hogy ez nem csak tok, de egy toll is.
    Vagy lehet, hogy egy nulla lemaradt, 8.900.
    Azt nem tudom, hogy milyen joguk van törölni ilyen esetben, vagy mennyire lehet kikényszeríteni, hogy a rendelést teljesítse a webshop, pláne, ha ki van fizetve. De kifizetve is csak akkor lesz valójában, ha a pénzt ténylegesen leemelik a számláról.
    Ha a cég nem igazolja a banknál a teljesítést, 1 hónapig marad zárolva a számlán, hacsak a cég nem küld törlési infót már hamarabb a banknak.
    Megjegyzem, hogy jártam így a Telenorral. Töröltem a kifizetett rendelést, de nem oldották a zárolást. A bank és a cég telefonos ügyfélszolgálatai küldözgettek a másikhoz, hogy ott lesz a bibi, miközben a Telenor állította, hogy ők kérték a feloldást. A bank is csak a második dörgedelmesebb panaszomra vizsgálatra ki ténylegesen az ügyet és adott érdemi infót. Kiderült, hogy a Telenor ügyfélszolgálat nem mondott igazat, nem kérték a feloldást.
    Mire a bank hivatalos levelével fordulhattam volna a Telenorhoz a feloldására, már csak pár nap volt vissza a hónapból, ezért tojtam az egészre, úgyis hitelkártyáról ment az utalás. 30 nap után a bank automatikusan törölte a zárolt.
    Visszatérve a penes tokra, én is majdnem rendeltem egyet, hogy legyen egy tartalék tollam, de a személyes átvételre bosszantott a 600 Ft-os plusz díj, ezért nem rendeltem meg, annyira nem hiányzott a toll, így megúsztam a tortúrát.

Új hozzászólás Aktív témák