Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szellem.
nagyúr
válasz Vesztern #3259 üzenetére
Ez a marketing bullshit sajnos. Elég sok embernek megingott a bizalma a Note 7-ben és szerintem a Samsungban is. Itt nem csak arra gondolok, hanem pl. arra, ahogy itthon intézik a dolgot. Nem akarom minősíteni, de a hazai Samsung ügyintézése szerintem nem a top.
Gondolkozok nagyon a Note 7-en, de ahogy olvasom az a fránya híváshiba itt is megvan, ami az S7 Edgenél előjött. Más telefonommal nem csinálta és nem csinálja. Így, meg nem biztos, hogy beleugranék még egyszer abba a hibába.
Új hozzászólás Aktív témák
Friss infó
A Samsung hazai ügyfélszolgálatán megerősítették az újabb visszahívást. Ahol vásároltuk a készüléket, ott kell jelentkezni és jelezni a pénzvisszafizetési igényt a készülék visszaszolgáltatása mellett.
A tartozékokat is vissza kell juttani a vásárlás helyszínére és ott igényleni a visszavásárlást!
A készüléket peddig ki kell kapcsolni addig is! Ezt külön leírták. Amennyiben a forgalmazó nem kellően partner ebben, azt jelezni kell a Samsung ügyfélszolgálatán!
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest